abonnement Unibet Coolblue
pi_87825154
Vorige topics:
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel 53|deel 54|deel 55|deel 56|deel 57|Deel 58|Deel 59|Deel 60|
Deel 61|

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
ZIe hier de foto's van Bla_Bla_Bla
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier de foto's van Lishe
Zie hier de foto's van Innepin
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Kekaa
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Razztwizzle
Zie hier de foto's van Sanne en MuadDib
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon


Eerst volgende bruiloft is van: 18-11-2010: Vlindur

Data in 2010/2011

18-11-2010: Vlindur
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
23-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
01-09-2011: Stansfield

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
zaragozatrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan :)

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door MissBliss op 22-10-2010 21:30:01 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_87825180
Kan ik me hier aanmelden?
pi_87825218
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan ik me hier aanmelden?
Alleen samen met een vrouw :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:14:23 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_87828665
Zou iemand onze trouwdatum kunnen wijzingen in 3 juni 2011? En ook in de wiki?

:*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_87829290
quote:
5.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef Chanty het volgende:
Zou iemand onze trouwdatum kunnen wijzingen in 3 juni 2011? En ook in de wiki?

:*
Angepast in de OP :)
Wiki kan ik niet want daar heb je een account voor nodig.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:35:55 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_87829407
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:32 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Angepast in de OP :)
Wiki kan ik niet want daar heb je een account voor nodig.
Tnx O+
Ik ook niet anders had ik het zelf al aangepast :D

Nou als iemand wel een wiki account heeft en de datum wil aanpassen dan vind ik diegene heeeeel lief ^)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:56:03 #7
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_87836784
Ik ben als eerste nu! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87839364
TVP van tussen de verhuisdozen! Wel een bruut einde van de honeymoonromantiek zo'n verhuizing :D

Spannend hoor Vlindur O+ Het gaat snel nu he?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87839395
En o ja, ik mag ook wel uit de OP en de wiki, het feest is al voorbij... :)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87842738
ik pas de wiki wel even aan :)

Ik weet niet of je je post nog kan wijzigen maar hier de nieuwe op onder een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 49% gewijzigd door Raissa op 22-10-2010 19:58:44 ]
pi_87845357
Hoop dat we snel een trouwdatum pikken, dan kan ik ook in de wiki ;)
Liej
pi_87846639
Verloven-trouwen-ljiden, bekend riedeltje (van een bekende filosoof)

Zeker voor mannen! Want eenmaal een huwelijkscontract, kom je nog nauwelijks af van die onzekere en labiele kamerolifantjes met bijhorend (zeker als er gebaard is) vlot en kittig kapsel.

Trouwen is vooral moeten, trouwen is onnodige zelfopoffering, trouwen als man betekent heul snel kaal, zorgelijk en oud worden.

trouwen is de vrouw laten winnen en jezelf laten verliezen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:27:46 #13
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_87847344
Ik zal het doorgeven aan m'n aanstaande! :9
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:30:22 #14
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_87847479
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Raissa het volgende:
ik pas de wiki wel even aan :)

Ik weet niet of je je post nog kan wijzigen maar hier de nieuwe op onder een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat erin!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_87847657
Ja klopt hoor, want getrouwd zijn is heul anders dan een relatie van acht jaar en vier jaar samenwonen, om maar wat te noemen. Echt een wereld van verschil! We zijn nu bijna drie weken verder en ik ben al 30 kilo aangekomen, ik huil alleen maar met mijn labiele ik en morgen ga ik naar de kapper om mijn haar te millimeteren :9 En heel raar, mijn vriend vindt steeds maar plukken haar op zijn kussen, zo mal! :o Want ja, zo zit de wereld in elkaar, knap doorgrond hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 22-10-2010 21:42:37 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:37:38 #16
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_87847910
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:16 schreef Leonidas82 het volgende:
Verloven-trouwen-ljiden, bekend riedeltje (van een bekende filosoof)

Zeker voor mannen! Want eenmaal een huwelijkscontract, kom je nog nauwelijks af van die onzekere en labiele kamerolifantjes met bijhorend (zeker als er gebaard is) vlot en kittig kapsel.

Trouwen is vooral moeten, trouwen is onnodige zelfopoffering, trouwen als man betekent heul snel kaal, zorgelijk en oud worden.

trouwen is de vrouw laten winnen en jezelf laten verliezen.
Jaloers omdat geen vrouw met hem wil trouwen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_87848222
En al zou een vrouw dat willen, dan nog zou ik weigeren *O*

'heeft inmiddels al 5 jaar een relatie'
pi_87848467
Maar leg eens uit, waarom zie je het huwelijk als gevangenschap blijkbaar en een langdurige relatie niet? Wat is, in hemelsnaam, het verschil? En dan graag zonder het kamerolifantjesargument ;) Waarom heb je zo weinig vertrouwen in je partner dat je denkt dat ze* door een administratieve procedure van een leuk mens (want ik neem aan dat ze dat is, anders zou je geen relatie hebben denk ik) verandert in een nare feeks? Ik kan de gedachtengang niet helemaal volgen geloof ik.

* of het is een kerel, dat kan natuurlijk ook :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87849721
Als je een lange relatie aangaat, in samenwonende vorm, KIES je elke dag BEWUST voor elkaar. Je kunt immers direct bij elkaar weg zonder enorme juridische en financiele gevolgen. Dat zorgt voor een positieve spanning in de relatie waarbji je elkaar voortdurend scherp houdt. Je werkt aan een gezamenlijke toekomst, maar je hebt de ruimte en nodige vrijheid.

Een huwelijk daarentegen, impliceert dat je vanaf de voltrekking EEUWIG bij elkaar blijft. Enorm benauwend en beklemmend. Je bent geen individu meer, maar vanaf dat moment een economische en juridische eenheid. En biologisch gezien, niet natuurlijk en gezond. Immers niemand weet hoe je leven er over 40 jaar eruit ziet, koffiedik kijken is dat. Omdat het is besloten dat je eeuwig bij elkaar blijft, ga je ook snel minder moeite doen voor elkaar en wordt je makkelijk 'de buit is binnen effect'. Met sleur en saaiheid tot gevolg.

Ga je uit elkaar? De gevolgen zijn enorm, zoals alimentatie, schulden, emotionele langdurige ellende, mogelijke vechtscheidingen. Waarom zou je dat willen en voor die reële kans (1 op 3 huwelijken gaat stuk) kiezen?
pi_87850888
Ja shit, hele reactie getypt en toen stopte internet ermee :( Kort samengevat wilde ik zeggen dat ik zeker niet de illussie koester dat we voor EEUWIG samenblijven. Ik hoop dat we het heel lang leuk hebben maar dat kan ook anders lopen. Je moet altijd aan je relatie werken en voor elkaar kiezen, waarom zou je maar lui achterover hangen omdat je getrouwd bent? Daar ben je toch zelf bij? Het is niet zo dat de huwelijkspolitie langskomt om je te vertellen dat je maar moet berusten in een saaie relatie :+

Verder zijn we geen economische eenheid, of althans, niet op een andere manier dan toen we ongetrouwd samenwoonden. Ruzie over schulden bij een echtscheiding lijken me ook onzin, ik heb toch niets met zijn eventuele schulden te maken en vice versa? Ik denk zelfs dat uit elkaar gaan nu eenvoudiger zou zijn omdat we zoveel hebben laten vastleggen. Maar we gaan het maar niet uitproberen ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87876280
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Als je een lange relatie aangaat, in samenwonende vorm, KIES je elke dag BEWUST voor elkaar. Je kunt immers direct bij elkaar weg zonder enorme juridische en financiele gevolgen. Dat zorgt voor een positieve spanning in de relatie waarbji je elkaar voortdurend scherp houdt. Je werkt aan een gezamenlijke toekomst, maar je hebt de ruimte en nodige vrijheid.

Een huwelijk daarentegen, impliceert dat je vanaf de voltrekking EEUWIG bij elkaar blijft. Enorm benauwend en beklemmend. Je bent geen individu meer, maar vanaf dat moment een economische en juridische eenheid. En biologisch gezien, niet natuurlijk en gezond. Immers niemand weet hoe je leven er over 40 jaar eruit ziet, koffiedik kijken is dat. Omdat het is besloten dat je eeuwig bij elkaar blijft, ga je ook snel minder moeite doen voor elkaar en wordt je makkelijk 'de buit is binnen effect'. Met sleur en saaiheid tot gevolg.

Ga je uit elkaar? De gevolgen zijn enorm, zoals alimentatie, schulden, emotionele langdurige ellende, mogelijke vechtscheidingen. Waarom zou je dat willen en voor die reële kans (1 op 3 huwelijken gaat stuk) kiezen?
Leonidas.. volgens mij was je in een eerder topic ook al verzocht om je "nuttige" bijdrages in een ander topic te spuien, en de mensen hier lekker op hun roze wolk te laten zitten..

Verder ben ik nu vooral bezig met het uitzoeken van een nummer waarop ik/we naar het "altaar" lopen.. echt TE lastig!!!
iemand nog ideeen??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87877034
Ja hoor, ik laat jullie allemaal wel op een roze wolk zitten

Over 10 jaar zie ik de helft van jullie wel weer terug op het Viva-forum met de vraag hoe de echtscheiding het snelst en eenvoudigst geregeld kan worden :+
pi_87877918
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Over 10 jaar zie ik de helft van jullie wel weer terug op het Viva-forum met de vraag hoe de echtscheiding het snelst en eenvoudigst geregeld kan worden :+
Je leest er regelmatig begrijp ik? :+ En statistisch zou je maar eenderde terug moeten zien...

Barretje, wij hadden deze: Maar da's orgelmuziek, en dat moet wel je smaak zijn natuurlijk. Omdat wij in een kerkje trouwden was het ons al snel duidelijk dat het orgel moest worden en ik vond dit heel mooi O+ Maar je moet er wel van houden en het moet bij je ceremonie passen, dus verder kan ik je ook niet echt helpen denk ilk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_87898825
Ah, topic weer terug gevonden :)

Verder zie ik trouwen juist als een einde aan de vrijblijvendheid. Het klinkt allemaal wel leuk en aardig dat je als je samenwoont elke dag bewust voor elkaar kiest etc. Maar als je getrouwd bent kies je ook voor elkaar, en minder vrijblijvend (niet meer: oh, zodra het even iets minder wordt kan ik tenminste snel weg wezen zonder verdere verplichtingen). En het niet zo makkelijk uit elkaar gaan vind ik persoonlijk eigenlijk een voordeel, zeker als er kinderen zijn vind ik dat je je best moet doen voor een relatie en niet op elk moment maar kan bedenken 'ik wil niet meer, de buurvrouw is leuker, toedeloe'.

Je kiest imo als je gaat trouwen samen voor een leven, je belooft elkaar je uiterste best te doen om elkaar lief te hebben en gelukkig te zijn samen, als het goed gaat en ook als het minder goed gaat. Geen vrijblijvendheid van 'oh, misschien, totdat ik een leukere voorbij zie komen'. Dat vind ik het mooie aan trouwen :)

En ja, soms werkt een huwelijk niet, dat is heel jammer. Die kans bestaat en dat risico neem je, maar als een langdurige relatie met partners die samenwonen uit gaat kan dat ook best een vechtscheiding worden. Ook dan kun je knokken over de kinderen en over wie de tv krijgt en wie het huis. Alleen is er dan vaak minder wettelijk of notarieel vastgelegd. Ik denk dat het een illusie is dat samenwonende stellen niet uit elkaar gaan of alleen maar heel rustig en verstandig hun relatie beëindigen.

Anyway, muziek, dat moeten wij ook nog uitzoeken... Maar eerst over 3 weken in ondertrouw :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:29:43 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_87901196
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef Barretje80 het volgende:

[..]
Verder ben ik nu vooral bezig met het uitzoeken van een nummer waarop ik/we naar het "altaar" lopen.. echt TE lastig!!!
iemand nog ideeen??
Wij hadden Thank You For Lovin Me van BonJovi O+

Ik vind Truly, Madly, Deeply van SavageGarden ook echt O+ hoor!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')