quote:Wat leuk, nu komen er ook romances in voor, emotionele diepgaande gesprekken, levensverhalen etcOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Multiplayer personages met diepgangWat een faal nieuwsbrief
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=271540
quote:Als je met zn tweeen over bent in S&D kan je fotos van je kinderen laten zien aan je teammate.Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat leuk, nu komen er ook romances in voor, emotionele diepgaande gesprekken, levensverhalen etc
quote:In Last Stand start er een dramatisch fimpje, inclusief muziek, waarbij de neergeschoten persoon een zielig verhaal vertelt over zijn gezin en waarom hij het niet verdiend neergeschoten te wordenOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je met zn tweeen over bent in S&D kan je fotos van je kinderen laten zien aan je teammate.
quote:Moet je een bepaald level zijn voordat je iets kan kopen ?Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gaat niet van punten. als je een acog wilt. dat kost je (ik zeg maar wat) 500CP.
Die cp haal je door te spelen. 10% van je punten krijg je uitbetaald in CP. Elk level dat je ranked krijg je 1000 CP
Met die cp kan je dus de wapens die je wilt, killstreaks etc etc van kopen
quote:Dat komt nog wel natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het leeft nog niet echt of ligt dat aan mij?
quote:Ik kijk er al erg naar uitOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het leeft nog niet echt of ligt dat aan mij?
quote:Meestal zijn de eerste weken het kutst. Vaak lag en mensen die gaan hacken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:23 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben meer benieuwd hoe lang het na de release gaat duren voordat de eerste ergernissen naar boven komen
quote:Klopt, was in principe bij MW2 ook... of dat ze in het begin weer allemaal glitches vindenOp donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Meestal zijn de eerste weken het kutst. Vaak lag en mensen die gaan hacken.
quote:Die javelin glitchOp donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, was in principe bij MW2 ook... of dat ze in het begin weer allemaal glitches vinden
quote:Heb je die glitch ook mee gemaakt dat je niet hoefde te reloaden en oneindig kogels had? Dat mensen met een AC-130 oneindig konden schieten.Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Die javelin glitchWord er nog steeds boos van
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je die glitch ook mee gemaakt dat je niet hoefde te reloaden en oneindig kogels had? Dat mensen met een AC-130 oneindig konden schieten.
Dat was pas fucked.
quote:Als we het over glitches hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Jorwol het volgende:
Wat dacht je van die care package glitch? Dat was pas triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |