quote:Und wieder weiter
quote:nee ik ben echt niet zo'n scheldend kut kind wat uberpro is met quikscopen enzoOp donderdag 21 oktober 2010 17:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Klopt, maar de winkels kunnen er toch niks tegen doen. Want dan zeggen die ouders van ; ja we kopen hem voor onszelf en dan kunnen ze niks verbieden... En buiten dat om, het enigste wat ze interesseert is geld
quote:uurtje
quote:Helaas geldt dat wel voor 50%+ (als ik dat zo'n beetje inschat) van je leeftijdgenotenOp donderdag 21 oktober 2010 17:34 schreef wuuht het volgende:
[..]
nee ik ben echt niet zo'n scheldend kut kind wat uberpro is met quikscopen enzo
quote:HAHHAHA omg, dat was echt grappig.Op donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Helaas geldt dat wel voor 50%+ (als ik dat zo'n beetje inschat) van je leeftijdgenoten
Werd laatst nog belachelijk gemaakt door het broertje van een vriend van me, omdat ik nooit voor de '360 noscope headshots' ging²²²²²
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
HAHHAHA omg, dat was echt grappig.![]()
Een 360 no scope headshot
wat is daar nou weer leuk aan, lekker realistisch .
quote:Dat dus...Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Parvus het volgende:
En weer niet in algemeen / multi. Blijft moeilijk he noobies
quote:Ach ja, als je 15 bent moet je iets hè. Ergens ben ik wel blij dat ik daar niet eens de tijd voor hebOp donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
Je snapt gewoon niet dat je veel beter bent als je je kills maakt door honderden keren mis te schieten en het aan pure kans over te laten. Je gaat toch niet precies op iemand richten? Dan raak je hem misschien nog.
quote:Ziet er best echt uit, maar lijkt me een soort van onmogelijk? Hij had geen terugslag of wat dan ook....
quote:Hij houdt het ding als een shotgun vast, dan heb je daar niet echt last vanOp donderdag 21 oktober 2010 19:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ziet er best echt uit, maar lijkt me een soort van onmogelijk? Hij had geen terugslag of wat dan ook....
quote:Als ie zo door gaat, krijgt ie hem vanzelfOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan die Roces18 niet weer eens een ban krijgen? Kraamt alleen maar onzin uit en als je het niet aanstaat, krijg je te horen dat je maar op moet rotten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan die Roces18 niet weer eens een ban krijgen? Kraamt alleen maar onzin uit en als je het niet aanstaat, krijg je te horen dat je maar op moet rotten.
quote:Ga anders even janken ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als ie zo door gaat, krijgt ie hem vanzelf
quote:Hmm wat ik nog herinner van het vorige topic, is dat jij en Roces een ban kregen, zegt genoegOp vrijdag 22 oktober 2010 04:00 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
[..]
Ga anders even janken ofzo![]()
Jullie zijn nu degene die het off-topic maken![]()
Je kan wel zeiken over de filmpjes die Roces post maar in het laatste topic was hij wel degene die alle verse uploads van youtube hier liet zien
quote:Schijt aan graphics, ik speelde jarenlang cs 1.6 en fallout 1 en 2, gaat om de gameplay..Op vrijdag 22 oktober 2010 08:18 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb er half zin in, ik verwacht een interessante singleplayer maar ik weet nu al dat de graphics niet erg bijzonder worden.
quote:FFAOp vrijdag 22 oktober 2010 08:16 schreef CrazyAces het volgende:
Best wel zin in CoD. Alleen voor 't eerst op xbox, dus moet even wennen. Op PC speelde ik meestal FFA of S&D met vrienden, anders erg ik me aan me team als ze stoer gaan doen met noscope shit of noobtubes, ik speel liever met normale wapens. Maar GunGame, is dat FFA? of is dat team-based?
quote:ffaOp vrijdag 22 oktober 2010 08:16 schreef CrazyAces het volgende:
Best wel zin in CoD. Alleen voor 't eerst op xbox, dus moet even wennen. Op PC speelde ik meestal FFA of S&D met vrienden, anders erg ik me aan me team als ze stoer gaan doen met noscope shit of noobtubes, ik speel liever met normale wapens. Maar GunGame, is dat FFA? of is dat team-based?
quote:Over wie heb je het?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:39 schreef Carmichael het volgende:
De Aquila360 en Flodder van het cod-topic
MW2 ben ik echt spuugzat, zooo veel zin in Black OpsDe eerste paar dagen lekker rondlopen zonder dat mensen alle exploits ontdekt hebben
quote:En denk toch echt niet dat je de eerste paar dagen rustig kan rondlopen. Ik ben er ook , en ik zal je afslachten
quote:Je quote de verkeerdeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En denk toch echt niet dat je de eerste paar dagen rustig kan rondlopen. Ik ben er ook , en ik zal je afslachten![]()
quote:jouw zal ik ook afslachten met mijn nova gas met masker op IEDEREEN
quote:Waar speel je op?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
jouw zal ik ook afslachten met mijn nova gas met masker op IEDEREEN
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:39 schreef Carmichael het volgende:
De Aquila360 en Flodder van het cod-topic
quote:PS3 gelukkig, hoef niet zo'n randdebiel in mijn team te hebben.
quote:FFAOp vrijdag 22 oktober 2010 14:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
PS3 gelukkig, hoef niet zo'n randdebiel in mijn team te hebben.
quote:Ik speel ook op de Ps3, wat is je gamertag dan kunnen we met black ops lekker samen nova gas gaan uitdelen!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
PS3 gelukkig, hoef niet zo'n randdebiel in mijn team te hebben.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik speel ook op de Ps3, wat is je gamertag dan kunnen we met black ops lekker samen nova gas gaan uitdelen!
quote:Tnxs
quote:Beter dan het zwaar overpowerede ding uit MW2..!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef Roces18 het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik van die nieuwe ump45 moet vinden, klinkt een beetje als een MP44 uit WAW als ik het goed heb, en die had veel teveel recoil
quote:Ja, UMP45 was zwaar goed in MW2Op vrijdag 22 oktober 2010 14:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter dan het zwaar overpowerede ding uit MW2..!
quote:Vond je? Ik vond het net een mp5je , klein vrouwenwapen. En met silencer erop was het helemaal niks. Een wapen moet geluid maken vind ik, hoe meer hoe beter. RPD power.
quote:uhm met silencer was echt super goed hoor.. weet niet welk spel jij gespeeld hebtOp vrijdag 22 oktober 2010 14:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het net een mp5je , klein vrouwenwapen. En met silencer erop was het helemaal niks. Een wapen moet geluid maken vind ik, hoe meer hoe beter. RPD power.
quote:Ik vond het echt een chill wapen. Kunnen ze wel zeggen dat ie "noob" is, maar dan kan je elk fucking wapen wel noob noemen..Op vrijdag 22 oktober 2010 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm met silencer was echt super goed hoor.. weet niet welk spel jij gespeeld hebtdoor die silencer schoot het wapen van ver nog best recht. en van dicht bij ben je gewoon dood
quote:ik zeg nergens dat het noob is hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik vond het echt een chill wapen. Kunnen ze wel zeggen dat ie "noob" is, maar dan kan je elk fucking wapen wel noob noemen..
quote:Oh, je bent er zo een..Op vrijdag 22 oktober 2010 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Het is een smg, waarmee je dus sneller kan lopen, met de kracht van een assault rifle. Zwaar overpowered en gebruikt door noobs.
quote:Ik gebruik of UMP45 of Famas/M16Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Roces18 het volgende:
UMP is niet bepaald noob, maar ik persoonlijk vind het echt een bagger wapen. Ik gebruik liever AUG HBAR, AK , intervention wel gesilenced alles natuurlijk, want ik speel altijd als ghost
quote:Lol, silenced AUG en Intervention... Zonde silencer kon je er flink wat mee uitrichten, maar als er 2 wapens in MW2 slecht werden van een silencer waren die het wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Roces18 het volgende:
UMP is niet bepaald noob, maar ik persoonlijk vind het echt een bagger wapen. Ik gebruik liever AUG HBAR, AK , intervention wel gesilenced alles natuurlijk, want ik speel altijd als ghost
quote:Ja en vooral hoe die gast faalt met een death machine, uber sprayOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef mash_ het volgende:
blijf het leuk vinden hoe hard hij aan het falen is bij die rc car
quote:is geen killstreak, death machine kan je alleen uit een carepacked krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja en vooral hoe die gast faalt met een death machine, uber spray![]()
Die killstreak word gebruikt door noobs only zeker
quote:Ja weet ik, trouwens de roddels van vandaag:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
is geen killstreak, death machine kan je alleen uit een carepacked krijgen
quote:nog niks van gehoord. lijkt me ook heel erg sterkOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja weet ik, trouwens de roddels van vandaag:
twee gamemodes: RC-racing en football
quote:Als dat gebeurt dan stop ik m'n pre-orderOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja weet ik, trouwens de roddels van vandaag:
twee gamemodes: RC-racing en football
quote:OH NOES! Potentieel extra gratis features in mijn game. NEEEEEEEEEE, snel mijn pre-order cancellen!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan stop ik m'n pre-order
quote:Doe niet stoer, ga fietsen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef Carmichael het volgende:
[..]
OH NOES! Potentieel extra gratis features in mijn game. NEEEEEEEEEE, snel mijn pre-order cancellen!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:15 schreef Carmichael het volgende:
Jij doet stoer met je "ik ga direct mijn pre-order cancellen als dat zo is"
Verder lijkt het me pure onzin. Misschien dat het op de PC als mod verschijnt ofzo
quote:Core
Team Deathmatch (TDM) (12 players)
Mercenary (MERC) (12 players)
Free-for-All (FFA) (8 players, smaller maps)
Domination (DOM) (12 players)
Ground War (GW) (18 players, larger maps)
Demolition (DEMO) (12 players)
Sabotage (SAB) (12 players)
Headquarters (HQ) (12 players)
Capture the Flag (CTF) (12 players)
Search and Destroy (SnD) (12 players)
Team Tactical (TEAM TAC) (12 players)
Barebones
Pure (No Perks, Killstreaks, Attachments, Equipment, or Contracts) (12 players)
Classic (Killstreaks at 3, 5 and 7) (12 players)
Team Tactical (Pure version with mixed bag of objective modes) (12 players)
Hardcore
Team Deathmatch (TDM) (12 players)
Search and Destroy (SnD) (12 players)
Headquarters (HQ) (12 players)
Free-for-All (FFA) (8 players)
Wager Matches
Ante Up
One in the Chamber
Sticks and Stones
Gun Game
Sharpshooter
Weekend Gambler
One in the Chamber
Sticks and Stones
Gun Game
Sharpshooter
High Roller
Pro Gambler
Wager all four modes mentioned above are here, but random. You gamble with your COD not only points but also with the game mode.
* Zombies
* Every Man for Himself
* Spare No One
* Professional
* Dominos
* Football
* Running with Scissors
* King of the Hill
* RC Car Race
* World Domination
* Mad Bomber
* Rock, Paper, Scissors
* Flag Rush
* WayPoint Flag Rush
quote:Like wtf, waar heb je die info vandaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Playlist in de beta:
[..]
* Zombies
* Every Man for Himself
* Spare No One
* Professional
* Dominos
* Football
* Running with Scissors
* King of the Hill
* RC Car Race
* World Domination
* Mad Bomber* Rock, Paper, Scissors
* Flag Rush
* WayPoint Flag Rush.
quote:http://i.imgur.com/8TEJn.pngOp vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Like wtf, waar heb je die info vandaan?
quote:ah ok. ben benieuwd of het echt is.. zo iets kan iedereen maken die leuk wilt doenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/8TEJn.png
Niet van mij overigens, ik heb geen gemodde console
quote:ik krijg dus 10 euro van je. Want het zit erin....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:09 schreef mash_ het volgende:
dat gaat echt niet gebeuren hoor. dat ze die gane modes er in doen.
quote:we zullen zienOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik krijg dus 10 euro van je. Want het zit erin....
quote:ps3Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
op welk platform speel jij trouwens?
quote:Wat is je gamertag trouwens? Dan kunnen we misschien samen spelen
quote:gamer tag en ps3 gaat niet echt samen heOp vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat is je gamertag trouwens? Dan kunnen we misschien samen spelen
quote:psn/gamertag who caresOp vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
gamer tag en ps3 gaat niet echt samen hemaar me psn is Mash-nl
quote:QFTOp vrijdag 22 oktober 2010 14:03 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik op de xbox360 speel
quote:Dat zijn zombies die kruipenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Had ik al gepost. Wat zijn eigenlijk die crawling zombies?
quote:euhOp vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:ik vind het eigelijk niet kunnen dat sommige winkels dat doenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:Op de achtergrond zie je gewoon de mediamarkt, dus dat betekent dat je gewoon een willekeurige bon hebt gebruikt, de showcase laat zien en er een foto van maakt.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:dude dat is de preorder case.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op de achtergrond zie je gewoon de mediamarkt, dus dat betekent dat je gewoon een willekeurige bon hebt gebruikt, de showcase laat zien en er een foto van maakt.
quote:dude who cares, het is gewoon een showcase achtig geval
quote:Ik ben overgestapt van Pc gaming naar ps3, omdat ik geen zin heb om elke 3 jaar 1500 euro neer te leggen voor een goed systeem dat up-to-date is. Ps3 daarentegen kan je nog veel mee doen. Alleen Black ops word mijn 2e spel daarop dus ik ben vast uber slecht erin hahah.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Soberzo consoles
Gewoon pc gaming met Steam
quote:Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Dat is gewoon een viral. "opzettelijk beelden leaken zodat het media-aandacht krijgen" .Op zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Waar zie je dat staan?! En als je dan toch wil mee praten, de beta is voor de Xbox te downloadenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Rode Hamer en Sikkel maken met gele omlijningOp zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een viral. "opzettelijk beelden leaken zodat het media-aandacht krijgen" .
Trouwens:
quote:Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas. Is dat nou nog steeds tot je doorgedrongen?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan?! En als je dan toch wil mee praten, de beta is voor de Xbox te downloaden
Cyb....
quote:Zoals herhaaldelijk is gezegd, kan iedereen die beta downloaden op een JTAG xbox 360. En door grote leveranciers en investeerders word de beta vast ook gespeeld.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas.
quote:Dwaas.... Gvd gast, leer eens kijken voordat je begint te blaaten... Dat is idd moeilijk voor Ajax fan.. 1 post onder jeOp zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas. Is dat nou nog steeds tot je doorgedrongen?
quote:Tripleee COMBOOOOOOOOoooooOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef KoningStoma het volgende:
Je hoeft niet elke keer tripplepost te maken. Dan raakt het topic minder snel vol..
quote:Heartbeat zit er niet in, maar veel vette en sommige oude zoals dual mags zitten er wel weer in.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Is er al iets bekend , over het upgraden van je wapen? Is heartbeat sensor in het spel enzo? Bling is er wel dus...
quote:Dual mags is echt waardeloos vind ik dan.. als ik kogels nodig heb pak ik wel een ander wapen of knife. Jammer voor heartbeat, niet dat ik het gebruikte maar vond het net zoals riot wel een leuke toevoeging. Bij heartbeat was alleen het probleem dat ik zo gefocust was op die sensor terwijl 30 procent ninja heeft ofzoOp zaterdag 23 oktober 2010 18:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Heartbeat zit er niet in, maar veel vette en sommige oude zoals dual mags zitten er wel weer in.
quote:Dual mags zijn voor snellere reloads, dus die kan je ook gebruiken in plaats van SoGOp zaterdag 23 oktober 2010 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dual mags is echt waardeloos vind ik dan.. als ik kogels nodig heb pak ik wel een ander wapen of knife. Jammer voor heartbeat, niet dat ik het gebruikte maar vond het net zoals riot wel een leuke toevoeging. Bij heartbeat was alleen het probleem dat ik zo gefocust was op die sensor terwijl 30 procent ninja heeft ofzo
quote:Dit.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dwaas.... Gvd gast, leer eens kijken voordat je begint te blaaten... Dat is idd moeilijk voor Ajax fan.. 1 post onder je
quote:Je begrijpt dat de post van Cyb 2 minuten eerder was dan de JTAG post? En het is leuk dat je hem kan spelen met een JTAG Xbox maar dat maakt de beta niet publiekelijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dwaas.... Gvd gast, leer eens kijken voordat je begint te blaaten... Dat is idd moeilijk voor Ajax fan.. 1 post onder je
quote:Dit.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de post van Cyb 2 minuten eerder was dan de JTAG post? En het is leuk dat je hem kan spelen met een JTAG Xbox maar dat maakt de beta niet publiekelijk.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die een JTAG versie scharen onder een beta.
quote:Dan nog definieer je dat niet als beta. Daar doelde ik op.Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Het is precies dezelfde versie.
quote:Lees eens de post waar ik allereerst op reageerde. De code is weliswaar beta, maar zoals hij het stelde is het ''deelnemen aan''. En zoals gezegd wordt er geen publiekelijke noch closed beta gehouden. You get the point?
quote:Hadden we het over een publieke beta danOp zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de post van Cyb 2 minuten eerder was dan de JTAG post? En het is leuk dat je hem kan spelen met een JTAG Xbox maar dat maakt de beta niet publiekelijk.
quote:Het zit diep hèOp zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees eens de post waar ik allereerst op reageerde. De code is weliswaar beta, maar zoals hij het stelde is het ''deelnemen aan''. En zoals gezegd wordt er geen publiekelijke noch closed beta gehouden. You get the point?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die een JTAG versie scharen onder een beta.
quote:Ook grappig ditOp zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan nog definieer je dat niet als beta. Daar doelde ik op.
quote:Op het eerste gezicht ziet het er echt uit, maar ik betwijfel het, de leveranciers zullen het spel vast wel hebben, maar de winkels lijkt me nog niet. Anders is het onmogelijk om alles overzichtelijk te houden, wie het spel doorverkoopt voor 9 november etc.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet waar zijn toch
quote:Wat is dual mags?Op zondag 24 oktober 2010 11:32 schreef Roces18 het volgende:
Eindelijk weapon attachments:
Extendend Mags 500CP = Larger magazines
Dual Mags 500CP = ?
ACOG SIGHT 1000CP= scope
RED DOT SIGHT 1000CP= scope
REFLEX 1000CP= sort scope
MASTERKEY 1000CP= under barrel shotgun
FLAMETROWER 1000CP= being a faggot
INFARED SCOPE 2000CP= enchaned infrared zoom
SILENCER 2000CP= ,,,,
Noobtube 3000CP= being a faggot
Rapid Fire 3000CP= increased fire rate
quote:Ik hoop wel dat ik ze met BLING allebei tegelijk kan gebruiken hoorOp zondag 24 oktober 2010 11:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Noobtube 3000CP= being a faggot
![]()
quote:Wat moet ik me hier bij voorstellen?Op zondag 24 oktober 2010 11:32 schreef Roces18 het volgende:
INFARED SCOPE 2000CP= enchaned infrared zoom
quote:Ik denk een soort ACOG alleen dan met een rood puntje ipv zo'n pijltjeOp zondag 24 oktober 2010 11:54 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
quote:Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?Op zondag 24 oktober 2010 12:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik denk een soort ACOG alleen dan met een rood puntje ipv zo'n pijltje
quote:EnchanedOp zondag 24 oktober 2010 11:54 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
quote:Dit.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?
quote:Dat is volgens mij infrared scope hier.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?
quote:hahaha, in het begin zullen veel mensen hem gebruikenOp zondag 24 oktober 2010 12:50 schreef mash_ het volgende:
het is al een noob wapen voordat het spel uit is? dat gaat snel
quote:noobOp zondag 24 oktober 2010 13:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
AK-47 met Extended Mags en Flamethrower/Grenade Launcher
quote:Dacht ook 9 november ?! Nja ben benieuwd wanneer ie in de winkels ligtOp zondag 24 oktober 2010 11:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht ziet het er echt uit, maar ik betwijfel het, de leveranciers zullen het spel vast wel hebben, maar de winkels lijkt me nog niet. Anders is het onmogelijk om alles overzichtelijk te houden, wie het spel doorverkoopt voor 9 november etc.
Usa krijgt hem natuurlijk weer op 8 november
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet waar zijn toch
quote:Omdat die dingen geld kosten en denk ik niet echt helpen bij de verkoop...Op zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens, waarom hebben altijd de Amerikanen allemaal gratis dingen bij hun pre-orders. Nu krijgen ze weer een poster bij sommige winkels en wij krijgen zoals altijd weer niks omdat dit een klein pauper land is.
quote:Ofwel, ik koop liever ergens waar ik iets bij krijg voor dezelfde prijs dan ergens waar ik niks erbij krijgOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat die dingen geld kosten en denk ik niet echt helpen bij de verkoop...
Ofzo..
quote:Haha geniaal filmpjeOp zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan toch ook zo'n verhaal zijn.
Plaatje voor je disc uitprinten, fake boekje maken..
quote:Dat is wel raar ja. Andersom zou het zelfs realistischer zijn geweest.Op zondag 24 oktober 2010 18:09 schreef Parvus het volgende:
Dus dan heb je ninja waarbij je geen voetstappen hoort, gaat het poppetje ineens kreunen als je een muurtje opklimt. WTF man :/
quote:dual mags zijn 2 magazijnen die aan elkaar getapet zijn' voor een snellere herlaad tijd en extende mags is meer bullets in een magOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef Roces18 het volgende:
Per level dat je omhoog gaat krijg je sowieso 1000CP voor niks. Dus al die noobshit heb je wel heel gauw. Maak er dan 9000 CP van ofzo. of weet ik veel, maar dit is wel heel laag.
En het verschil tussen dual mags en extendend mags ?
quote:Ja heb ik al gevonden, bij dual mags reload je sneller want ze zitten aan elkaar getaped , en bij extendend mags hoef je minder te reloaden omdat je meer bullets hebt.... japOp zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef wuuht het volgende:
[..]
dual mags zijn 2 magazijnen die aan elkaar getapet zijn' voor een snellere herlaad tijd en extende mags is meer bullets in een mag
quote:Nee die aim assist dat je van target naar target gaat is er uit gehaald maar je hebt wel een klein beetje hulp bij het mikken (crosshair beweegt een klein beetje mee met je tegenstander)Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja heb ik al gevonden, bij dual mags reload je sneller want ze zitten aan elkaar getaped , en bij extendend mags hoef je minder te reloaden omdat je meer bullets hebt.... jap
Trouwens ik deed net voor het eerst modern warfare 2 demo op de ps3, maar die aim assist van single player zit die ook in multiplayer? Want dan is het wel te doen
quote:Nee. In de singleplayer richt hij automatisch als je lt gebruikt. In de multiplayer niet. In de multiplayer zit nog wel een beetje aim assist. Ik vind het vooral erg vervelend. Ik hoop dat je het uit kan zetten in BO.Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja heb ik al gevonden, bij dual mags reload je sneller want ze zitten aan elkaar getaped , en bij extendend mags hoef je minder te reloaden omdat je meer bullets hebt.... jap
Trouwens ik deed net voor het eerst modern warfare 2 demo op de ps3, maar die aim assist van single player zit die ook in multiplayer? Want dan is het wel te doen
quote:ik had gehoord dat hij er rond 8/9 uur zou zijn..Op zondag 24 oktober 2010 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer komt de nieuwe Bonus Round van Gametrailers?
quote:Dat kan.Op zondag 24 oktober 2010 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. In de singleplayer richt hij automatisch als je lt gebruikt. In de multiplayer niet. In de multiplayer zit nog wel een beetje aim assist. Ik vind het vooral erg vervelend. Ik hoop dat je het uit kan zetten in BO.
quote:nee maar dit gaat over de ps3/xboxOp zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar op pc heb je dat toch niet
quote:Reload tijd zou dan wel gruwelijk wordenOp zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Weet iemand of je die dubbele magazijnen en SoG tegelijk kan gebruiken ?
quote:Yep, dat kan.Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
quote:Maar heeft dat ook effect of heft het elkaar op?
quote:SoGOp zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
quote:Heeft ook effect. De een is een attachment en de ander een perk, je hebt dus een dubbel effect.Op zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar heeft dat ook effect of heft het elkaar op?
quote:OMG wat denk je zelf?Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Uitdeelzak het volgende:
Ff een vraagje, wat kan ik beter doen, nu MW2 kopen of even wachten en Black Ops kopen?
quote:Ik zou de reviews afwachten en vanuit daar je beslissing maken.Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Uitdeelzak het volgende:
Ff een vraagje, wat kan ik beter doen, nu MW2 kopen of even wachten en Black Ops kopen?
quote:Niet meer zo makkelijk als eerst. Eerst was de scope ook gelijk uitgelijnd met het midden van het scherm, nu moet je eerst even recoveren zeg maar. Quickscopen is nu meer gokken dan een trucje.Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Rossdale het volgende:
In het gun play filmpje wat rondwaait is wel goed te zien dat je met snipers gewoon weer kunt quickscopen
quote:Dan wordt je gedwongen om eens anders te spelenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:06 schreef Doopy-X- het volgende:
De nieuwe indeling van de perks maakt het niet echt makkelijker
Alle echt bruikbare perks zitten nu in slot 2
quote:PreciesOp dinsdag 26 oktober 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan wordt je gedwongen om eens anders te spelenvind ik wel positief, anders is het wel 100% MW2
quote:Enige jammer is wel dat Lightweight en Marathon niet in dezelfde perk tier zitten, dat was mijn grootste ergernis in MW2, van die ren noobs met een UMPOp dinsdag 26 oktober 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan wordt je gedwongen om eens anders te spelenvind ik wel positief, anders is het wel 100% MW2
quote:Commando is er toch wel uit?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige jammer is wel dat Lightweight en Marathon niet in dezelfde perk tier zitten, dat was mijn grootste ergernis in MW2, van die ren noobs met een UMP
quote:Twee weekjesOp dinsdag 26 oktober 2010 09:41 schreef Elegy het volgende:
Nog een weekjeKreeg gisteren een folder binnen van de Game Mania. Die hebben nachtopening. Wellicht die kant op.
quote:Ik word helemaal waanzinnig van die noobtubersOp dinsdag 26 oktober 2010 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesStraks is iedereen weer alleen maar aan het noobtuben
Of met Strikers aan het rondrennen
quote:Fixed
quote:Marathon is alleen nu niet meer unlimited sprinten toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige jammer is wel dat Lightweight en Marathon niet in dezelfde perk tier zitten, dat was mijn grootste ergernis in MW2, van die ren noobs met een UMP
quote:Toch zijn een groot deel van de kills die je in filmpjes ziet nog steeds erg smerige knife kills, haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote ergernis minder
quote:Echt quickscopen kan niet meer in de final version, maak je geen zorgenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch zijn een groot deel van de kills die je in filmpjes ziet nog steeds erg smerige knife kills, haha.Dus het knifen zal toch nog wel redelijk blijven... Net als dat er toch ook wel weer aardig quickscope werk te zien was, haalt echt bloed onder m'n nagels vandaan, want sniper ben ik echt te panisch voor altijd. Past totaal niet bij m'n speelstijl.
quote:Ja tot nog toe eigenlijk alleen maps gezien met veel kleine ruimtes... Jammer, Wasteland was toch wel één van mijn favo maps in MW2 (en nee, geen sniper). Hoop dat ze ook nog een ruime map in petto hebben!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:02 schreef DeeBee het volgende:
Heb heus respect voor goede snipers hoor!![]()
Vind trouwens dat een hoop maps best 'klein' ogen... Volgens mij gaat spraywerk met SMG's succesvol worden.
quote:WTF? stuur dan een mail ofzo naar IW en Steam. En zodra je in een hacked server zit moet je er ook direct uit gaan... Bij Black ops gewoon theathermode opsturen naar hun en klaar is keesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Dropdown het volgende:
Van de week gepre-ordered. Heb er zo fucking zin in. MW2 is niet zo leuk meer/ Vorige week kwam ik in een hacked server, ik iemand killen, eruit, emblem hack. Dus nu level 22 no prestige, terwijl ik al hoge prestige was
.
quote:Daarom PS3Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
WTF? stuur dan een mail ofzo naar IW en Steam. En zodra je in een hacked server zit moet je er ook direct uit gaan... Bij Black ops gewoon theathermode opsturen naar hun en klaar is kees
quote:lijkt me wel erg nepOp dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
OMG NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Man, die developpers hebben ook wel gezond verstand hoor, en zouden er nooit zoiets idioots van makenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Nergens dus.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man, die developpers hebben ook wel gezond verstand hoor, en zouden er nooit zoiets idioots van maken
quote:Daar hebben ze het ook hoor
quote:Wat is dit voor een domme reactie? wat wil je ermee zeggen?
quote:Dat de PS3 dat soort zorgen niet heeftOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dit voor een domme reactie? wat wil je ermee zeggen?
quote:Niks van meegekregen maar als die vent van Treyarch dat heeft gezegt is ie een held en heeft hij gelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Parvus het volgende:
Die rel omdat die gast van Treyarch had gezegd dat quickscopen sneu is
Al die huilies op youtube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:JD_2020 op Twitter. Community manager van Treyarch..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niks van meegekregen maar als die vent van Treyarch dat heeft gezegt is ie een held en heeft hij gelijk.
quote:en@cdkee Nope. Quickscoping is way more annoying to a way larger group of people than the quickscoping community who loves to do it. #cheap
quote:Geniaal@Herbert_Gun No. Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp Quickscoping, sorry. Play straight-up!
quote:Het is erg onrealistisch, het zou leuk zijn als er eens een MP shooter uitkwam waarin er een realistische rol was voor langeafstandswapens.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is er nou zo kut aan quickscope? Noobtuben of die dingen vind ik erger
quote:Noobtubes zijn ook gefixedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is er nou zo kut aan quickscope? Noobtuben of die dingen vind ik erger
quote:Ben geen fanboy maar is wel handig dat PS3 geen hack servers hebOp dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
Welk soort zorgen? ding is toch ook al gehacked??!?!?!?!
Xbox heb ik ook nog nooit last gehad van hackers.
Maar goed, ik sta hier tegen een fanboy te lullen, iets dat ik niet meer wil doen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben geen fanboy maar is wel handig dat PS3 geen hack servers heb
quote:WTF alleen in het begin last hiervan maar verder nu niet
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef willemwaus het volgende:
Contracten af te sluiten en uit te voeren? oO
quote:http://www.blackopsmovies(...)w-do-cod-points-workOp woensdag 27 oktober 2010 16:37 schreef willemwaus het volgende:
Van normale kills in tdm / ctf of whatever krijg je ook cod-points?
quote:Het is dus NIET zoals CoD altijd wasOp woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef willemwaus het volgende:
Okay thanks, dus het is nog wel zoals CoD altijd was, kills maken met een weap, bijv. na 100 kills red dot sight / 200 kills acog
maar aan de hand van die punten kan je acog ook al kopen voor je 200 kills hit? Of gaat het eerste niet meer op (attachements aan de hand van kills)? is me nog niet echt duidelijk in dat stukje.
quote:Vind het nu al verpauperd danOp woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is dus NIET zoals CoD altijd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Gaat niet van punten. als je een acog wilt. dat kost je (ik zeg maar wat) 500CP.Op woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef willemwaus het volgende:
Okay thanks, dus het is nog wel zoals CoD altijd was, kills maken met een weap, bijv. na 100 kills red dot sight / 200 kills acog
maar aan de hand van die punten kan je acog ook al kopen voor je 200 kills hit? Of gaat het eerste niet meer op (attachements aan de hand van kills)? is me nog niet echt duidelijk in dat stukje.
quote:Dank u, nu snap ik 'tOp woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gaat niet van punten. als je een acog wilt. dat kost je (ik zeg maar wat) 500CP.
Die cp haal je door te spelen. 10% van je punten krijg je uitbetaald in CP. Elk level dat je ranked krijg je 1000 CP
Met die cp kan je dus de wapens die je wilt, killstreaks etc etc van kopen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vind het nu al verpauperd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
quote:Wil je serieus een shirt hebben? Ik snap sommige mensen echt niet.. fucking hellOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Nigelwestlan het volgende:
Dit lijkt me echt een leuk spel. Maar weet iemand waar je een aanbieding vindt. Niet echt een aanbieding maar bijvoorbeeld met een shirt erbij. Net als bij bartsmit. Lijkt me leuk =D
quote:Wow die kerel is echt heel slechtOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=271540
quote:Leeeeeeer lezen!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben geen fanboy maar is wel handig dat PS3 geen hack servers heb
quote:die eerste kill in dat filmpje is met een fucking RPG launcher omdat hij eerst met zn SMG geen kill kon maken terwijl er 2 dudes klaar stonden om afgemaakt te worden. daarna gelijk afgezet.Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Multiplayer personages met diepgangDe beroemde multiplayer gameplay* van Call of Duty is terug met nieuwe extraatjes en killstreaks, personages met meer diepgang en meer aanpassingsmogelijkheden voor wapens, plus compleet nieuwe modes, zoals:
quote:Wat leuk, nu komen er ook romances in voor, emotionele diepgaande gesprekken, levensverhalen etcOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Multiplayer personages met diepgangWat een faal nieuwsbrief
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Als je met zn tweeen over bent in S&D kan je fotos van je kinderen laten zien aan je teammate.Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat leuk, nu komen er ook romances in voor, emotionele diepgaande gesprekken, levensverhalen etc
quote:In Last Stand start er een dramatisch fimpje, inclusief muziek, waarbij de neergeschoten persoon een zielig verhaal vertelt over zijn gezin en waarom hij het niet verdiend neergeschoten te wordenOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je met zn tweeen over bent in S&D kan je fotos van je kinderen laten zien aan je teammate.
quote:Moet je een bepaald level zijn voordat je iets kan kopen ?Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gaat niet van punten. als je een acog wilt. dat kost je (ik zeg maar wat) 500CP.
Die cp haal je door te spelen. 10% van je punten krijg je uitbetaald in CP. Elk level dat je ranked krijg je 1000 CP
Met die cp kan je dus de wapens die je wilt, killstreaks etc etc van kopen
quote:Dat komt nog wel natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het leeft nog niet echt of ligt dat aan mij?
quote:Ik kijk er al erg naar uitOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het leeft nog niet echt of ligt dat aan mij?
quote:Meestal zijn de eerste weken het kutst. Vaak lag en mensen die gaan hacken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:23 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben meer benieuwd hoe lang het na de release gaat duren voordat de eerste ergernissen naar boven komen
quote:Klopt, was in principe bij MW2 ook... of dat ze in het begin weer allemaal glitches vindenOp donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Meestal zijn de eerste weken het kutst. Vaak lag en mensen die gaan hacken.
quote:Die javelin glitchOp donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, was in principe bij MW2 ook... of dat ze in het begin weer allemaal glitches vinden
quote:Heb je die glitch ook mee gemaakt dat je niet hoefde te reloaden en oneindig kogels had? Dat mensen met een AC-130 oneindig konden schieten.Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Die javelin glitchWord er nog steeds boos van
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je die glitch ook mee gemaakt dat je niet hoefde te reloaden en oneindig kogels had? Dat mensen met een AC-130 oneindig konden schieten.
Dat was pas fucked.
quote:Als we het over glitches hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Jorwol het volgende:
Wat dacht je van die care package glitch? Dat was pas triest
quote:Over dit trouwens, dat is natuurlijk de ultieme boost-loophole, wtf?!Both players with full PSN ID’s can rank up while playing together in split-screen, as if on two separate consoles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |