quote:Opnieuw installeren al geprobeerd?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heeft er iemand enig idee waarom de demo het niet doet op mijn computer?
ik heb ook 2010 maar die doet het ook niet op deze computer maar wel op mijn laptop. Terwijl mijn computer veel sterker is. Ik heb windos 7 en veel werkgeheugen enzo..
quote:Voor 3M mee te nemen ook nog. Weet alleen niet of ie nog heel veel beter wordt...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet Pato, Vergeet Neymar, Vergeet Lukaku.
Mchedlidze is de beste jonge spits in FM2011.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door EnGCatjuh op 24-10-2010 01:13:48 ]There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Jordania kent hem nog niet denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet Pato, Vergeet Neymar, Vergeet Lukaku.
Mchedlidze is de beste jonge spits in FM2011.
[ afbeelding ]
quote:Dat vind ik wel een nadeel. Ben ik de enige die vindt dat het lijkt alsof er in de stats van de spelers echt heel weinig veranderd is (in vergelijking met eerdere keren)? Nu blijf ik dezelfde spelers kopen als bij de vorige FM.Op zondag 24 oktober 2010 02:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik moest in het begin wel enorm wennen aan de interface e.d aangezien mijn laatst gespeelde FM, FM 2007 isMaar het voelt allemaal erg lekker aan, de talentjes van 4 jaar terug zijn volwassen mannen geworden dus ik mag weer fanatiek gaan scouten en zoeken.
quote:Komt denk ik omdat in de vorige FM de stats al redelijk goed in balans waren, dus dan hoef je minder te veranderen. Onrealistische supertalentjes als Kennedy Bakircioglu bijvoorbeeld zitten er tegenwoordig nauwelijks meer in.Op zondag 24 oktober 2010 11:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een nadeel. Ben ik de enige die vindt dat het lijkt alsof er in de stats van de spelers echt heel weinig veranderd is (in vergelijking met eerdere keren)? Nu blijf ik dezelfde spelers kopen als bij de vorige FM.
quote:Hoe doe je dit?Op donderdag 21 oktober 2010 18:13 schreef heloef het volgende:
Video komt er zo aan donroyco
[ afbeelding ]
Vind dit wel een leuke toevoeging
quote:Ik hoop zo dat dit een vertaalfout is...
quote:Je krijgt het te zien bij een buitenspelgoal.
quote:Als je herhalingen aan hebt alleen zeker?Op zondag 24 oktober 2010 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt het te zien bij een buitenspelgoal.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Low Level Management. Teams uit lage divisies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |