quote:Leuk altijd al die verhalen, maar op de een of andere manier onthoud ik nooit wie welke club is.Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker FM2010 te spelen.
Gister stuk verder gespeeld. Moest tegen The Spurs in de FINALE van de FA cup. 4-2 verloren helaas....maar omdat zij europees voetbal hadden gehaald op basis van de ranglijst, mag ik volgend seizoen mee doe met de euro league!!!!! HOE VET IS DAT!!! Ben ook 1e geworden in de coca cola league 1, dus promoveer naar de Championship.
en toen gebeurde het.....algehele stroomstoring in mijn woonplaats!! GRRRRRRRRRR PFFFFFFFFF
gelukkig gesaved net voor de wedstrijd tegen Tottenham. Mooie rematch dus maar goed niet de bedoeling. Mocht ik nu wel winnen is het wel een FA cup met een bittere nasmaak maar goed.
Inmiddels is mijn club 20 mil waard. Bestuur heeft toegezegd trainingscomplex en jeugdcomplex verder te verbeteren. Echter blijven ze zeggen dat ze het stadion niet kunnen uitbreiden vanwege de gemeente. Gaat dit nog een keer oplossen? heeft iemand hier ook ervaring mee? Mijn stadion is iedere thuiswedstrjid uitverkocht namelijk.
quote:Hmm sorry...ik had het stuk een beetje aangepast en daarmee iets te veel weggehaald. Ik wilde namelijk er boven zetten Maidenhead gepromoveerd naar de L1.Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk altijd al die verhalen, maar op de een of andere manier onthoud ik nooit wie welke club is.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef heloef het volgende:
Ik ga met Chelsea op jacht naar de eerste CL winst in FM 2010.
Mijn evenwichtig en toekomst gericht transferbeleid maar eens posten.
[ afbeelding ]
quote:Ik weet het maar door elke keer met een subtopper te spelen heb ik die CL nooit gewonnen. En ik moet dat ding toch winnen voor dat FM 11 uitkomt.
quote:Ik heb geen idee...aangezien de game niet wil afspelen op mijn desktop. Heb windows 7, genoeg werkgeheugen, sterke grafische kaart enz enz....maar als ik dubbelklik op icoontje...doet ie niks. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zie even dat de comp laat maar daarna start het spel niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
En.
Hoe bevalt de demo?
Zelfde systeemeisen als 2010 ?
quote:Ik heb een laptop van 2 jaar oud, met windows XP, en daar draait ie gewoon op. So I don't know..Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...aangezien de game niet wil afspelen op mijn desktop. Heb windows 7, genoeg werkgeheugen, sterke grafische kaart enz enz....maar als ik dubbelklik op icoontje...doet ie niks. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zie even dat de comp laat maar daarna start het spel niet.
quote:Steam opnieuw installeren?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...aangezien de game niet wil afspelen op mijn desktop. Heb windows 7, genoeg werkgeheugen, sterke grafische kaart enz enz....maar als ik dubbelklik op icoontje...doet ie niks. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zie even dat de comp laat maar daarna start het spel niet.
quote:Als je iets langer doorspeelt met een subtopper moet de CL toch ook wel lukken?Op maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het maar door elke keer met een subtopper te spelen heb ik die CL nooit gewonnen. En ik moet dat ding toch winnen voor dat FM 11 uitkomt.
quote:In FM kun je met goed scouten RKC nog wel CL-winnaar makenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je iets langer doorspeelt met een subtopper moet de CL toch ook wel lukken?
quote:Dat dacht ik dus ook maar ik hou het sowieso niet lang uit bij welke club dan ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je iets langer doorspeelt met een subtopper moet de CL toch ook wel lukken?
quote:Nee dat helpt niet, net nieuw er op gezet ook. Want ook buiten steam om doet ie het niet.
quote:Groeibriljanten ken ik net ik heb wel een goede spits voor je: Marcos Tavares op te halen voor een ton bij Maribor.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ben met FM10 begonnen in Hongarije.
Kan iemand me spelers opnoemen die groeibriljanten worden onder de 150k. ?
Of anders een goeie scout die je amper voor niets krijgt
Ik heb me moeten versterken met Paul Mathijs en Joas Siahayax 100000
quote:Zal wel weer zoals gewoonlijk zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 09:40 schreef SteveBudin het volgende:
En hoe staat het met de bugs in FM2011?
quote:Grootste bug is dat een-op-eens vrijwel altijd mis gaan, zoals vorig jaar ook het geval was als ik het goed heb.Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel weer zoals gewoonlijk zijn.
Daarom koop ik de game ook nooit bij de release, om ergernis te voorkomen.
Ik wacht altijd tot er een paar patches uit zijn.
quote:Ik kan me herinneren dat ze dat probleem ook in 07 of 08 haddenOp woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grootste bug is dat een-op-eens vrijwel altijd mis gaan, zoals vorig jaar ook het geval was als ik het goed heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |