Eerste divisie is het laagst speelbaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef Winski05 het volgende:
Ik zie dat mensen het volledige spel van FM2011 al spelen. Gedownloade versie neem ik aan?
Hoe ziet het Nederlandse competitiesysteem er dit jaar uit? Is de Topklasse speelbaar? En nog lagere divisies? Ben heel benieuwd!
Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste divisie is het laagst speelbaar.
Maar dat zal wel weer via een download beschikbaar komen.
Wel een hoop serieuze verbeteringen dit keer, serieuze contractonderhandelingen en een wat uitgebreider media-systeem om te reageren op onderwerpen.
Of op de eerste patch, zonder patches is het meestal niet veelquote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht op de eerste MU update denk.
Ik heb in de Editor gekeken en geprobeerd maar de Top klasse zit wel in de database maar is niet te spelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.
Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volledige versie, vrijdag direct maar aanschaffen
Ik heb al een Update gemaakt waar een hoop foutjes in weg gepoetst worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht op de eerste MU update denk.
Bij mij bood Real me Raul Ruiz aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef Self-Catering het volgende:
Boys, ik zoek een goede rechter aanvaller/middenvelder (talentje)
Giulianoquote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef Self-Catering het volgende:
Boys, ik zoek een goede rechter aanvaller/middenvelder (talentje)
Aangezien ik niet mag linken naar warez kan ik je wel een simpele tijdelijke oplossing geven (de juiste oplossing moet je zelf maar zoeken d.m.v een andere iso), gewoon tijdens het spelen niet saven en automatisch saven uitschakelen en pas als je klaar bent gewoon saven en afsluiten.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:22 schreef Pablo88 het volgende:
Ik heb een probleem met FM 2011.
Ik kan het spel spelen, maar als ik hem op wil slaan gaat hij zeuren dat er geen CD in de drive zit.
Terwijl ik wel de Crack heb gecopieerd, die melding kreeg ik ook bij de eerste keer opstarten van het spel.
Meer mensen me die probleem?
Castaignos is bij mij naar Chelsea, evenals Ruiz. Dzsudzsak is naar ManU en Arsenal heeft Van Ginkel weggeplukt bij Vitesse.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Castaignos is een enorm talent. Die kan waarschijnlijk in de toekomst het niveau van Arsenal aan (In FM dan.)
Haha maf spel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef icebliss het volgende:
[..]
Castaignos is bij mij naar Chelsea, evenals Ruiz. Dzsudzsak is naar ManU en Arsenal heeft Van Ginkel weggeplukt bij Vitesse.
Overigens kreeg ik net dit bericht:
[ afbeelding ]
24.000 man mee naar Roemenië
Dat vind ik altijd wel zó kut als een dramaat als van Dijk of pakweg een de Cler naar een leuke buitenlandse club vertrekken terwijl ze wissel staanquote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef heiden6 het volgende:
Vandaag nieuwe game begonnen met FM 2011, eerst maar eens kijken met Feyenoord.
De eerste prioriteiten zijn (hoe realistisch!) het op orde brengen van de financiën, en daarnaast het in balans brengen van de selectie. Lukt tot nu toe redelijk. De nieuwe contractbesprekingsfunctie vind ik echt een enorme verbetering trouwens.![]()
Ik heb de transfervrije keeper Michael Rensing overgenomen van Bayern, echt een zeer goede aankoop. Vervolgens heb ik gek genoeg Rob van Dijk voor 180k aan Bayern verkocht.![]()
Van Dijk kon ook naar diverse andere topclubs. Een van die clubs was Arsenal, maar daar wilde hij niet heen, dus daar zit nu niemand anders op de bank dan Erwin Mulder.![]()
Viel allemaal niet mee om minder uit te geven en meer inkomsten te vergaren en ondertussen de toch al armoedige selectie op niveau te houden, maar het is redelijk gelukt. Natuurlijk beschik ik wel over enkele goede talenten, waarvan er sowieso drie uit zullen groeien tot topspelers als het goed is.
Ik kom moeilijk op gang in het eerste seizoen, mede vanwege enkele nare blessures (). Sta voorlopig derde (media prediction vierde, minimum eis bestuur is meedoen voor de titel) en op het nippertje uitgeschakeld in de vierde kwalificatieronde van de Europa League.
Kut omdat onrealistisch?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel zó kut als een dramaat als van Dijk of pakweg een de Cler naar een leuke buitenlandse club vertrekken terwijl ze wissel staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |