abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88360614
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Sneijder maar verlengt. De rest kan allemaal wieberen wat mij betreft.
Verdient Mido veel? Zo niet zou ik z'n contract verlengen zodat je 'm nog kan verkopen.
pi_88360784
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Verdient Mido veel? Zo niet zou ik z'n contract verlengen zodat je 'm nog kan verkopen.
7,750 per week, is redelijke verdiener. Heb hem nu op de transferlijst gezet voor 200k, kijken of er nog clubs voor hem zijn :')
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:40:02 #228
238141 SevD
Boventitel
pi_88362395
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Sneijder maar verlengt. De rest kan allemaal wieberen wat mij betreft.
Jozefzoon? Bonevacia?
pi_88362434
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
Lukaku en Defederico binnengehaald. _O_ Kosten: 15 miljoen, maar ik denk dat het het waard is. Zo'n vermindering tegenover Suárez en El Hamdaoui is het niet, en ik maak 12 miljoen winst. :D
Defederico had ik ook in 2010 in mijn game met PSG. Geweldige speler _O_
pi_88363098
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Nee dat snap ik dat die groene de scheids is, zou anders wel heeeeeeel erg zijn.
Maar zijn keeper zit ook aardig mis...paar meter ofzo |:(
Sorry ik kan niet lezen O-)
pi_88363208
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:40 schreef SevD het volgende:

[..]

Jozefzoon? Bonevacia?
Zijn nogal underrated. Middelmaat in het spel.
pi_88363214
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 13:59 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Sorry ik kan niet lezen O-)
Het zij u vergeven
Vici, Vidi, Veni!
pi_88364513
Castaignos binnengehaald via free transfer _O-
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:48:35 #234
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_88365137
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Castaignos binnengehaald via free transfer _O-
Naar Ajax?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_88365308
Mooi die doelpuntenkermis :P. Net 10-0 tegen Osasuna gespeeld met Real Madrid :')
pi_88365341
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:48 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Naar Ajax?
Yep :)
pi_88365342
Wat denkt ie wel niet. :(

pi_88365704
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat denkt ie wel niet. :(

[ afbeelding ]
Een betere 1e reactie is natuurlijk. "Oke ik zal erop letten" of iets dergelijks
pi_88365739
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Een betere 1e reactie is natuurlijk. "Oke ik zal erop letten" of iets dergelijks
Neen, ik verwacht dat ze naar mij luisteren. Ik eis discipline! :( :P
pi_88366688
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Neen, ik verwacht dat ze naar mij luisteren. Ik eis discipline! :( :P
ORDNUNG muss sein en als ze niet luisteren gewoon in de reserves pleuren *O*.
Get it and Bet it
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:38:07 #241
238141 SevD
Boventitel
pi_88367121
Hehe, pantoffel. Bereid je maar voor :D Dat had ik met Fazio dus ook. Ik werd stapelgestoord van hem, want elke week had hij wel iets te zeiken.

Uiteindelijk dus vertrokken :)

Anyway, kampioen geworden (5 pnt los van AZ) en beker gewonnen met Ajax (v. Willem II) :)

Topscorers zijn El Hamdaoui met 33 uit 48 , Giuliano met 20 uit 42 en Sulejmani met 18 uit 49.

In de EL met 16 punten de groepsfase door gekomen tegen Galatasaray, Omonia & Zürich. In de volgende ronde uitgeschakeld door Lille :')

Geen bijzondere transfers voor 2011-2012; Vetrokken is Fazio naar Man City voor ¤7M. Gekomen zijn Miguel Medina van Sport Colombia voor 400k en Zacharie Boucher voor ¤1.5M van Le Havre.

Focus heeft eigenlijk het hele seizoen gelegen op de competitie, maar vooral op het geld. Door het hakken in de loonkosten en de verkoop van o.a. de Zeeuw & Suarez inmiddels een balans van ¤68M. Kan er slechts ¤3M van uitgeven trouwens, balen maar aan de andere kant maar goed ook :)

Basis: Stekelenburg; vd Wiel, Alderweireld/Fazio, Vertonghen, Anita/Larsen/Boilesen; Lindgren/Enoh, de Jong/Eriksen; Giuliano, Sulejmani; El Hamdaoui/Castillion, Suarez/Cristaldo
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:44:53 #242
238141 SevD
Boventitel
pi_88367368
Moet trouwens zeggen dat een betere DM/MC eigenlijk prioriteit #1 is nu. Ben niet super tevreden met Enoh noch met Lindgren. Een van de twee zou mogen vertrekken - maar pas als ik een vervanger heb.

Suggesties? Heb 3 mil :P
pi_88367451
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:44 schreef SevD het volgende:
Moet trouwens zeggen dat een betere DM/MC eigenlijk prioriteit #1 is nu. Ben niet super tevreden met Enoh noch met Lindgren. Een van de twee zou mogen vertrekken - maar pas als ik een vervanger heb.

Suggesties? Heb 3 mil :P
Lindgren. hoor je dat? Hij wil je vervangen man!
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:49:53 #244
238141 SevD
Boventitel
pi_88367559
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:47 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Lindgren. hoor je dat? Hij wil je vervangen man!
Moet 'ie z'n best maar doen :(

Godzijdank. Mido is weg. :D

Pff. Steek wordt m'n best betaalde speler nu - enige manier van bijtekenen is een salaris van 59.000 per week :D
pi_88367835
Ben hem nu ook aan het spelen, al heb ik geen verstand van voetbal, vind ik het zelfs niet leuk. Maar een managersgame, dat is dan wel weer mijn ding.

Ik wil een nieuwe trainer aanstellen met betere kwaliteiten. De oude is al weg, contract geregeld met de nieuwe trainer, die is akkoord met alles en wil gaan beginnen. Maar dan blaast het bestuur de hele boel af omdat ze geen extra veldtrainer nodig hebben. En dat terwijl ik enkel keepertrainers heb en jeugdtrainer, geen normale?

Wat gaat hier fout?
pi_88368181
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Omkron het volgende:
Ben hem nu ook aan het spelen, al heb ik geen verstand van voetbal, vind ik het zelfs niet leuk. Maar een managersgame, dat is dan wel weer mijn ding.

Ik wil een nieuwe trainer aanstellen met betere kwaliteiten. De oude is al weg, contract geregeld met de nieuwe trainer, die is akkoord met alles en wil gaan beginnen. Maar dan blaast het bestuur de hele boel af omdat ze geen extra veldtrainer nodig hebben. En dat terwijl ik enkel keepertrainers heb en jeugdtrainer, geen normale?

Wat gaat hier fout?
Je hebt een maximaal aantal trainers wat je mag hebben van je bestuur. Wat vaak het geval is, dat je als je het spel begint al meer trainers hebt dan het bestuur eigenlijk wilt hebben. Dan mag je b.v. maximaal 10 hebben, en je hebt er 12. Als je er dan 1 ontslaat mag je geen nieuwe aannemen. Of dat nu keepertrainers of wat dan ook zijn, een trainer telt in dit geval als een trainer :)

OT: Toch maar met de patch opnieuw begonnen met Liverpool. Gekozen dat ik die PL wel ffies win, waardoor ik nu 40 miljoen transferbudget te spenderen heb.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:10:18 #247
238141 SevD
Boventitel
pi_88368431
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Omkron het volgende:

Wat gaat hier fout?
Bij Board Room staat een makkelijk overzicht in FM 11 - daar kan je zien wat je aan staf hebt en wat je mag hebben. Inmiddels bij mezelf flink ingekort er op.
pi_88370936
Inderdaad te veel trainers.

Maakt het nog iets uit of ik zelf naar de persconferentie ga of mijn ass.trainer er naartoe stuur?
pi_88371033
Beetje met tactics zitten kloten. Had Lindgren eerst voor de verdediging hangen. Nu speelt hij meer op het middenveld naast De Zeeuw. Lindgren geeft nu regelmatig geweldige lange passes achter de verdediging. Emanuelson en Suarez knallen er dan overheen.

Dusver 2x verloren...beiden keren van Man United in de CL. Sta alsnog 2e in de groepsfase na 4 wedstrijden. Valencia en een gaar russisch team nog te gaan. Heb tenminste overwinteren in de EL al veilig gesteld hehe.

In de winterstop eens een lading spelers verkopen en nieuwe aanschaffen. Weet nu welke opstelling werkt en welke spelers nodig zijn.
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:44:51 #250
238141 SevD
Boventitel
pi_88371812
Zo, tumulteuze transferperiode gehad. Ten eerste een complete overhaul in m'n staff;

Over het afgelopen jaar zijn de volgende staffleden vertrokken; L'Ami, Jol, Wormhoudt, Geysel, Kortekaas, Ladru, Spijkerman, Moons, van der Zee, Bergkamp, Kreek, Pronk, Jonk, de Boer, Goedhart, Landburg, Vink, Claus, Otto, de Klerk en Harms.

De enige die ik graag had willen houden waren Jonk (vertrokken naar Heerenveen) en de Boer (weigerde bij te tekenen). Op dit moment aan het aanvullen. 2 scouts zijn er bij gekomen plus een fitness coach. Hoop nog 2 coaches, een youth coach en een 1st Team Coach er bij te halen.

Dan de zomertransfers van spelers. Wilde eigenlijk alle 1ste elftal spelers die ik had behouden, op m'n linksback (Larsen) na. Verder lieper er contracten af van de volgende spelers; Mido, Wielaert, Lewis, Deckers, van der Meulen, Kappelhof, Overtoom, Özbiliz, Bizot, Burnet, Dekker, Ebecilio, Kovi & Ottenhof - allemaal ook laten gaan. Vooral vertrek van Mido en Wielaert stemde me blij, scheelt weer op de salariskosten. Overigens zijn ook Atouba en Tainio transfervrij vertrokken naar respectievelijk Sochaux en Everton.

Aissati keerde terug van Vitesse en vertrok vervolgens voor het magere bedrag (meer kreeg ik absoluut niet voor elkaar) 3 miljoen naar Heerenveen. Ondertussen had ik Medina & Boucher dus al aangetrokken. Medina als extra spits (met ook op vertrek Mido) en Boucher met ook op vertrek van Verhoeven of Vermeer. Dodo overgenomen van Corinthians voor ¤4 miljoen.

Alles ging goed en toen brak de hel los :D Alderweireld wilde weg, eiste een transferverzoek. Ik negeerde hem. Vervolgens kwam Eriksen met z'n "IK WIL WEG!!!!!!!!!111!". Verwachtte al dat er wat met hem ging gebeuren vanwege winterbod van Man City (16 was het volgens mij?). En ja hoor, men kwam. Direct op zoek gegaan naar potentiele vervangers en vond die in Tiago & Paulo Henrique - beiden wilden wel komen. 't werd Paulo Henrique, voor maar liefst ¤18.75M. Mogelijk gemaakt door #1 bestuur die me ¤23M gaf vanwege doelstelling kampioenschap en ¤2 vertrek van Eriksen naar Atletico Madrid voor ¤24.5M :) Fazio vertrok eerder al voor ¤7M naar City.

Verder is Larsen dus weer vertrokken voor hetzelfde bedrag als dat hij me kostte in de winter; ¤1.9M. Cvitanich gaat mogelijk nog weg voor 3, Blind is verhuurd.

Alderweireld heeft een nieuw contract getekend, gelukkig.

Voorlopige eerste elftal is; Stekelenburg, Vermeer, Boucher; Vertonghen, Ooijer, van Rhijn, Boilesen, Alderweireld, Bonevacia, van der Wiel, Dodo; Lindgren, Enoh, Sneijder, Donald, Giuliano, Zeegelaar, Henrique, de Jong, Lodeiro, Sulejmani; El Hamdaoui, Cristaldo, Castillion & Medina.

Hopen dat dit zo blijft. Eindelijk een stabiele linksback en met Paulo Henrique een potentiele topper voor de plaats van Eriksen.

Rest van het seizoen - hand op de knip en weer voor het financiele gewin gaan. Overwinteren in Europa, competitie winnen. Beker kan me gestolen worden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')