quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef donroyco het volgende:
* FM2009 is helaas heengegaan op een verre trip..
Ja, zat in een koffer richting Australië, maar nooit meer gezienquote:
Maakt niet zoveel uit, volgens mij kunnen spelers wel boos worden als je assistent iets verkeerd zegt maar dat heb ik nog nooit meegemaakt (ook niet in FM10 trouwens). Ik doe alleen zelf persconferentie bij belangrijke wedstrijden, anders ben je constant bezig dezelfde vragen te beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef Omkron het volgende:
Inderdaad te veel trainers.
Maakt het nog iets uit of ik zelf naar de persconferentie ga of mijn ass.trainer er naartoe stuur?
Assistenten doen steeds maffere dingen. Ze delen zelfs boetes uit (Alderweireld werd laaiendquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef icebliss het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, volgens mij kunnen spelers wel boos worden als je assistent iets verkeerd zegt maar dat heb ik nog nooit meegemaakt (ook niet in FM10 trouwens). Ik doe alleen zelf persconferentie bij belangrijke wedstrijden, anders ben je constant bezig dezelfde vragen te beantwoorden.
en na 20 minuten in zijn debuutwedstrijd het veld afgetraptquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:59 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
van nistelrooy gehaald naar de graafschap:D
Seizoen 2 ofzo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:59 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
van nistelrooy gehaald naar de graafschap:D
jep transfervrij, is nog een topper voor elke eredivisieclubquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie opstellingen en tactieken. Ik zal straks de mijne even posten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie opstellingen en tactieken. Ik zal straks de mijne even posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |