Zo nog één keer dan !quote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef Giggs het volgende:
Financiën met Feyenoord ben je zo mee klaarDie researcher heeft het niet helemaal in orde gemaakt bij die Rotterdammers.
Ik had het zelfde heb hem toen maar op de bank gezet en daarna verkocht aan Arsenal voor 9 miljoen en Kadlec erin wat echt een heldje is, hij scoorde bijna elke wedstrijd bij mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Falstyr het volgende:
Nice. Ik heb nog steeds een scorend probleem met Ajax. Krijg kansen zat, maar win op moment maar krapjes op 1 doelpunt verschil. Die mounhir el huppeldepup krijgt er geen 1 in het net.
Ik laat El Hamdaoui en Mido rouleren. Mido heeft er 1 uit 3, Hammy heeft er 4 uit 7.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Ik had het zelfde heb hem toen maar op de bank gezet en daarna verkocht aan Arsenal voor 9 miljoen en Kadlec erin wat echt een heldje is, hij scoorde bijna elke wedstrijd bij mij.
Mijn voorhoede Poacher/Suarez - Targetman/Lukaku - Poacher/Kadlec En dan soms nog met Eriksen of Lodeiro op 10 er achter. 2 a 3 doelpunten per wedstrijd (in de eredivisie) gegarandeerd.
zit in de eerste patch dacht ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik pik 'm dalijk onderweg naar huis op. Vraagje wel: Weet iemand of Liverpool al is overgenomen in de game? In de demo namelijk nog niet...
Wanneer komt die uit?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef rednitro het volgende:
[..]
zit in de eerste patch dacht ik.
Heb je niet gewoon pauperscouts?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vind het hele scouting systeem een beetje gaar. Spelers waar dan 4 sterren voor staan als potentieel en aanbevolen vind ik ontiegelijk slecht.
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft iemand een dutch.ltc voor mij? (fm2011)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |