abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88280629
Nu gratis FM 2011 bij een half jaar abbo op VI. Misschien wel interessant :) Prijs = 55,95
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_88281037
Boys, ik zoek een goede rechter aanvaller/middenvelder (talentje)
Of niet?
pi_88282439
Ik zie dat mensen het volledige spel van FM2011 al spelen. Gedownloade versie neem ik aan?
Hoe ziet het Nederlandse competitiesysteem er dit jaar uit? Is de Topklasse speelbaar? En nog lagere divisies? Ben heel benieuwd!
  woensdag 3 november 2010 @ 12:51:45 #79
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88283315
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef Winski05 het volgende:
Ik zie dat mensen het volledige spel van FM2011 al spelen. Gedownloade versie neem ik aan?
Hoe ziet het Nederlandse competitiesysteem er dit jaar uit? Is de Topklasse speelbaar? En nog lagere divisies? Ben heel benieuwd!
Eerste divisie is het laagst speelbaar.
Maar dat zal wel weer via een download beschikbaar komen.

Wel een hoop serieuze verbeteringen dit keer, serieuze contractonderhandelingen en een wat uitgebreider media-systeem om te reageren op onderwerpen. _O_
pi_88283916
2011 ligt toch nog niet in de winkel?

Ik vermaak me voorlopig nog prima met 2010 en de MU Update voor dit seizoen.
pi_88284570
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Eerste divisie is het laagst speelbaar.
Maar dat zal wel weer via een download beschikbaar komen.

Wel een hoop serieuze verbeteringen dit keer, serieuze contractonderhandelingen en een wat uitgebreider media-systeem om te reageren op onderwerpen. _O_
Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.
Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volledige versie, vrijdag direct maar aanschaffen :)
  woensdag 3 november 2010 @ 14:26:06 #82
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_88286782
Heb hem besteld icm VI-abbo. Ben benieuwd, heb FM 2010 maar een game gespeeld. FM 2011 wordt ook weer een game en daarna weer netwerkgame met vrienden die nu in het buitenland zitten! Dat is echt geniaal
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_88286866
Ik wacht op de eerste MU update denk.
pi_88288224
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Of op de eerste patch, zonder patches is het meestal niet veel :P
pi_88288453
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.
Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volledige versie, vrijdag direct maar aanschaffen :)
Ik heb in de Editor gekeken en geprobeerd maar de Top klasse zit wel in de database maar is niet te spelen.
Het probleem is het volgende.

In de landregels staat het volgende

Eredivisie
Eerstedivisie
Hoofdklasse
---- A B C Zon en Zat ect

Het lukt mij niet om daar een divisie zoals de topklasse tussen te plakken.
ik probeerde de Topklasse eronder te zetten en vervolgens de hoofdklasse als inactief te vinken en een zelf gecreëerde hoofdklasse daaronder te plaatsen.

ziet er dan zo uit

Eredivisie
Eerstedivisie
Hoofdklasse (inactief)
Topklasse
-- Zat
-- zon
Hoofdklasse (zelf gecreëerd)
-- Zon A
-- Zon B
-- Zon C
-- Zat A
-- Zat B
-- Zat C

test de land regels, en hij zegt "Fout Divisie Hoofdklasse komt twee keer voor"

Dus dacht ik ik delete de overbodige en inactieve Hoofdklasse
Krijg je dit

Eredivisie
Eerstedivisie
---
Topklasse
-- Zat
-- zon
Hoofdklasse (zelf gecreëerd)
-- Zon A
-- Zon B
-- Zon C
-- Zat A
-- Zat B
-- Zat C

dan geeft hij weer de melding dat er een divisie ontbreekt, of dat de eerste divisie zijn éne degradant niet kwijt kan.

Ook de naam Hoofdklasse in topklasse veranderen gaat niet.

Conclusie, De hele structuur zal opnieuw aangemaakt moeten worden.
Probleem: Dan moe je de hele eredivisie historie aanpassen.
de eerste divisie verliest zijn periodes.

is het in mijn ogen niet waard.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb al een Update gemaakt waar een hoop foutjes in weg gepoetst worden.
Transfers, club kleuren

Spelers met foute positie's, blessures, evt stadion uit breidingen ect

kortom zit een hoop in, check 't maar.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35381
pi_88289654
Snap niet waarom iedereen zich druk maakt op de Hoofdklasse. Zo'n geweldig voetbal wordt daar nu ook weer niet gespeeld. Alles lager dan het linker rijtje van de eredivisie is het niet waard qua nederlands voetbal.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:44:09 #87
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_88289795
Daar gaat het ook niet om. Je kan dan eindelijk een heel laag team pakken en die omhoog trainen. Het geeft veel voldoening als je met Schubbekutteveen 3 de CL wint van AC Milan. Dat is het doel van de Topklasse.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_88291072
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef Self-Catering het volgende:
Bij mij bood Real me Raul Ruiz aan.
Hele leuke goedkope speler.
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_88291130
Ik heb een probleem met FM 2011.

Ik kan het spel spelen, maar als ik hem op wil slaan gaat hij zeuren dat er geen CD in de drive zit.
Terwijl ik wel de Crack heb gecopieerd, die melding kreeg ik ook bij de eerste keer opstarten van het spel.

Meer mensen me die probleem?
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_88291171
Nee, warez worden hier niet behandeld :)
  woensdag 3 november 2010 @ 16:26:57 #91
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88291305
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef Self-Catering het volgende:
Giuliano _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 3 november 2010 @ 16:31:01 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88291466
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:22 schreef Pablo88 het volgende:
Ik heb een probleem met FM 2011.

Ik kan het spel spelen, maar als ik hem op wil slaan gaat hij zeuren dat er geen CD in de drive zit.
Terwijl ik wel de Crack heb gecopieerd, die melding kreeg ik ook bij de eerste keer opstarten van het spel.

Meer mensen me die probleem?
Aangezien ik niet mag linken naar warez kan ik je wel een simpele tijdelijke oplossing geven (de juiste oplossing moet je zelf maar zoeken d.m.v een andere iso), gewoon tijdens het spelen niet saven en automatisch saven uitschakelen en pas als je klaar bent gewoon saven en afsluiten.
pi_88292457
Ik win echt elke wedstrijd met Ajax oke op zich ook wel logisch maar ik heb het nog nooit zo makkelijk gehad aan het begin met een nieuwe FM

Nu heb ik het dus gejinxd ga net de boot in tegen sevilla 3-0 :(

[ Bericht 37% gewijzigd door Ymntle-Aleoni op 03-11-2010 17:14:20 ]
pi_88293245
Ik blijf nog even bij mijn laatste game in FM09. Cefn Druids! :D
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_88293371
Ik ben nu wel aardig bezig met FC Groningen in FM2010. Collins John schiet ze er werkelijk waar vanuit alle hoeken en gaten in _O_
Gratis opgehaald ook nog :9
  woensdag 3 november 2010 @ 17:26:14 #96
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_88293534
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:16 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Castaignos is een enorm talent. Die kan waarschijnlijk in de toekomst het niveau van Arsenal aan (In FM dan. ;) )
Castaignos is bij mij naar Chelsea, evenals Ruiz. Dzsudzsak is naar ManU en Arsenal heeft Van Ginkel weggeplukt bij Vitesse.

Overigens kreeg ik net dit bericht:

24.000 man mee naar Roemenië :')
Tranquillo
  woensdag 3 november 2010 @ 17:32:14 #97
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88293743
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef icebliss het volgende:

[..]

Castaignos is bij mij naar Chelsea, evenals Ruiz. Dzsudzsak is naar ManU en Arsenal heeft Van Ginkel weggeplukt bij Vitesse.

Overigens kreeg ik net dit bericht:

[ afbeelding ]

24.000 man mee naar Roemenië :')
Haha maf spel. _O-
pi_88295039
Vandaag nieuwe game begonnen met FM 2011, eerst maar eens kijken met Feyenoord.

De eerste prioriteiten zijn (hoe realistisch!) het op orde brengen van de financiën, en daarnaast het in balans brengen van de selectie. Lukt tot nu toe redelijk. De nieuwe contractbesprekingsfunctie vind ik echt een enorme verbetering trouwens. ^O^

Ik heb de transfervrije keeper Michael Rensing overgenomen van Bayern, echt een zeer goede aankoop. Vervolgens heb ik gek genoeg Rob van Dijk voor 180k aan Bayern verkocht. _O_

Van Dijk kon ook naar diverse andere topclubs. Een van die clubs was Arsenal, maar daar wilde hij niet heen, dus daar zit nu niemand anders op de bank dan Erwin Mulder. _O_

Viel allemaal niet mee om minder uit te geven en meer inkomsten te vergaren en ondertussen de toch al armoedige selectie op niveau te houden, maar het is redelijk gelukt. Natuurlijk beschik ik wel over enkele goede talenten, waarvan er sowieso drie uit zullen groeien tot topspelers als het goed is.

Ik kom moeilijk op gang in het eerste seizoen, mede vanwege enkele nare blessures ( :') ). Sta voorlopig derde (media prediction vierde, minimum eis bestuur is meedoen voor de titel) en op het nippertje uitgeschakeld in de vierde kwalificatieronde van de Europa League.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 3 november 2010 @ 19:02:36 #99
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_88297116
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef heiden6 het volgende:
Vandaag nieuwe game begonnen met FM 2011, eerst maar eens kijken met Feyenoord.

De eerste prioriteiten zijn (hoe realistisch!) het op orde brengen van de financiën, en daarnaast het in balans brengen van de selectie. Lukt tot nu toe redelijk. De nieuwe contractbesprekingsfunctie vind ik echt een enorme verbetering trouwens. ^O^

Ik heb de transfervrije keeper Michael Rensing overgenomen van Bayern, echt een zeer goede aankoop. Vervolgens heb ik gek genoeg Rob van Dijk voor 180k aan Bayern verkocht. _O_

Van Dijk kon ook naar diverse andere topclubs. Een van die clubs was Arsenal, maar daar wilde hij niet heen, dus daar zit nu niemand anders op de bank dan Erwin Mulder. _O_

Viel allemaal niet mee om minder uit te geven en meer inkomsten te vergaren en ondertussen de toch al armoedige selectie op niveau te houden, maar het is redelijk gelukt. Natuurlijk beschik ik wel over enkele goede talenten, waarvan er sowieso drie uit zullen groeien tot topspelers als het goed is.

Ik kom moeilijk op gang in het eerste seizoen, mede vanwege enkele nare blessures ( :') ). Sta voorlopig derde (media prediction vierde, minimum eis bestuur is meedoen voor de titel) en op het nippertje uitgeschakeld in de vierde kwalificatieronde van de Europa League.
Dat vind ik altijd wel zó kut als een dramaat als van Dijk of pakweg een de Cler naar een leuke buitenlandse club vertrekken terwijl ze wissel staan :'(
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_88297296
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd wel zó kut als een dramaat als van Dijk of pakweg een de Cler naar een leuke buitenlandse club vertrekken terwijl ze wissel staan :'(
Kut omdat onrealistisch?

Ik vind het wel prima. De Cler naar Newcastle United, Tomasson naar Napoli en Cissé naar Atlético Madrid. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')