abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88297313
Ik had in 2010 de Cler aan Arsenal, Biseswar aan AC Milan, Slory aan Liverpool en Landzaat, El Ahmadi en Leerdam aan Sevilla verkocht :')
pi_88297487
Financiën met Feyenoord ben je zo mee klaar :') Die researcher heeft het niet helemaal in orde gemaakt bij die Rotterdammers. :X
FMInside.nl - Living FM
pi_88297553
Echt he, die transfers zijn niet helemaal koosjer _O-
pi_88297649
Sowieso is het in 2010 (wat ik nog altijd speel :@ ) vrij makkelijk om spelers te verkopen. Als je iemand niet nodig hebt, gewoon aanbieden tegen z'n waarde en je krijgt meteen tientallen biedingen binnen
pi_88297695
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef Giggs het volgende:
Financiën met Feyenoord ben je zo mee klaar :') Die researcher heeft het niet helemaal in orde gemaakt bij die Rotterdammers. :X
Heb je er ook mee gespeeld? Vlak nadat je begint krijg je vier leningen in je maag gesplitst, zodat je de komende 3 jaar 12 miljoen per jaar mag aflossen (evenveel als het salarisbudget!).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88297842
Wat gebeurt hier !!?!?!

De volledige selectie stond op moraal Uitstekend.
1 verloren oefen potje tegen Milan en kijk

pi_88297885
Bouy heeft een -9 PA. :o
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_88299463
Is er al een huge database patch voor FM2011?
pi_88300103
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef rednitro het volgende:
Wat gebeurt hier !!?!?!

De volledige selectie stond op moraal Uitstekend.
1 verloren oefen potje tegen Milan en kijk

[ afbeelding ]
Misschien heb je iets stoms gezegd?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 3 november 2010 @ 20:14:48 #110
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_88300341
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Bouy heeft een -9 PA. :o
Users die daar naar kijken :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_88300397
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Misschien heb je iets stoms gezegd?
Alleen zwakke prestatie maar toen was de moraal al dramatisch gezakt.
Het loopt door de week heen wel weer wat op misschien is dit wel nieuw.
na een wedstrijd zitten spelers even in zak en as en richting de volgende wedstrijd herstellen ze weer wat.

VD wiel begaat in eerste CL vooronde wedstrijd een Horror tackle ....
2 benen vooruit ,,, in de demo regende het ook al rode kaarten.
pi_88300467
Iemand deze aanbieding al gezien? Denk dat ik die maar eens ga aanschaffen :9

http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1288791648&sr=8-1
  woensdag 3 november 2010 @ 20:47:27 #113
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88301883
Ik speel met Real echt sneu controlerend countervoetbal, behoorlijk effectief want na 10 wedstrijden heb ik alles gewonnen en nog geen enkele tegengoal.
Vooral verdedigend kun je in FM 2011 de boel echt goed dichttimmeren, dat is me na zoveel seizoenen in het vorige deel niet gelukt.

Heb trouwens Bryan Ruiz op links staan, teller staat nog op 0 terwijl de collega op rechts op 12 goals staat. :P
  woensdag 3 november 2010 @ 21:05:21 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_88302804
Nu bij heerenveen begonnen met 2011. Die agents die aanbiedingen doen, handig. Contractbesprekingen, hinderlijk!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_88302923
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel met Real echt sneu controlerend countervoetbal, behoorlijk effectief want na 10 wedstrijden heb ik alles gewonnen en nog geen enkele tegengoal.
Vooral verdedigend kun je in FM 2011 de boel echt goed dichttimmeren, dat is me na zoveel seizoenen in het vorige deel niet gelukt.

Heb trouwens Bryan Ruiz op links staan, teller staat nog op 0 terwijl de collega op rechts op 12 goals staat. :P
Speel je 4-3-3?
  woensdag 3 november 2010 @ 21:19:32 #116
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88303511
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Speel je 4-3-3?
Ik speel met 4 verdedigers, 2 man ervoor (een ondersteunend, de ander verdedigend), een controlerende middenvelder daarvoor en dan 2 man op de (hangende) vleugels die naar binnen moeten komen en een eenzame spits die gelanceerd wordt op de counter.
Werkt voorlopig prima, al is het spel niet echt geweldig en dominerend.
Ben nog wel van plan om een iets meer aanvallend ingesteld team neer te zetten, maar dat komt in seizoen 2 wel.

Net wel m'n eerste tegengoal moeten incasseren tegen Sociedad (1-4), penalty veroorzaakt door Materazzi, tevens rood. O+
pi_88303538
Mooooooooooi nu kan ik beginnen met spelen :D! RLD
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_88304330
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik speel met 4 verdedigers, 2 man ervoor (een ondersteunend, de ander verdedigend), een controlerende middenvelder daarvoor en dan 2 man op de (hangende) vleugels die naar binnen moeten komen en een eenzame spits die gelanceerd wordt op de counter.
Werkt voorlopig prima, al is het spel niet echt geweldig en dominerend.
Ben nog wel van plan om een iets meer aanvallend ingesteld team neer te zetten, maar dat komt in seizoen 2 wel.

Net wel m'n eerste tegengoal moeten incasseren tegen Sociedad (1-4), penalty veroorzaakt door Materazzi, tevens rood. O+
Post je tac eens als je wilt?
pi_88304537
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooooooooooi nu kan ik beginnen met spelen :D! RLD
Lol :P
pi_88305937
Lol...kut mounir. Kan er geen zak van en kan geen enkele interessante en betaalbare vervanger halen op moment.

0-0 thuis tegen Celtic. Snapte er niks van
1-4 uit tegen Celtic. Domineerde alleen de tweede helft met Siem de Jong die een bal van Suarez er in tikte. En De Zeeuw was op dreef met 2 schoten van 30ish meter. 1 in de kruis en de ander op de paal en via de rug van de keeper in het net. Werd neergezet als een eigen goel hehe.
1-0 thuis tegen AZ. Domineerde hele partij, maar de bal wilde er niet in
0-2 uit tegen Valencia. Had weinig kansen, maar degene die ik kreeg waren groots. eerste goal viel rond de 60e minuut uit een corner. Lage bal Emanuelson van links naar eerste paal. Vertonghen rent in en tikt hem binnen, want werd los gelaten. Valencia begon meer naar voren te spelen en vielen er gaten. Snelle counter in blessure tijd. 4 ajacieden en 2 spanjaarden. Voorzet Suarez van rechts en Emanuelson intikken voor leeg doel.

Ben benieuwd hoever ik ga komen. Maar het transfer systeem vind ik op moment nog irritant. Zelfs als ik alles bij de besprekingen in het wit heb staan kreeg ik nog steeds niet een speler ivm te weinig funds. o.O
pi_88306854
Met NEC won ik van Twente uit met 4-1 in seizoen 2 (oktober). Preud'homme werd ontslagen..... en ik werd gevraagd.
Twente 14e. Nu aan mij om er kampioensploeg van te smeden. Met NEC ben ik al 3e geworden, met Twente
moet er meer inzitten. Helaas al een forse achterstand.
U MAD?
pi_88307133
fake.edt weet iemand of je die kan verwijderen? Daarom staat er bij NL als coach : Jan Jansen :')..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 3 november 2010 @ 22:56:52 #123
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88308925
Hehe mijn game is zojuist op vreemde wijze vastgelopen.
Blijkbaar was een speler van me geblesseerd geraakt en kon niet meer verder, maar op dat moment zat ik net in het wisselscherm en had ik diezelfde jongen eruit gehaald.
Prima opzich, totdat ik op bevestigen drukte en direct weer terugkeerde naar het scherm met de melding dat ik een geblesseerde speler had die niet meer verder kon.

Ik kijken, staan die wissels niet meer in me elftal, ook niet in de lijst en die geblesseerde evenmin, kan dus niets wijzigen en moest wel op annuleren drukken en nu kan ik niet meer in een menu en ook niet verder in de wedstrijd. _O-
pi_88309531
FM10? Heb je wel updates ?
U MAD?
  woensdag 3 november 2010 @ 23:09:39 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88309570
Nee FM 2011.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: