quote:WTF? stuur dan een mail ofzo naar IW en Steam. En zodra je in een hacked server zit moet je er ook direct uit gaan... Bij Black ops gewoon theathermode opsturen naar hun en klaar is keesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Dropdown het volgende:
Van de week gepre-ordered. Heb er zo fucking zin in. MW2 is niet zo leuk meer/ Vorige week kwam ik in een hacked server, ik iemand killen, eruit, emblem hack. Dus nu level 22 no prestige, terwijl ik al hoge prestige was
.
quote:Daarom PS3Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
WTF? stuur dan een mail ofzo naar IW en Steam. En zodra je in een hacked server zit moet je er ook direct uit gaan... Bij Black ops gewoon theathermode opsturen naar hun en klaar is kees
quote:lijkt me wel erg nepOp dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
OMG NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Man, die developpers hebben ook wel gezond verstand hoor, en zouden er nooit zoiets idioots van makenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Nergens dus.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man, die developpers hebben ook wel gezond verstand hoor, en zouden er nooit zoiets idioots van maken
quote:Daar hebben ze het ook hoor
quote:Wat is dit voor een domme reactie? wat wil je ermee zeggen?
quote:Dat de PS3 dat soort zorgen niet heeftOp dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dit voor een domme reactie? wat wil je ermee zeggen?
quote:Niks van meegekregen maar als die vent van Treyarch dat heeft gezegt is ie een held en heeft hij gelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Parvus het volgende:
Die rel omdat die gast van Treyarch had gezegd dat quickscopen sneu is
Al die huilies op youtube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:JD_2020 op Twitter. Community manager van Treyarch..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niks van meegekregen maar als die vent van Treyarch dat heeft gezegt is ie een held en heeft hij gelijk.
quote:en@cdkee Nope. Quickscoping is way more annoying to a way larger group of people than the quickscoping community who loves to do it. #cheap
quote:Geniaal@Herbert_Gun No. Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp Quickscoping, sorry. Play straight-up!
quote:Het is erg onrealistisch, het zou leuk zijn als er eens een MP shooter uitkwam waarin er een realistische rol was voor langeafstandswapens.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is er nou zo kut aan quickscope? Noobtuben of die dingen vind ik erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |