quote:Een half seizoenOp donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef gniffie het volgende:
hoeveel seizoenen is die demo eiglijk? gewoon 1tje?
quote:Oke, hij heeft nog steeds talent, maar is denk ik te duur/bekend om als talent bestempeld te mogen worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:29 schreef Kn0x het volgende:
Om even de vraag over de header te beantwoorden. Ik zou graag Bojan erin willen. Ik weet niet of hij nog als talent kan worden bestempeld, maar ik vind van wel.
quote:pfff ik moet nog tot vanavond wachten...:( gisteravond wel de download aangezet maar ik moest weg. Na mijn werk EINDELIJK eens een kijkje nemen.....wat ik er hier van zie ziet het er best vet uit!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef poiuytr het volgende:
Zonet mijn eerste aanraking met FM2011, zit er allemaal gelikt uit
quote:Ik denk dat die er nog niet zijn, de demo is 1 dag oud...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef poiuytr het volgende:
Kan je de standaard skin niet naar donker omzetten vind dit beetje allemaal te licht. Ga wel even nieuwe skin zoeken
quote:Bij mij had Feyenoord blijkbaar wel geld, want ze kochten Federetti en nog een paar spelersOp vrijdag 22 oktober 2010 10:12 schreef TJDoornbos het volgende:
jammer trouwens dat ik bij Feyenoord maar 5 mensen kan kopen
quote:ik weet niet of ze geld hebben. Maar er zijn er maar 5 van hun beschikbaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij mij had Feyenoord blijkbaar wel geld, want ze kochten Federetti en nog een paar spelers
quote:Nee, en die komt ook niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Is er al een quick start voor Nederland ?
quote:Ik denk dat er daar inderdaad weinig agents zijn te vindenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weet iemand hoe het zit met zaakwaarnemers en LLM? Ik denk namelijk dat de meeste LLM spelers geen zaakwaarnemer hebben, daar valt veel te weinig winst te halen voor die geldwolven.
quote:Low Level Management. Teams uit lage divisies.
quote:Laten we het hopen! Zelfde met regens denk ik trouwens.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weet iemand hoe het zit met zaakwaarnemers en LLM? Ik denk namelijk dat de meeste LLM spelers geen zaakwaarnemer hebben, daar valt veel te weinig winst te halen voor die geldwolven.
quote:ahaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Low Level Management. Teams uit lage divisies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |