quote:Dan wordt je gedwongen om eens anders te spelenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:06 schreef Doopy-X- het volgende:
De nieuwe indeling van de perks maakt het niet echt makkelijker
Alle echt bruikbare perks zitten nu in slot 2
quote:PreciesOp dinsdag 26 oktober 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan wordt je gedwongen om eens anders te spelenvind ik wel positief, anders is het wel 100% MW2
quote:Enige jammer is wel dat Lightweight en Marathon niet in dezelfde perk tier zitten, dat was mijn grootste ergernis in MW2, van die ren noobs met een UMPOp dinsdag 26 oktober 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan wordt je gedwongen om eens anders te spelenvind ik wel positief, anders is het wel 100% MW2
quote:Commando is er toch wel uit?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige jammer is wel dat Lightweight en Marathon niet in dezelfde perk tier zitten, dat was mijn grootste ergernis in MW2, van die ren noobs met een UMP
quote:Twee weekjesOp dinsdag 26 oktober 2010 09:41 schreef Elegy het volgende:
Nog een weekjeKreeg gisteren een folder binnen van de Game Mania. Die hebben nachtopening. Wellicht die kant op.
quote:Ik word helemaal waanzinnig van die noobtubersOp dinsdag 26 oktober 2010 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesStraks is iedereen weer alleen maar aan het noobtuben
Of met Strikers aan het rondrennen
quote:Fixed
quote:Marathon is alleen nu niet meer unlimited sprinten toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige jammer is wel dat Lightweight en Marathon niet in dezelfde perk tier zitten, dat was mijn grootste ergernis in MW2, van die ren noobs met een UMP
quote:Toch zijn een groot deel van de kills die je in filmpjes ziet nog steeds erg smerige knife kills, haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote ergernis minder
quote:Echt quickscopen kan niet meer in de final version, maak je geen zorgenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch zijn een groot deel van de kills die je in filmpjes ziet nog steeds erg smerige knife kills, haha.Dus het knifen zal toch nog wel redelijk blijven... Net als dat er toch ook wel weer aardig quickscope werk te zien was, haalt echt bloed onder m'n nagels vandaan, want sniper ben ik echt te panisch voor altijd. Past totaal niet bij m'n speelstijl.
quote:Ja tot nog toe eigenlijk alleen maps gezien met veel kleine ruimtes... Jammer, Wasteland was toch wel één van mijn favo maps in MW2 (en nee, geen sniper). Hoop dat ze ook nog een ruime map in petto hebben!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:02 schreef DeeBee het volgende:
Heb heus respect voor goede snipers hoor!![]()
Vind trouwens dat een hoop maps best 'klein' ogen... Volgens mij gaat spraywerk met SMG's succesvol worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |