Ja, SI maakt gewoon elk jaar een fantastisch spel, dat mag wel beloond worden en ik kan het ook gewoon betalen (ben geen arme student meer).quote:
Je kan gewoon het Nederlandse taal bestand uit de demo halen en dat in FM 11 zetten.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, SI maakt gewoon elk jaar een fantastisch spel, dat mag wel beloond worden en ik kan het ook gewoon betalen (ben geen arme student meer).
Die P2P-versie is de russische, je kan wel een engels language bestand binnenhalen zodat je alles in het engels krijgt.
Precies, het is ook bijna het enige spel wat ik véél speel.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, SI maakt gewoon elk jaar een fantastisch spel, dat mag wel beloond worden en ik kan het ook gewoon betalen (ben geen arme student meer).
In de demo kon het wel dus lijkt me sterk dat het in de echte game niet zit.quote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het niet meer mogelijk om de assistent de oefenwedstrijden te laten spelen?
Inderdaad pas op het einde (als de nieuwe FM er aan komt) wordt het saai. Ik zou hem ook gewoon kopen als ik het geld had. Als ik het aan een game gedl wil uitgeven dan is het aan FM.quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Ik haal hem ook elk jaar origineel. De enigste game samen met Quake live (maar dat is gratis) die ik het hele jaar door kan spelen zonder verveeld te raken. Daar voor wil ik ze natuurlijk wel bedanken door hem echt te kopen. Ook al kriebelt het wel om hem nu toch alvast te downloaden.
Omdat je geen geld hebt?! Want dat is een slap smoesjequote:Op maandag 1 november 2010 14:47 schreef heloef het volgende:
Haal FM vanmiddag wel van de piratebay wordt voor het eerst dat ik FM niet koop.
Ik zie het nergens staanquote:Op maandag 1 november 2010 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
In de demo kon het wel dus lijkt me sterk dat het in de echte game niet zit.
Volgens mij ging dat nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
tip voor de mensen die hem ook gedownload hebben, als je een taalbestand van de demo gebruikt doet die het in het engels:) ga nu beginnen met mijn avontuur bij Ajax (A)
Dat mag jij een slappe smoes vinden maar ik heb de laatste genoeg geld uitgeven en het geld raakt een keer op.quote:Op maandag 1 november 2010 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat je geen geld hebt?! Want dat is een slap smoesje
Hij kost nog geen 35 euro. Dan sla je toch een keer een weekendje comazuipen over en dan heb je het weer terugquote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag jij een slappe smoes vinden maar ik heb de laatste genoeg geld uitgeven en het geld raakt een keer op.
Ik denk dat ik 'm alsnog koop.quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kost nog geen 35 euro. Dan sla je toch een keer een weekendje comazuipen over en dan heb je het weer terug
Ik ga nooit uit dus aan coma zuipen doe ik al niet. En daarnaast ik werk niet en het geld wat ik heb is er al uitgevlogen aan een Ajax shirt, FIFA 11 en een nieuwe telefoon.quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kost nog geen 35 euro. Dan sla je toch een keer een weekendje comazuipen over en dan heb je het weer terug. En dan kan je gelijk het hele weekend nuchter FM spelen, win-win dus
![]()
Als je niet kan betalen, dan hoef je het toch ook niet te hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag jij een slappe smoes vinden maar ik heb de laatste genoeg geld uitgeven en het geld raakt een keer op.
quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit dus aan coma zuipen doe ik al niet. En daarnaast ik werk niet en het geld wat ik heb is er al uitgevlogen aan een Ajax shirt, FIFA 11 en een nieuwe telefoon.
Zoals Morph zou zeggen, NEE.quote:
Nou als jij dat vind wens ik je daar veel plezier mee. Maar ik doe het op deze manier en waarom kan het jou zoveel boeien dat ik een game download?quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je niet kan betalen, dan hoef je het toch ook niet te hebben?
JE ZEI DOWNLOAD!!! BAN!!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als jij dat vind wens ik je daar veel plezier mee. Maar ik doe het op deze manier en waarom kan het jou zoveel boeien dat ik een game download?
Niks, mits het niet voor je gedownloade versie is.quote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is er nou weer mis met een talenpakketje.Damn.
Niemand en dus hoef je dat hier niet te posten. Prima om over de game te praten maar niet over warez.quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als jij dat vind wens ik je daar veel plezier mee. Maar ik doe het op deze manier en waarom kan het jou zoveel boeien dat ik een game download?
Ik postte een talenpakket.quote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks, mits het niet voor je gedownloade versie is.
[..]
Niemand en dus hoef je dat hier niet te posten. Prima om over de game te praten maar niet over warez.
Ja maar je weet ook wat ThePirateBay voor site is dus dat zal je op een andere manier moeten regelenquote:
WTF man, ik postte alleen maar dat ik hem met een bepaalde snelheid had gedownloadquote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Velen van julie moeten nodig de GAM FAQ & de policy van FOK! eens doorlezen. Warez is verboden op FOK! Ook vragen over het spel wat je gedownload hebt wil ik hier niet zien. Helaas heel veel posts moeten editten / deleten en noten. Vanaf nu niks meer over warez hier!
Kom op, tegen De Graafschapquote:
PSV is bij mij de 2e stop. Ik ga eerst in een kleinere league beginnen en zodra ik een werkende tactiek heb ga ik over op PSV (ik verlies niet graag als ik PSV managequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:46 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb nooit zin om die demo te spelen.. want je kan nooit in Nederland beginnen in de demo en ik wil wel altijd de 1e game bij PSV beginnen..
Paupertje... meer niet..quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |