Heb je er ook mee gespeeld? Vlak nadat je begint krijg je vier leningen in je maag gesplitst, zodat je de komende 3 jaar 12 miljoen per jaar mag aflossen (evenveel als het salarisbudget!).quote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef Giggs het volgende:
Financiën met Feyenoord ben je zo mee klaarDie researcher heeft het niet helemaal in orde gemaakt bij die Rotterdammers.
Misschien heb je iets stoms gezegd?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef rednitro het volgende:
Wat gebeurt hier !!?!?!
De volledige selectie stond op moraal Uitstekend.
1 verloren oefen potje tegen Milan en kijk
[ afbeelding ]
Users die daar naar kijkenquote:
Alleen zwakke prestatie maar toen was de moraal al dramatisch gezakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien heb je iets stoms gezegd?
Speel je 4-3-3?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel met Real echt sneu controlerend countervoetbal, behoorlijk effectief want na 10 wedstrijden heb ik alles gewonnen en nog geen enkele tegengoal.
Vooral verdedigend kun je in FM 2011 de boel echt goed dichttimmeren, dat is me na zoveel seizoenen in het vorige deel niet gelukt.
Heb trouwens Bryan Ruiz op links staan, teller staat nog op 0 terwijl de collega op rechts op 12 goals staat.
Ik speel met 4 verdedigers, 2 man ervoor (een ondersteunend, de ander verdedigend), een controlerende middenvelder daarvoor en dan 2 man op de (hangende) vleugels die naar binnen moeten komen en een eenzame spits die gelanceerd wordt op de counter.quote:
Post je tac eens als je wilt?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik speel met 4 verdedigers, 2 man ervoor (een ondersteunend, de ander verdedigend), een controlerende middenvelder daarvoor en dan 2 man op de (hangende) vleugels die naar binnen moeten komen en een eenzame spits die gelanceerd wordt op de counter.
Werkt voorlopig prima, al is het spel niet echt geweldig en dominerend.
Ben nog wel van plan om een iets meer aanvallend ingesteld team neer te zetten, maar dat komt in seizoen 2 wel.
Net wel m'n eerste tegengoal moeten incasseren tegen Sociedad (1-4), penalty veroorzaakt door Materazzi, tevens rood.![]()
Lolquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooooooooooi nu kan ik beginnen met spelen! RLD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |