SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja ik dacht; als je die foto verkleint zal het vast scherper worden.
Deze dan?Een kanshebberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Mooie goal. Ik heb de crash helaas ook al 2x gehad.. (deze: ?)
quote:Jep. Jammer van z'n afwerken..Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een leuke speler worden (veel snelheid), en gratis
quote:Hij is nog jongOp donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Jammer van z'n afwerken..
quote:en dus een optie voor Feyenoord.Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een leuke speler worden (veel snelheid), en gratis
quote:Damn die is echt zwaar goed. En maar 3 miljoen waard
quote:Nog niet naar gekeken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie van de set piece creator?Ik vind 't wel tof. Kun je ten minste echt een eigen draai geven aan standaardsituaties.
quote:Hij loopt bij mij af en toe ook niet echt stabiel, uitvallen heb ik 2x gehad na het uploaden, verder niet. Ik sla 'm nu eerst op voor ik iets upload.Op donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weer die crash, en nu niet door een video uploaden.
quote:Het is trouwens weer net na een upload..Op donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik irriteer me steeds meer erdoor. Maar ja, het is een demo hé.
quote:Ik krijg nooit geel, dus ik zie het nooit.Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan dat de gele kaarten ook worden gezet bij het wedstrijdoverzicht?
quote:Kan het wezen dat je dan even tussendoor naar je bureaublad gaat..?Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is trouwens weer net na een upload..
quote:Ja ik dacht ook al dat het daarmee te maken had. Het lijkt wel of de uploads dan mislukken inderdaad...Op donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan het wezen dat je dan even tussendoor naar je bureaublad gaat..?
quote:Bij mij mislukken ze niet, het gaat wel goed. Maar niet wat later krijg ik dan de crash.Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al dat het daarmee te maken had. Het lijkt wel of de uploads dan mislukken inderdaad...
quote:Ja dat dus.Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bij mij mislukken ze niet, het gaat wel goed. Maar niet wat later krijg ik dan de crash.
quote:Dat heb ik dus ook al gedaanOp donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet wel even een ander account maken voor mijn goals op Youtube. Anders is het zo rommelig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef donroyco het volgende:
Dit werkt ook al goed, zeg:
[ afbeelding ]
quote:'OK, tot later.'
quote:5 november.Op donderdag 21 oktober 2010 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
Wanneer komt het volledige spel nou uit dan ?
quote:aight
quote:Video aubOp donderdag 21 oktober 2010 17:46 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En daarmee is de groepsfase van de CL zo goed als veilig gesteld. De eerste goal van ons kwam nogal raar tot stand Dzeko schoot op de paal en via het hoofd van Enyeama kwam de bal in het doel terecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |