quote:Low(er) League ManagementOp vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Low Level Management. Teams uit lage divisies.
quote:Tsja, als je ziet hoe snel 16-jarige potentiele talentjes tegenwoordig al een zaakwaarnemer hebben... En dat zijn vaak de ergste.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Zelfde met regens denk ik trouwens.
quote:Je m'excuse. Ik wist dat het niet helemaal correct was.
quote:ValdezOp vrijdag 22 oktober 2010 13:38 schreef donroyco het volgende:
Nieuwe game gestart met Hercules CF, wat een team
Velthuizen
Drenthe
Trezeguet
Sarr
edit:
om nog maar te zwijgen over:
Farinós
Thiago Gomes
quote:Die is geweldig inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef donroyco het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Aston Villa is dan ook echt erg simpel, hoge reputation, veel geld en lage verwachtingenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het makkelijk spelers te halen.
Aston Villa. Transferbudget 26 miljoen euro.
Gehaald:
Neymar
Lukaku
Paulo Henrique (Ganso)
Mexes
Coentrao
Cairney
Kadlec
quote:Realisme. Maar ze zijn wel fucking vervelend.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:51 schreef inZanity het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat in hemelsnaam de toegevoegde waarde van die zaakwaarnemers is??
quote:de vervanger van Modric toch bij Dinamo?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef donroyco het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Vetjes! Wat is zijn verwachting?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
Stop maar met zoeken, ik heb hém gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Haha ik vond net toevallig dezelfdeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
Stop maar met zoeken, ik heb hém gevonden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |