lol wutquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef Scorpie het volgende:
Suk is bij mij naar Real Madrid gegaan en Kaka vind hem een wereldster in wording.
Ja, sommige mensen cheaten liever niet.quote:
Als je de .tac file upload kunnen we zelf zien hoe je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef Falstyr het volgende:
Heb bij Advanced de corner ingesteld op voorzetten Mixed en als alternatief in de 6 meter box. De Zeeuw geeft vaak lage voorzetten bij de eerste paal die Vertongen dan er in loopt. Of met hoop geknoei dat Vertonghen het voor krijgt zodat alderweireld de bal er in legt. Enkele keer dat het maar een nette corner is die er in gaat.
En Penalties krijg ik gewoon vaak. Kan er niks aan doen. Net me eerste 2x geel gehad met Lindgren in de eerste competitie partij tegen Groningen. Even opstelling aangepast en alsnog met 2-0 gewonnen hehe.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen cheaten liever niet.
Het zijn voor mij must buys. Ik zeg niet dat je ze moet kopen.quote:
Als je niet erg vindt ga ik nog eerst een paar dagen verder spelen en de opties wat meer eigen maken. Is best grote overstap vanaf 2008 voor mij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Il wil die .tac ook wel even. Scoren gaat bij mijn ajax ook moeizaam..
Van een niet-legale versie of demo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef Seamonkey- het volgende:
Ben ik nou achterlijk of is ie nog niet uit? Of zijn die screenies die jullie laten zien van 2010 of van de demo?2009 was mijn laatste versie
bijna, ik heb mijn best gedaan met een updatequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Jorwol het volgende:
Er is zeker nog geen MU-update? Wil natuurlijk wel 17
Miljoen minder schulden bij Feyenoord
Ja heb 't gezien, maar was niet op zoek naar een update waar spelers werden aangepast. Overigens ben ik er bijna zeker van dat het verwijderen van de schulden van PSV en Ajax juist tot onrealistische situaties zal leiden. Ajax en PSV hebben in het echt bijna geen geld om uit te geven aan transfers. Als jij Ajax 40 miljoen eigen vermogen geeft en geen schulden zal het spel 25 miljoen ofzo aan transferbudget geven in de loop van het seizoen. En dat terwijl PSV en Ajax grote verliezen draaien met de huidige salarissen!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:03 schreef rednitro het volgende:
[..]
bijna, ik heb mijn best gedaan met een update
check maar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35381
Niet verkeerd voor een eerste poging!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:03 schreef rednitro het volgende:
[..]
bijna, ik heb mijn best gedaan met een update
check maar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35381
Castaignos is een enorm talent. Die kan waarschijnlijk in de toekomst het niveau van Arsenal aan (In FM dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:10 schreef Falstyr het volgende:
Mijn versie is legaal. Maar heb het voordeel bij import bedrijf te werken dus heb altijd games soms al weken van te voren tegen een goedkoop prijsje.
Vind het wel apart trouwens. Die set pieces kun je dus maken en instellen net zoals dat je custom tactics doet. Via zo'n 12 stappen help menu. Maar het lijkt net alsof die set pieces nergens opgeslagen worden en dat je ze bij elke match weer opnieuw moet instellen. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik lag trouwens in een deuk toen Arsenal de spits van Feyenoord Costaignos kocht
Eerste divisie is het laagst speelbaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef Winski05 het volgende:
Ik zie dat mensen het volledige spel van FM2011 al spelen. Gedownloade versie neem ik aan?
Hoe ziet het Nederlandse competitiesysteem er dit jaar uit? Is de Topklasse speelbaar? En nog lagere divisies? Ben heel benieuwd!
Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste divisie is het laagst speelbaar.
Maar dat zal wel weer via een download beschikbaar komen.
Wel een hoop serieuze verbeteringen dit keer, serieuze contractonderhandelingen en een wat uitgebreider media-systeem om te reageren op onderwerpen.
Of op de eerste patch, zonder patches is het meestal niet veelquote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht op de eerste MU update denk.
Ik heb in de Editor gekeken en geprobeerd maar de Top klasse zit wel in de database maar is niet te spelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.
Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volledige versie, vrijdag direct maar aanschaffen
Ik heb al een Update gemaakt waar een hoop foutjes in weg gepoetst worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht op de eerste MU update denk.
Bij mij bood Real me Raul Ruiz aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef Self-Catering het volgende:
Boys, ik zoek een goede rechter aanvaller/middenvelder (talentje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |