Hij is aan het pre-loaden. Het daadwerkelijke spelen gaat pas vanaf morgen 12.00 dacht ikquote:Op donderdag 4 november 2010 12:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb hem net gekocht bij FRS. Dus ik dacht van 'eens kijken waar dat Steam nou goed voor is'. Dus ik typ die code op het boekje in in Steam, gaat hij (volgens mij) ineens FM installeren, terwijl de DVD er niet eens in zit
.
Mooi man.
Dat sowieso, echt verschrikkelijk die vertalingenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef OreO het volgende:
[..]
Mensen die fm in het nederlands spelen
Wat heb jij een geluk met 30k.. Ik kan maar 47k per week geven en die sjaakie vraagt 50kquote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef Buitendam het volgende:
Holy crap, ik moet op zoek naar een vervanger voor Dzsudzsak, want die gaat aan het eind van het seizoen voor veeeul weg
Contract van Afellay loopt ook af, maar die lul wil z'n contract alleen verlengen als ik hem 30k per week ga betalen, en dat heb ik niet.
Dodo heb ik geleend, maar wel met een afkoopsom van 4.5 miljoen. Kreeg net een bericht dat ie had verlengd met een jaar. Maar dat maakt gelukkig dan niet meer uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:31 schreef SevD het volgende:
Kut. Anita gaat in de winter weg, Dodo zou komen. Moet bevestigen. Raakt die lul 6 maanden geblesseerd, gaat 't niet door. Zit ik dan met Atouba
Ben een beetje aan het zoeken, maar wil niet echt lukken. Voorlopig heb ik Boilesen er maar neer gezetquote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dodo heb ik geleend, maar wel met een afkoopsom van 4.5 miljoen. Kreeg net een bericht dat ie had verlengd met een jaar. Maar dat maakt gelukkig dan niet meer uit.
Clausule van 1,5 miljoen in z'n contract..quote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dodo heb ik geleend, maar wel met een afkoopsom van 4.5 miljoen. Kreeg net een bericht dat ie had verlengd met een jaar. Maar dat maakt gelukkig dan niet meer uit.
Je kunt vaak rustig de helft geven.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, wat een kut kut kut kut kut kut zaakwaarnemer.. Ibi wil dus 50k en ik verkoop Bakkal voor 4 mil.. Dus dat wil ik erbij doen als salaris, vraagt hij nu meer dan dat ik kan geven en 1.3 mil voor de zaakwaarnemer..
16 Miljoen?!?! Seizoen 2 ofzo?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef SevD het volgende:
Oh oh, ruzie met Fazio
Whoa, Man City met een bod van 16 miljoen voor Eriksen. Door bestuur geaccepteerd. Suarez voor 18,5 door Madrid. Is al weg. Daar gaat m'n team![]()
Cristaldo als vervanger voor Suarez.
Nee, Januari 2011. Volgens mij is het ook verspreid, maar dat kan ik volgens mij niet zien als het al geaccepteerd is door bestuur? Is trouwens basisspeler, 10 assists & 6 goals uit 31 wedstrijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
16 Miljoen?!?! Seizoen 2 ofzo?
Toch een mooi bedrag, al is er in de toekomst inderdaad meer voor te krijgen. Bij mij basisklant, eerste seizoen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef SevD het volgende:
[..]
Nee, Januari 2011. Volgens mij is het ook verspreid, maar dat kan ik volgens mij niet zien als het al geaccepteerd is door bestuur? Is trouwens basisspeler, 10 assists & 6 goals uit 31 wedstrijden.
Ik heb 'em ook een monstercontract aangeboden, hopen dat hij blijft. Maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 4 november 2010 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch een mooi bedrag, al is er in de toekomst inderdaad meer voor te krijgen. Bij mij basisklant, eerste seizoen.
Neymar 17 miljoen. Paulo Henrique 12 miljoen. En je bent klaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef SevD het volgende:
Oh oh, ruzie met Fazio
Whoa, Man City met een bod van 16 miljoen voor Eriksen. Door bestuur geaccepteerd. Suarez voor 18,5 door Madrid. Is al weg. Daar gaat m'n team![]()
Cristaldo als vervanger voor Suarez.
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Neymar 17 miljoen. Paulo Henrique 12 miljoen. En je bent klaar.
Hoeveel was ie?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb hem net gekocht bij FRS. Dus ik dacht van 'eens kijken waar dat Steam nou goed voor is'. Dus ik typ die code op het boekje in in Steam, gaat hij (volgens mij) ineens FM installeren, terwijl de DVD er niet eens in zit
.
Mooi man.
Die Ganso inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Neymar 17 miljoen. Paulo Henrique 12 miljoen. En je bent klaar.
Juventus.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef SevD het volgende:
Vurnon Anita vertrokken naar Juve dus, voor ¤3.2M. Vervanger gevonden in Kevin Larsen van Tromsø voor 1.9.
Nu nog proberen Silva & Sno te verkopen ivm salaris.
Morgen om 12.00quote:Op donderdag 4 november 2010 18:19 schreef Leonos het volgende:
Ben hem aan het downloaden op Steam.
Mag pas zeker morgen spelen ?
Gewoon gelijk met Suárezquote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juventus.
Sno verdient inderdaad much too veel.
Dat had ik ook, ik krijg 'm maar niet wegquote:Op donderdag 4 november 2010 19:01 schreef SevD het volgende:
[..]
Gewoon gelijk met SuárezIk krijg 'm alleen niet weg, dus nu maar voor ¤0 aangeboden
Oh, zelfs voor noppes wil niemand hemquote:Op donderdag 4 november 2010 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik krijg 'm maar niet weg
Niks in Oost-Europa?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:14 schreef Scorpie het volgende:
El Ham 9 maanden uit de roulatie
Iemand die nog een goedkope spits weet?
Mja ben aan het kijken, maar denk dat het probleem zich wel opgelost heeft; Man City bood Jo aan in een leenconstructie.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja ben aan het kijken, maar denk dat het probleem zich wel opgelost heeft; Man City bood Jo aan in een leenconstructie.
Wiltquote:
Scouting, coaching en fitness zuigen hard bij Ajax.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
De coaching staff bij Ajax is echt een grote puinhoop
4-6-0 spelen met Hadouir en Verratti op de AMC?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Kn0x het volgende:
Ben begonnen met een spel met Roda. Heb Yulu-Matondo (200K) Addo (750K) en Delorge (900K) verkocht en daarvoor in de plaats Bruggink (free), Gregoire (free) en Verratti (800K) kunnen kopen. Heb zelf nog een eigen speler aangemaakt.
Voorbereiding verliep goed met onderstaande resultaten: Wedstrijden waren thuis of uit, maar voor de leesbaarheid even als volgt geschreven.
Roda JC - Eintracht Braunschweig 5-1
Roda JC - Koblenz 6-1
Roda JC - Ulm 10-1
Roda JC - Koln 2-4
Roda JC - Darmstadt 2-1
Op zich geen slechte resultaten. Alleen jammer dat ze (op Junker na) al mijn spitsen eruit schoppen. Vlak voor de eerste wedstrijd valt Bodor en Lachambre uit waardoor ik geen DL heb. Met de start onderstaande resultaten:
Roda JC - NEC 0-0
Roda JC - AZ 0-2
Roda JC - Ado 1-1
Nu vlak voor de volgende wedstrijd (Utrecht uit) schopt Hadouir mijn enige spits (Junker) een maand eruit op de training
Inderdaad. Mensen met een handicap horen te werken voor een stuiver en een koekblik.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juventus.
Sno verdient inderdaad much too veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |