quote:Zeker goed!Op donderdag 21 oktober 2010 18:13 schreef heloef het volgende:
Video komt er zo aan donroyco
[ afbeelding ]
Vind dit wel een leuke toevoeging
quote:Wat is dat dan?Op donderdag 21 oktober 2010 18:13 schreef heloef het volgende:
Video komt er zo aan donroyco
[ afbeelding ]
Vind dit wel een leuke toevoeging
quote:Lijkt me buitenspellijnen
quote:Daar dacht ik al aan, maar vind ze raar gepositioneerd.Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me buitenspellijnenRood-zwart in dit geval Fulham en Wit-blauw Spurs. Spurs stond dus buitenspel.
quote:Wedstrijd liep gewoon door denk ik? Heb ze zelf nog nooit gezienOp donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan, maar vind ze raar gepositioneerd.
quote:Het spel is ondertussen iets verder. Net als in het echt.Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan, maar vind ze raar gepositioneerd.
quote:AhOp donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het spel is ondertussen iets verder. Net als in het echt.
quote:Post mijn filmpjes + screenshot van Labyad.Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah![]()
Iemand nog suggesties voorpersonentalenten in de OP?
Ik denk die Giuliano en dan nog iemand
quote:Ehh, nee.Op donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Post mijn filmpjes + screenshot van Labyad.
quote:Heb je wel een YouTube-account geconnect?Op donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even jullie hulp nodig jongens ik krijg mijn goal niet geupload ziet iemand wat ik verkeerd doe?
quote:Dat zal het wel zijnOp donderdag 21 oktober 2010 18:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je wel een YouTube-account geconnect?
quote:
quote:FM2011Gtaboy107Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe zou ik mijn nieuwe kanaal op Youtube dan moeten noemen? Ik weet echt geen naam.
quote:Of als de functie terug komt in 2012 kan ik beter FMGtaboy107 doen. Oh, wat een toestand!
quote:Een per e-mailadres volgens mij.Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Of als de functie terug komt in 2012 kan ik beter FMGtaboy107 doen. Oh, wat een toestand!Hoeveel accounts mag je wel niet op Youtube btw?
quote:Eerst inloggen bij je sociale netwerk optie, dan na de wedstrijd komt er een tabblad te staan met Doelpunten Uploaden als ik het goed heb.Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Een per e-mailadres volgens mij.
En ik heb alweer vraag waar moet ik naar toe om FM aan me YT account te koppelen?
quote:Hopelijk komen er snel shirt- en logopacks. Ik vind het niks die default-shirts.Op donderdag 21 oktober 2010 17:46 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En daarmee is de groepsfase van de CL zo goed als veilig gesteld. De eerste goal van ons kwam nogal raar tot stand Dzeko schoot op de paal en via het hoofd van Enyeama kwam de bal in het doel terecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |