quote:Nee die aim assist dat je van target naar target gaat is er uit gehaald maar je hebt wel een klein beetje hulp bij het mikken (crosshair beweegt een klein beetje mee met je tegenstander)Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja heb ik al gevonden, bij dual mags reload je sneller want ze zitten aan elkaar getaped , en bij extendend mags hoef je minder te reloaden omdat je meer bullets hebt.... jap
Trouwens ik deed net voor het eerst modern warfare 2 demo op de ps3, maar die aim assist van single player zit die ook in multiplayer? Want dan is het wel te doen
quote:Nee. In de singleplayer richt hij automatisch als je lt gebruikt. In de multiplayer niet. In de multiplayer zit nog wel een beetje aim assist. Ik vind het vooral erg vervelend. Ik hoop dat je het uit kan zetten in BO.Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja heb ik al gevonden, bij dual mags reload je sneller want ze zitten aan elkaar getaped , en bij extendend mags hoef je minder te reloaden omdat je meer bullets hebt.... jap
Trouwens ik deed net voor het eerst modern warfare 2 demo op de ps3, maar die aim assist van single player zit die ook in multiplayer? Want dan is het wel te doen
quote:ik had gehoord dat hij er rond 8/9 uur zou zijn..Op zondag 24 oktober 2010 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer komt de nieuwe Bonus Round van Gametrailers?
quote:Dat kan.Op zondag 24 oktober 2010 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. In de singleplayer richt hij automatisch als je lt gebruikt. In de multiplayer niet. In de multiplayer zit nog wel een beetje aim assist. Ik vind het vooral erg vervelend. Ik hoop dat je het uit kan zetten in BO.
quote:nee maar dit gaat over de ps3/xboxOp zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar op pc heb je dat toch niet
quote:Reload tijd zou dan wel gruwelijk wordenOp zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Weet iemand of je die dubbele magazijnen en SoG tegelijk kan gebruiken ?
quote:Yep, dat kan.Op zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
quote:Maar heeft dat ook effect of heft het elkaar op?
quote:SoGOp zondag 24 oktober 2010 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
quote:Heeft ook effect. De een is een attachment en de ander een perk, je hebt dus een dubbel effect.Op zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar heeft dat ook effect of heft het elkaar op?
quote:OMG wat denk je zelf?Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Uitdeelzak het volgende:
Ff een vraagje, wat kan ik beter doen, nu MW2 kopen of even wachten en Black Ops kopen?
quote:Ik zou de reviews afwachten en vanuit daar je beslissing maken.Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Uitdeelzak het volgende:
Ff een vraagje, wat kan ik beter doen, nu MW2 kopen of even wachten en Black Ops kopen?
quote:Niet meer zo makkelijk als eerst. Eerst was de scope ook gelijk uitgelijnd met het midden van het scherm, nu moet je eerst even recoveren zeg maar. Quickscopen is nu meer gokken dan een trucje.Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Rossdale het volgende:
In het gun play filmpje wat rondwaait is wel goed te zien dat je met snipers gewoon weer kunt quickscopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |