quote:Noobtubes zijn ook gefixedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is er nou zo kut aan quickscope? Noobtuben of die dingen vind ik erger
quote:Ben geen fanboy maar is wel handig dat PS3 geen hack servers hebOp dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
Welk soort zorgen? ding is toch ook al gehacked??!?!?!?!
Xbox heb ik ook nog nooit last gehad van hackers.
Maar goed, ik sta hier tegen een fanboy te lullen, iets dat ik niet meer wil doen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben geen fanboy maar is wel handig dat PS3 geen hack servers heb
quote:WTF alleen in het begin last hiervan maar verder nu niet
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef willemwaus het volgende:
Contracten af te sluiten en uit te voeren? oO
quote:http://www.blackopsmovies(...)w-do-cod-points-workOp woensdag 27 oktober 2010 16:37 schreef willemwaus het volgende:
Van normale kills in tdm / ctf of whatever krijg je ook cod-points?
quote:Het is dus NIET zoals CoD altijd wasOp woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef willemwaus het volgende:
Okay thanks, dus het is nog wel zoals CoD altijd was, kills maken met een weap, bijv. na 100 kills red dot sight / 200 kills acog
maar aan de hand van die punten kan je acog ook al kopen voor je 200 kills hit? Of gaat het eerste niet meer op (attachements aan de hand van kills)? is me nog niet echt duidelijk in dat stukje.
quote:Vind het nu al verpauperd danOp woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is dus NIET zoals CoD altijd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Gaat niet van punten. als je een acog wilt. dat kost je (ik zeg maar wat) 500CP.Op woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef willemwaus het volgende:
Okay thanks, dus het is nog wel zoals CoD altijd was, kills maken met een weap, bijv. na 100 kills red dot sight / 200 kills acog
maar aan de hand van die punten kan je acog ook al kopen voor je 200 kills hit? Of gaat het eerste niet meer op (attachements aan de hand van kills)? is me nog niet echt duidelijk in dat stukje.
quote:Dank u, nu snap ik 'tOp woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gaat niet van punten. als je een acog wilt. dat kost je (ik zeg maar wat) 500CP.
Die cp haal je door te spelen. 10% van je punten krijg je uitbetaald in CP. Elk level dat je ranked krijg je 1000 CP
Met die cp kan je dus de wapens die je wilt, killstreaks etc etc van kopen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vind het nu al verpauperd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
quote:Wil je serieus een shirt hebben? Ik snap sommige mensen echt niet.. fucking hellOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Nigelwestlan het volgende:
Dit lijkt me echt een leuk spel. Maar weet iemand waar je een aanbieding vindt. Niet echt een aanbieding maar bijvoorbeeld met een shirt erbij. Net als bij bartsmit. Lijkt me leuk =D
quote:Wow die kerel is echt heel slechtOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=271540
quote:Leeeeeeer lezen!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben geen fanboy maar is wel handig dat PS3 geen hack servers heb
quote:die eerste kill in dat filmpje is met een fucking RPG launcher omdat hij eerst met zn SMG geen kill kon maken terwijl er 2 dudes klaar stonden om afgemaakt te worden. daarna gelijk afgezet.Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=271540
quote:Multiplayer personages met diepgangDe beroemde multiplayer gameplay* van Call of Duty is terug met nieuwe extraatjes en killstreaks, personages met meer diepgang en meer aanpassingsmogelijkheden voor wapens, plus compleet nieuwe modes, zoals:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |