| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Steam users do not need to apply this patch as their game will be patched automatically. If you have purchased the game in Russia, please DO NOT install these patches. We are currently finalising a specific patch for Russian users and this will be made available soon. You can find the PC boxed and Mac boxed patches here - these are for the DVD versions of the game. http://www.footballmanager.com/patches There are also bit torrent links to these files available : FM2011 – PC Patch (Boxed) v11.1.0 http://torrents.sigames.com:7000/tor...9C28F836422C0B FM2011 – Mac (Boxed) v11.1.0 http://torrents.sigames.com:7000/tor...C39D2BEAA8FC7F For Mac users, we are pleased to announce an 11.1.0 eSellerate version of the game is available: Bit Torrent: http://torrents.sigames.com:7000/tor...B91FD8D29277AE Direct Download: http://segaeu.vo.llnwd.net/o37/setup_fm2011_mac.zip Here is a link to a complete FAQ for FM2011 - http://community.sigames.com/showthr...nager-2011-FAQ |
Fixlist?!quote:
Morgen maar in de stad kopen, must have!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef PirE het volgende:
Net maar even in de pre-order gegooid. Ik DL hem morgenavond wel. Hij ook was maar 23,95 GBP.
Zou ik ook graag willen, maar dan voor de Braziliaanse competitie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:31 schreef Bulletdodger het volgende:
is er ergens een goede kit&logo pack te downloaden? Ik bedoel dan de clublogo's die je ziet, ik speel de Premier League en ik zie saaie logo's en kits die nergens op lijken.
Hmm wat doet die keeper van jou daar dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef CarlosJacques het volgende:
Die gekke Mounir toch..
[ afbeelding ]
Ik speel met Excelsior, El Hamdaoui omhaalt er even een corner in.
=scheids?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm wat doet die keeper van jou daar dan?
Geen idee, die Paauwe kan nog geen standbal vangen, echt een dramakeeper. Ik word overigens aan alle kanten weggespeeld, moet nog eventjes inkomen geloof ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm wat doet die keeper van jou daar dan?
Nee dat snap ik dat die groene de scheids is, zou anders wel heeeeeeel erg zijn.quote:
rodney sneijder is het houden waard..quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Mijn grote uittocht voor aankomende periode:
[ afbeelding ]
Vind je echt? Ik vind Rodney Sneijder in nog geen enkele FM uitgroeien tot een enigzins nuttige speler...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:30 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
rodney sneijder is het houden waard..
Goede backup en multifunctioneel..quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik vind Rodney Sneijder in nog geen enkele FM uitgroeien tot een enigzins nuttige speler...
Verdient Mido veel? Zo niet zou ik z'n contract verlengen zodat je 'm nog kan verkopen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Sneijder maar verlengt. De rest kan allemaal wieberen wat mij betreft.
7,750 per week, is redelijke verdiener. Heb hem nu op de transferlijst gezet voor 200k, kijken of er nog clubs voor hem zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verdient Mido veel? Zo niet zou ik z'n contract verlengen zodat je 'm nog kan verkopen.
Jozefzoon? Bonevacia?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Sneijder maar verlengt. De rest kan allemaal wieberen wat mij betreft.
Defederico had ik ook in 2010 in mijn game met PSG. Geweldige spelerquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
Lukaku en Defederico binnengehaald.Kosten: 15 miljoen, maar ik denk dat het het waard is. Zo'n vermindering tegenover Suárez en El Hamdaoui is het niet, en ik maak 12 miljoen winst.
Sorry ik kan niet lezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dat die groene de scheids is, zou anders wel heeeeeeel erg zijn.
Maar zijn keeper zit ook aardig mis...paar meter ofzo
Naar Ajax?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Castaignos binnengehaald via free transfer
Een betere 1e reactie is natuurlijk. "Oke ik zal erop letten" of iets dergelijksquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat denkt ie wel niet.
[ afbeelding ]
Neen, ik verwacht dat ze naar mij luisteren. Ik eis discipline!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een betere 1e reactie is natuurlijk. "Oke ik zal erop letten" of iets dergelijks
ORDNUNG muss sein en als ze niet luisteren gewoon in de reserves pleurenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Neen, ik verwacht dat ze naar mij luisteren. Ik eis discipline!![]()
Lindgren. hoor je dat? Hij wil je vervangen man!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:44 schreef SevD het volgende:
Moet trouwens zeggen dat een betere DM/MC eigenlijk prioriteit #1 is nu. Ben niet super tevreden met Enoh noch met Lindgren. Een van de twee zou mogen vertrekken - maar pas als ik een vervanger heb.
Suggesties? Heb 3 mil
Moet 'ie z'n best maar doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lindgren. hoor je dat? Hij wil je vervangen man!
Je hebt een maximaal aantal trainers wat je mag hebben van je bestuur. Wat vaak het geval is, dat je als je het spel begint al meer trainers hebt dan het bestuur eigenlijk wilt hebben. Dan mag je b.v. maximaal 10 hebben, en je hebt er 12. Als je er dan 1 ontslaat mag je geen nieuwe aannemen. Of dat nu keepertrainers of wat dan ook zijn, een trainer telt in dit geval als een trainerquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Omkron het volgende:
Ben hem nu ook aan het spelen, al heb ik geen verstand van voetbal, vind ik het zelfs niet leuk. Maar een managersgame, dat is dan wel weer mijn ding.
Ik wil een nieuwe trainer aanstellen met betere kwaliteiten. De oude is al weg, contract geregeld met de nieuwe trainer, die is akkoord met alles en wil gaan beginnen. Maar dan blaast het bestuur de hele boel af omdat ze geen extra veldtrainer nodig hebben. En dat terwijl ik enkel keepertrainers heb en jeugdtrainer, geen normale?
Wat gaat hier fout?
Bij Board Room staat een makkelijk overzicht in FM 11 - daar kan je zien wat je aan staf hebt en wat je mag hebben. Inmiddels bij mezelf flink ingekort er op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Omkron het volgende:
Ben hem nu ook aan het spelen, al heb ik geen verstand van voetbal, vind ik het zelfs niet leuk. Maar een managersgame, dat is dan wel weer mijn ding.
Ik wil een nieuwe trainer aanstellen met betere kwaliteiten. De oude is al weg, contract geregeld met de nieuwe trainer, die is akkoord met alles en wil gaan beginnen. Maar dan blaast het bestuur de hele boel af omdat ze geen extra veldtrainer nodig hebben. En dat terwijl ik enkel keepertrainers heb en jeugdtrainer, geen normale?
Wat gaat hier fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |