quote:Coentrao? Niet écht een talent meer, maar wel een standaardaankoop in de demo.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goeie
Wel in Ajax-tenue, denk ik.
quote:Kan ook nogOp vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Coentrao? Niet écht een talent meer, maar wel een standaardaankoop in de demo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Dankje.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mooi werk, al vind ik het persoonlijk altijd leuker om zelf wat te kijken.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef heloef het volgende:
Een Nederlandse savegame voor de demo: http://www.multiupload.com/94GES5GDUC
Te plaatsen onder: Football Manager 11 demo/Data/Quick Starts
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef donroyco het volgende:
Het worden Giuliano en Christian Eriksen, eens?
quote:Mooi
quote:Moet ik Data en Quick Starts zelf aanmaken, want die staat niet in mijn lijst onder FM11 demo...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef heloef het volgende:
Een Nederlandse savegame voor de demo: http://www.multiupload.com/94GES5GDUC
Te plaatsen onder: Football Manager 11 demo/Data/Quick Starts
quote:Je moet via Steam he.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet ik Data en Quick Starts zelf aanmaken, want die staat niet in mijn lijst onder FM11 demo...
quote:Ja, stom. Ik heb het net gevonden. Ik allemaal die FM map afzoeken
quote:Bier, anyone?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, stom. Ik heb het net gevonden. Ik allemaal die FM map afzoekenVrijdagavond, zullen we maar zeggen.
quote:Hertog Jan, bitte!
quote:Rooney 54 goals.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Moron het volgende:
Met mijn 2e seizoen bij Man Utd bezig.. Werkelijk alles gewonnen!League Cup, FA Cup, Champions League + competitie. Rooney topscorer met 54 doelpunten gemaakt in het gehele seizoen.
quote:En dat terwijl ie vorig seizoen enorm kut was. Zat er over na te denken hem te verkopen, maar gaf hem de voordeel van de twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |