SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja ik dacht; als je die foto verkleint zal het vast scherper worden.
Deze dan?Een kanshebberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Mooie goal. Ik heb de crash helaas ook al 2x gehad.. (deze: ?)
quote:Jep. Jammer van z'n afwerken..Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een leuke speler worden (veel snelheid), en gratis
quote:Hij is nog jongOp donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Jammer van z'n afwerken..
quote:en dus een optie voor Feyenoord.Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een leuke speler worden (veel snelheid), en gratis
quote:Damn die is echt zwaar goed. En maar 3 miljoen waard
quote:Nog niet naar gekeken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie van de set piece creator?Ik vind 't wel tof. Kun je ten minste echt een eigen draai geven aan standaardsituaties.
quote:Hij loopt bij mij af en toe ook niet echt stabiel, uitvallen heb ik 2x gehad na het uploaden, verder niet. Ik sla 'm nu eerst op voor ik iets upload.Op donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weer die crash, en nu niet door een video uploaden.
quote:Het is trouwens weer net na een upload..Op donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik irriteer me steeds meer erdoor. Maar ja, het is een demo hé.
quote:Ik krijg nooit geel, dus ik zie het nooit.Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan dat de gele kaarten ook worden gezet bij het wedstrijdoverzicht?
quote:Kan het wezen dat je dan even tussendoor naar je bureaublad gaat..?Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is trouwens weer net na een upload..
quote:Ja ik dacht ook al dat het daarmee te maken had. Het lijkt wel of de uploads dan mislukken inderdaad...Op donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan het wezen dat je dan even tussendoor naar je bureaublad gaat..?
quote:Bij mij mislukken ze niet, het gaat wel goed. Maar niet wat later krijg ik dan de crash.Op donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al dat het daarmee te maken had. Het lijkt wel of de uploads dan mislukken inderdaad...
quote:Ja dat dus.Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bij mij mislukken ze niet, het gaat wel goed. Maar niet wat later krijg ik dan de crash.
quote:Dat heb ik dus ook al gedaanOp donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet wel even een ander account maken voor mijn goals op Youtube. Anders is het zo rommelig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:22 schreef donroyco het volgende:
Dit werkt ook al goed, zeg:
[ afbeelding ]
quote:'OK, tot later.'
quote:5 november.Op donderdag 21 oktober 2010 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
Wanneer komt het volledige spel nou uit dan ?
quote:aight
quote:Video aubOp donderdag 21 oktober 2010 17:46 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En daarmee is de groepsfase van de CL zo goed als veilig gesteld. De eerste goal van ons kwam nogal raar tot stand Dzeko schoot op de paal en via het hoofd van Enyeama kwam de bal in het doel terecht![]()
quote:Zeker goed!Op donderdag 21 oktober 2010 18:13 schreef heloef het volgende:
Video komt er zo aan donroyco
[ afbeelding ]
Vind dit wel een leuke toevoeging
quote:Wat is dat dan?Op donderdag 21 oktober 2010 18:13 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Lijkt me buitenspellijnen
quote:Daar dacht ik al aan, maar vind ze raar gepositioneerd.Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me buitenspellijnenRood-zwart in dit geval Fulham en Wit-blauw Spurs. Spurs stond dus buitenspel.
quote:Wedstrijd liep gewoon door denk ik? Heb ze zelf nog nooit gezienOp donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan, maar vind ze raar gepositioneerd.
quote:Het spel is ondertussen iets verder. Net als in het echt.Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan, maar vind ze raar gepositioneerd.
quote:AhOp donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het spel is ondertussen iets verder. Net als in het echt.
quote:Post mijn filmpjes + screenshot van Labyad.Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah![]()
Iemand nog suggesties voorpersonentalenten in de OP?
Ik denk die Giuliano en dan nog iemand
quote:Ehh, nee.Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Post mijn filmpjes + screenshot van Labyad.
quote:Heb je wel een YouTube-account geconnect?Op donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even jullie hulp nodig jongens ik krijg mijn goal niet geupload ziet iemand wat ik verkeerd doe?
quote:Dat zal het wel zijnOp donderdag 21 oktober 2010 18:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je wel een YouTube-account geconnect?
quote:
quote:FM2011Gtaboy107Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe zou ik mijn nieuwe kanaal op Youtube dan moeten noemen? Ik weet echt geen naam.
quote:Of als de functie terug komt in 2012 kan ik beter FMGtaboy107 doen. Oh, wat een toestand!
quote:Een per e-mailadres volgens mij.Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Of als de functie terug komt in 2012 kan ik beter FMGtaboy107 doen. Oh, wat een toestand!Hoeveel accounts mag je wel niet op Youtube btw?
quote:Eerst inloggen bij je sociale netwerk optie, dan na de wedstrijd komt er een tabblad te staan met Doelpunten Uploaden als ik het goed heb.Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Een per e-mailadres volgens mij.
En ik heb alweer vraag waar moet ik naar toe om FM aan me YT account te koppelen?
quote:Hopelijk komen er snel shirt- en logopacks. Ik vind het niks die default-shirts.Op donderdag 21 oktober 2010 17:46 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En daarmee is de groepsfase van de CL zo goed als veilig gesteld. De eerste goal van ons kwam nogal raar tot stand Dzeko schoot op de paal en via het hoofd van Enyeama kwam de bal in het doel terecht![]()
quote:Een half seizoenOp donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef gniffie het volgende:
hoeveel seizoenen is die demo eiglijk? gewoon 1tje?
quote:Oke, hij heeft nog steeds talent, maar is denk ik te duur/bekend om als talent bestempeld te mogen worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:29 schreef Kn0x het volgende:
Om even de vraag over de header te beantwoorden. Ik zou graag Bojan erin willen. Ik weet niet of hij nog als talent kan worden bestempeld, maar ik vind van wel.
quote:pfff ik moet nog tot vanavond wachten...:( gisteravond wel de download aangezet maar ik moest weg. Na mijn werk EINDELIJK eens een kijkje nemen.....wat ik er hier van zie ziet het er best vet uit!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef poiuytr het volgende:
Zonet mijn eerste aanraking met FM2011, zit er allemaal gelikt uit
quote:Ik denk dat die er nog niet zijn, de demo is 1 dag oud...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef poiuytr het volgende:
Kan je de standaard skin niet naar donker omzetten vind dit beetje allemaal te licht. Ga wel even nieuwe skin zoeken
quote:Bij mij had Feyenoord blijkbaar wel geld, want ze kochten Federetti en nog een paar spelersOp vrijdag 22 oktober 2010 10:12 schreef TJDoornbos het volgende:
jammer trouwens dat ik bij Feyenoord maar 5 mensen kan kopen
quote:ik weet niet of ze geld hebben. Maar er zijn er maar 5 van hun beschikbaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij mij had Feyenoord blijkbaar wel geld, want ze kochten Federetti en nog een paar spelers
quote:Nee, en die komt ook niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Is er al een quick start voor Nederland ?
quote:Ik denk dat er daar inderdaad weinig agents zijn te vindenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weet iemand hoe het zit met zaakwaarnemers en LLM? Ik denk namelijk dat de meeste LLM spelers geen zaakwaarnemer hebben, daar valt veel te weinig winst te halen voor die geldwolven.
quote:Low Level Management. Teams uit lage divisies.
quote:Laten we het hopen! Zelfde met regens denk ik trouwens.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weet iemand hoe het zit met zaakwaarnemers en LLM? Ik denk namelijk dat de meeste LLM spelers geen zaakwaarnemer hebben, daar valt veel te weinig winst te halen voor die geldwolven.
quote:ahaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Low Level Management. Teams uit lage divisies.
quote:Low(er) League ManagementOp vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
quote:Tsja, als je ziet hoe snel 16-jarige potentiele talentjes tegenwoordig al een zaakwaarnemer hebben... En dat zijn vaak de ergste.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Zelfde met regens denk ik trouwens.
quote:Je m'excuse. Ik wist dat het niet helemaal correct was.
quote:ValdezOp vrijdag 22 oktober 2010 13:38 schreef donroyco het volgende:
Nieuwe game gestart met Hercules CF, wat een team
Velthuizen
Drenthe
Trezeguet
Sarr
edit:
om nog maar te zwijgen over:
Farinós
Thiago Gomes
quote:Die is geweldig inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef donroyco het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Aston Villa is dan ook echt erg simpel, hoge reputation, veel geld en lage verwachtingenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het makkelijk spelers te halen.
Aston Villa. Transferbudget 26 miljoen euro.
Gehaald:
Neymar
Lukaku
Paulo Henrique (Ganso)
Mexes
Coentrao
Cairney
Kadlec
quote:Realisme. Maar ze zijn wel fucking vervelend.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:51 schreef inZanity het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in hemelsnaam de toegevoegde waarde van die zaakwaarnemers is??
quote:de vervanger van Modric toch bij Dinamo?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef donroyco het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Vetjes! Wat is zijn verwachting?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
Stop maar met zoeken, ik heb hém gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Haha ik vond net toevallig dezelfdeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
Stop maar met zoeken, ik heb hém gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Opnieuw installeren al geprobeerd?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heeft er iemand enig idee waarom de demo het niet doet op mijn computer?
ik heb ook 2010 maar die doet het ook niet op deze computer maar wel op mijn laptop. Terwijl mijn computer veel sterker is. Ik heb windos 7 en veel werkgeheugen enzo..
quote:Voor 3M mee te nemen ook nog. Weet alleen niet of ie nog heel veel beter wordt...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet Pato, Vergeet Neymar, Vergeet Lukaku.
Mchedlidze is de beste jonge spits in FM2011.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door EnGCatjuh op 24-10-2010 01:13:48 ]There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Jordania kent hem nog niet denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet Pato, Vergeet Neymar, Vergeet Lukaku.
Mchedlidze is de beste jonge spits in FM2011.
[ afbeelding ]
quote:Dat vind ik wel een nadeel. Ben ik de enige die vindt dat het lijkt alsof er in de stats van de spelers echt heel weinig veranderd is (in vergelijking met eerdere keren)? Nu blijf ik dezelfde spelers kopen als bij de vorige FM.Op zondag 24 oktober 2010 02:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik moest in het begin wel enorm wennen aan de interface e.d aangezien mijn laatst gespeelde FM, FM 2007 isMaar het voelt allemaal erg lekker aan, de talentjes van 4 jaar terug zijn volwassen mannen geworden dus ik mag weer fanatiek gaan scouten en zoeken.
quote:Komt denk ik omdat in de vorige FM de stats al redelijk goed in balans waren, dus dan hoef je minder te veranderen. Onrealistische supertalentjes als Kennedy Bakircioglu bijvoorbeeld zitten er tegenwoordig nauwelijks meer in.Op zondag 24 oktober 2010 11:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een nadeel. Ben ik de enige die vindt dat het lijkt alsof er in de stats van de spelers echt heel weinig veranderd is (in vergelijking met eerdere keren)? Nu blijf ik dezelfde spelers kopen als bij de vorige FM.
quote:Hoe doe je dit?Op donderdag 21 oktober 2010 18:13 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ik hoop zo dat dit een vertaalfout is...
quote:Je krijgt het te zien bij een buitenspelgoal.
quote:Als je herhalingen aan hebt alleen zeker?Op zondag 24 oktober 2010 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt het te zien bij een buitenspelgoal.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
quote:Leuk altijd al die verhalen, maar op de een of andere manier onthoud ik nooit wie welke club is.Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker FM2010 te spelen.
Gister stuk verder gespeeld. Moest tegen The Spurs in de FINALE van de FA cup. 4-2 verloren helaas....maar omdat zij europees voetbal hadden gehaald op basis van de ranglijst, mag ik volgend seizoen mee doe met de euro league!!!!! HOE VET IS DAT!!! Ben ook 1e geworden in de coca cola league 1, dus promoveer naar de Championship.
en toen gebeurde het.....algehele stroomstoring in mijn woonplaats!! GRRRRRRRRRR PFFFFFFFFF
gelukkig gesaved net voor de wedstrijd tegen Tottenham. Mooie rematch dus maar goed niet de bedoeling. Mocht ik nu wel winnen is het wel een FA cup met een bittere nasmaak maar goed.
Inmiddels is mijn club 20 mil waard. Bestuur heeft toegezegd trainingscomplex en jeugdcomplex verder te verbeteren. Echter blijven ze zeggen dat ze het stadion niet kunnen uitbreiden vanwege de gemeente. Gaat dit nog een keer oplossen? heeft iemand hier ook ervaring mee? Mijn stadion is iedere thuiswedstrjid uitverkocht namelijk.
quote:Hmm sorry...ik had het stuk een beetje aangepast en daarmee iets te veel weggehaald. Ik wilde namelijk er boven zetten Maidenhead gepromoveerd naar de L1.Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk altijd al die verhalen, maar op de een of andere manier onthoud ik nooit wie welke club is.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef heloef het volgende:
Ik ga met Chelsea op jacht naar de eerste CL winst in FM 2010.
Mijn evenwichtig en toekomst gericht transferbeleid maar eens posten.
[ afbeelding ]
quote:Ik weet het maar door elke keer met een subtopper te spelen heb ik die CL nooit gewonnen. En ik moet dat ding toch winnen voor dat FM 11 uitkomt.
quote:Ik heb geen idee...aangezien de game niet wil afspelen op mijn desktop. Heb windows 7, genoeg werkgeheugen, sterke grafische kaart enz enz....maar als ik dubbelklik op icoontje...doet ie niks. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zie even dat de comp laat maar daarna start het spel niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
En.
Hoe bevalt de demo?
Zelfde systeemeisen als 2010 ?
quote:Ik heb een laptop van 2 jaar oud, met windows XP, en daar draait ie gewoon op. So I don't know..Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...aangezien de game niet wil afspelen op mijn desktop. Heb windows 7, genoeg werkgeheugen, sterke grafische kaart enz enz....maar als ik dubbelklik op icoontje...doet ie niks. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zie even dat de comp laat maar daarna start het spel niet.
quote:Steam opnieuw installeren?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...aangezien de game niet wil afspelen op mijn desktop. Heb windows 7, genoeg werkgeheugen, sterke grafische kaart enz enz....maar als ik dubbelklik op icoontje...doet ie niks. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zie even dat de comp laat maar daarna start het spel niet.
quote:Als je iets langer doorspeelt met een subtopper moet de CL toch ook wel lukken?Op maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het maar door elke keer met een subtopper te spelen heb ik die CL nooit gewonnen. En ik moet dat ding toch winnen voor dat FM 11 uitkomt.
quote:In FM kun je met goed scouten RKC nog wel CL-winnaar makenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je iets langer doorspeelt met een subtopper moet de CL toch ook wel lukken?
quote:Dat dacht ik dus ook maar ik hou het sowieso niet lang uit bij welke club dan ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je iets langer doorspeelt met een subtopper moet de CL toch ook wel lukken?
quote:Nee dat helpt niet, net nieuw er op gezet ook. Want ook buiten steam om doet ie het niet.
quote:Groeibriljanten ken ik net ik heb wel een goede spits voor je: Marcos Tavares op te halen voor een ton bij Maribor.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ben met FM10 begonnen in Hongarije.
Kan iemand me spelers opnoemen die groeibriljanten worden onder de 150k. ?
Of anders een goeie scout die je amper voor niets krijgt
Ik heb me moeten versterken met Paul Mathijs en Joas Siahayax 100000
quote:Zal wel weer zoals gewoonlijk zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 09:40 schreef SteveBudin het volgende:
En hoe staat het met de bugs in FM2011?
quote:Grootste bug is dat een-op-eens vrijwel altijd mis gaan, zoals vorig jaar ook het geval was als ik het goed heb.Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel weer zoals gewoonlijk zijn.
Daarom koop ik de game ook nooit bij de release, om ergernis te voorkomen.
Ik wacht altijd tot er een paar patches uit zijn.
quote:Ik kan me herinneren dat ze dat probleem ook in 07 of 08 haddenOp woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grootste bug is dat een-op-eens vrijwel altijd mis gaan, zoals vorig jaar ook het geval was als ik het goed heb.
quote:Valt 200% mee, en wat ik van een betatester begreep is de match engine in de releaseday patch echt heerlijk en zal de game gewoon bijna geen grote bugs bevatten.Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel weer zoals gewoonlijk zijn.
Daarom koop ik de game ook nooit bij de release, om ergernis te voorkomen.
Ik wacht altijd tot er een paar patches uit zijn.
quote:Eerst zien, dan geloven.Op woensdag 27 oktober 2010 12:41 schreef Giggs het volgende:
[..]
Valt 200% mee, en wat ik van een betatester begreep is de match engine in de releaseday patch echt heerlijk en zal de game gewoon bijna geen grote bugs bevatten.
quote:Heu? Je kunt toch maar 'n half seizoen? Of heb je 't over FM2010?Op donderdag 28 oktober 2010 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zo in de winterstop van het eerste seizoen van Ujpest uit Hongarije naar NEC gegaan, die 17e stonden. Best een leuke selectie.
Begon met een 1-1 tegen PSV, 0-0 uit bij koploper AZ en 2-1 overwinning tegen Excelsior. Kijken hoever ik kan komen.
quote:Je kan ook niet in Hongarije in FM11. En ook niet in Nederland.Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heu? Je kunt toch maar 'n half seizoen? Of heb je 't over FM2010?
quote:Inderdaad. Ik las 't al even hierboven.Op donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan ook niet in Hongarije in FM11. En ook niet in Nederland.
quote:lekker feesten in zijn eentjeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:34 schreef Giggs het volgende:
Al een tijdje bezig met de demo en bevalt me meer dan uitstekend. Ben bezig met Man United en het gaat voortvarend tot nog toe4 gespeeld, 13 voor, 1 tegen. Onder andere 1-3 van Arsenal gewonnen. Beckham terug gehaald naar Manchester voor 1,5M Verder nog Stekelenburg gekocht en Rami.
Ohw, en hier twee doelpunten uit de wedstrijd tegen Arsenal:
Let op het juichen van Valencia
quote:Klopt kan alleen maar 1 op 1.Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef TheArt het volgende:
Dat ik nog eens een vraag zou hebben over FM. Hoe kan je eigenlijk meerdere spelers ruilen? Kortom, ik voor mijn speler wil ik 2 of 3 andere spelers van een andere club hebben. Volgens mij kan dat niet. Alleen maar 1 op 1.
quote:Bij 10 of 11?Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef TheArt het volgende:
Dat ik nog eens een vraag zou hebben over FM. Hoe kan je eigenlijk meerdere spelers ruilen? Kortom, ik voor mijn speler wil ik 2 of 3 andere spelers van een andere club hebben. Volgens mij kan dat niet. Alleen maar 1 op 1.
quote:10
quote:Ja, maar dat is niet zoals ik bedoel. Stel ik wil vanuit mezelf een bod doen: 2 spelers van hem voor 1 spelers van mij, waar hij dan toevallig geïnteresseerd in is. Dat kan dus niet. Het kan alleen als je een bod op een speler doet, dat je dan 1 of meerdere spelers van jezelf kan toevoegen. Niet andersom.Op donderdag 28 oktober 2010 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
In het bod-scherm zit een optie met spelers toevoegen oid.
quote:Ganso.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:42 schreef donroyco het volgende:
Giuliano komt in de header van de openingspost, maar wie is zijn 'tegenspeler'?
quote:Liever een Europees talent, want ik heb die Braziliaan al
quote:Ganso is anders wel een eckte.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Liever een Europees talent, want ik heb die Braziliaan al
quote:GoeieOp vrijdag 29 oktober 2010 12:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ganso is anders wel een eckte.
Ehm. Eriksen.
quote:Coentrao? Niet écht een talent meer, maar wel een standaardaankoop in de demo.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goeie
Wel in Ajax-tenue, denk ik.
quote:Kan ook nogOp vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Coentrao? Niet écht een talent meer, maar wel een standaardaankoop in de demo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Dankje.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mooi werk, al vind ik het persoonlijk altijd leuker om zelf wat te kijken.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef heloef het volgende:
Een Nederlandse savegame voor de demo: http://www.multiupload.com/94GES5GDUC
Te plaatsen onder: Football Manager 11 demo/Data/Quick Starts
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef donroyco het volgende:
Het worden Giuliano en Christian Eriksen, eens?
quote:Mooi
quote:Moet ik Data en Quick Starts zelf aanmaken, want die staat niet in mijn lijst onder FM11 demo...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef heloef het volgende:
Een Nederlandse savegame voor de demo: http://www.multiupload.com/94GES5GDUC
Te plaatsen onder: Football Manager 11 demo/Data/Quick Starts
quote:Je moet via Steam he.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet ik Data en Quick Starts zelf aanmaken, want die staat niet in mijn lijst onder FM11 demo...
quote:Ja, stom. Ik heb het net gevonden. Ik allemaal die FM map afzoeken
quote:Bier, anyone?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, stom. Ik heb het net gevonden. Ik allemaal die FM map afzoekenVrijdagavond, zullen we maar zeggen.
quote:Hertog Jan, bitte!
quote:Rooney 54 goals.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Moron het volgende:
Met mijn 2e seizoen bij Man Utd bezig.. Werkelijk alles gewonnen!League Cup, FA Cup, Champions League + competitie. Rooney topscorer met 54 doelpunten gemaakt in het gehele seizoen.
quote:En dat terwijl ie vorig seizoen enorm kut was. Zat er over na te denken hem te verkopen, maar gaf hem de voordeel van de twijfel
quote:Jawel.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:08 schreef badboynova het volgende:
Als ik de game van de week koop, dan kan ik zeker de save game van de demo niet meer gebruiken?
quote:In 2011 wordt ie echt sick. In 2010 weet ik 't niet zo goed.. Lijkt me iig wel NEC waardig.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat Castaignos wat worden in FM10?
Heb hem zojuist met NEC gekocht, maakt een lekkere start door.
Verder een 16 jarige Hongaarse VC voor de neus van Chelsea weggekaapt. Wat een beest
Meteen basisvoer.
Heb 'em na 3 seizoenen transfervrij opgehaald met NAC in FM2010, maar feyenoord had hem totaal niet doorontwikkeld en ik had ondertussen een team in elkaar gedraaid wat om het kampioenschap meedeed, ik had er niet veel aan dus. Misschien dat het wat wordt als je hem vanaf het begin goed ontwikkelt & traintquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 08:43 schreef Happel het volgende:
Kan me er nog niet toe zetten om het te spelen. Had het geïnstalleerd en even opgezet, maar moet er echt hard aan wennen. Ziet er allemaal gelikt uit, zal echter toch even de tijd moeten nemen om alles rustig door te nemen. Die tijd heb ik alleen niet.
Dus voorlopig maar even verder in FM2010.
Leuk van Suarez, bij Eindhoven ook echt. Wel raar dat Ajax in die tijd geen kampioen is geworden bij mij word Ajax bijna elke game bijna elk seizoen 80% van de keren kampioen. zelf in 2020 nog. Verder dan dat heb ik nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef PirE het volgende:
Seizoen 2020/2021 zit erop.
Ik speel zelf in Engeland maar de NL-competitie is ook speelbaar in mijn save. PSV is tussen 2012 en 2021 8x kampioen geworden, andere titels waren voor AZ (2019) en dit seizoen Twente. Feyenoord is nu voor de 2e gedegradeerd.
[ afbeelding ]
En een 34-jarige Suarez schiet Eindhoven naar de Eredivisie
[ afbeelding ]
Ik speel FM08 en toen waren zijn stats niet echt bijzonder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ajax geen kampioen is vreemd inderdaadSuarez is wel echt een baas.
kun je z'n stats eens posten?
Leuk om te horenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
NEC in seizoen 2 naar 3e plaats geloodst.
Echter nog veel te wisselvallig.
Castagnios is het net niet, mijn Kroatische topaankoop is geflopt en voorin scoor ik te weinig en wisselvallig.
Enige pluspuntje is dat ik 2 VC's van 17 het hele seizoen heb opgesteld die langzaam groeien naar wereldtop niveau. Alle topclubs hebben al interesse in de Noor en Hongaar.
Hoop alleen dat ik voor volgend seizoen wat meer budget ga krijgen... zal wel niet maarja.
Dat wordt een weekendje weg afzeggen dus.quote:Op maandag 1 november 2010 12:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bummer. Ga vrijdagmorgen om half 9 weg en kom dan pas maandagavond laat pas thuis!
of s avonds eerst langs huisquote:Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat wordt een weekendje weg afzeggen dus.
Ja, SI maakt gewoon elk jaar een fantastisch spel, dat mag wel beloond worden en ik kan het ook gewoon betalen (ben geen arme student meer).quote:
Je kan gewoon het Nederlandse taal bestand uit de demo halen en dat in FM 11 zetten.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, SI maakt gewoon elk jaar een fantastisch spel, dat mag wel beloond worden en ik kan het ook gewoon betalen (ben geen arme student meer).
Die P2P-versie is de russische, je kan wel een engels language bestand binnenhalen zodat je alles in het engels krijgt.
Precies, het is ook bijna het enige spel wat ik véél speel.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, SI maakt gewoon elk jaar een fantastisch spel, dat mag wel beloond worden en ik kan het ook gewoon betalen (ben geen arme student meer).
In de demo kon het wel dus lijkt me sterk dat het in de echte game niet zit.quote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het niet meer mogelijk om de assistent de oefenwedstrijden te laten spelen?
Inderdaad pas op het einde (als de nieuwe FM er aan komt) wordt het saai. Ik zou hem ook gewoon kopen als ik het geld had. Als ik het aan een game gedl wil uitgeven dan is het aan FM.quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Ik haal hem ook elk jaar origineel. De enigste game samen met Quake live (maar dat is gratis) die ik het hele jaar door kan spelen zonder verveeld te raken. Daar voor wil ik ze natuurlijk wel bedanken door hem echt te kopen. Ook al kriebelt het wel om hem nu toch alvast te downloaden.
Omdat je geen geld hebt?! Want dat is een slap smoesjequote:Op maandag 1 november 2010 14:47 schreef heloef het volgende:
Haal FM vanmiddag wel van de piratebay wordt voor het eerst dat ik FM niet koop.
Ik zie het nergens staanquote:Op maandag 1 november 2010 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
In de demo kon het wel dus lijkt me sterk dat het in de echte game niet zit.
Volgens mij ging dat nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
tip voor de mensen die hem ook gedownload hebben, als je een taalbestand van de demo gebruikt doet die het in het engels:) ga nu beginnen met mijn avontuur bij Ajax (A)
Dat mag jij een slappe smoes vinden maar ik heb de laatste genoeg geld uitgeven en het geld raakt een keer op.quote:Op maandag 1 november 2010 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat je geen geld hebt?! Want dat is een slap smoesje
Hij kost nog geen 35 euro. Dan sla je toch een keer een weekendje comazuipen over en dan heb je het weer terugquote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag jij een slappe smoes vinden maar ik heb de laatste genoeg geld uitgeven en het geld raakt een keer op.
Ik denk dat ik 'm alsnog koop.quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kost nog geen 35 euro. Dan sla je toch een keer een weekendje comazuipen over en dan heb je het weer terug
Ik ga nooit uit dus aan coma zuipen doe ik al niet. En daarnaast ik werk niet en het geld wat ik heb is er al uitgevlogen aan een Ajax shirt, FIFA 11 en een nieuwe telefoon.quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kost nog geen 35 euro. Dan sla je toch een keer een weekendje comazuipen over en dan heb je het weer terug. En dan kan je gelijk het hele weekend nuchter FM spelen, win-win dus
![]()
Als je niet kan betalen, dan hoef je het toch ook niet te hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag jij een slappe smoes vinden maar ik heb de laatste genoeg geld uitgeven en het geld raakt een keer op.
quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit dus aan coma zuipen doe ik al niet. En daarnaast ik werk niet en het geld wat ik heb is er al uitgevlogen aan een Ajax shirt, FIFA 11 en een nieuwe telefoon.
Zoals Morph zou zeggen, NEE.quote:
Nou als jij dat vind wens ik je daar veel plezier mee. Maar ik doe het op deze manier en waarom kan het jou zoveel boeien dat ik een game download?quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je niet kan betalen, dan hoef je het toch ook niet te hebben?
JE ZEI DOWNLOAD!!! BAN!!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als jij dat vind wens ik je daar veel plezier mee. Maar ik doe het op deze manier en waarom kan het jou zoveel boeien dat ik een game download?
Niks, mits het niet voor je gedownloade versie is.quote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is er nou weer mis met een talenpakketje.Damn.
Niemand en dus hoef je dat hier niet te posten. Prima om over de game te praten maar niet over warez.quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als jij dat vind wens ik je daar veel plezier mee. Maar ik doe het op deze manier en waarom kan het jou zoveel boeien dat ik een game download?
Ik postte een talenpakket.quote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks, mits het niet voor je gedownloade versie is.
[..]
Niemand en dus hoef je dat hier niet te posten. Prima om over de game te praten maar niet over warez.
Ja maar je weet ook wat ThePirateBay voor site is dus dat zal je op een andere manier moeten regelenquote:
WTF man, ik postte alleen maar dat ik hem met een bepaalde snelheid had gedownloadquote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Velen van julie moeten nodig de GAM FAQ & de policy van FOK! eens doorlezen. Warez is verboden op FOK! Ook vragen over het spel wat je gedownload hebt wil ik hier niet zien. Helaas heel veel posts moeten editten / deleten en noten. Vanaf nu niks meer over warez hier!
Kom op, tegen De Graafschapquote:
PSV is bij mij de 2e stop. Ik ga eerst in een kleinere league beginnen en zodra ik een werkende tactiek heb ga ik over op PSV (ik verlies niet graag als ik PSV managequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:46 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb nooit zin om die demo te spelen.. want je kan nooit in Nederland beginnen in de demo en ik wil wel altijd de 1e game bij PSV beginnen..
Paupertje... meer niet..quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Sulejmani 39.000quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Ben zojuist mijn eerste game op FM 2011 begonnen met Willem II. Eens even kijken wat er te doen valt met dit zooitje![]()
. Eerste wat ik gedaan heb is Maceo Rigters terugsturen naar Engeland. Die gast verdiende 8,750 per week
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |