quote:EnchanedOp zondag 24 oktober 2010 11:54 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
quote:Dit.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?
quote:Dat is volgens mij infrared scope hier.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?
quote:hahaha, in het begin zullen veel mensen hem gebruikenOp zondag 24 oktober 2010 12:50 schreef mash_ het volgende:
FLAMETROWER 1000CP= being a faggot
het is al een noob wapen voordat het spel uit is? dat gaat snel
quote:noobOp zondag 24 oktober 2010 13:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
AK-47 met Extended Mags en Flamethrower/Grenade Launcher
quote:Dacht ook 9 november ?! Nja ben benieuwd wanneer ie in de winkels ligtOp zondag 24 oktober 2010 11:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht ziet het er echt uit, maar ik betwijfel het, de leveranciers zullen het spel vast wel hebben, maar de winkels lijkt me nog niet. Anders is het onmogelijk om alles overzichtelijk te houden, wie het spel doorverkoopt voor 9 november etc.
Usa krijgt hem natuurlijk weer op 8 november
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet waar zijn toch
quote:Omdat die dingen geld kosten en denk ik niet echt helpen bij de verkoop...Op zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens, waarom hebben altijd de Amerikanen allemaal gratis dingen bij hun pre-orders. Nu krijgen ze weer een poster bij sommige winkels en wij krijgen zoals altijd weer niks omdat dit een klein pauper land is.
quote:Ofwel, ik koop liever ergens waar ik iets bij krijg voor dezelfde prijs dan ergens waar ik niks erbij krijgOp zondag 24 oktober 2010 15:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat die dingen geld kosten en denk ik niet echt helpen bij de verkoop...
Ofzo..
quote:Haha geniaal filmpjeOp zondag 24 oktober 2010 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan toch ook zo'n verhaal zijn.
Plaatje voor je disc uitprinten, fake boekje maken..
quote:Dat is wel raar ja. Andersom zou het zelfs realistischer zijn geweest.Op zondag 24 oktober 2010 18:09 schreef Parvus het volgende:
Dus dan heb je ninja waarbij je geen voetstappen hoort, gaat het poppetje ineens kreunen als je een muurtje opklimt. WTF man :/
quote:dual mags zijn 2 magazijnen die aan elkaar getapet zijn' voor een snellere herlaad tijd en extende mags is meer bullets in een magOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef Roces18 het volgende:
Per level dat je omhoog gaat krijg je sowieso 1000CP voor niks. Dus al die noobshit heb je wel heel gauw. Maak er dan 9000 CP van ofzo. of weet ik veel, maar dit is wel heel laag.
En het verschil tussen dual mags en extendend mags ?
quote:Ja heb ik al gevonden, bij dual mags reload je sneller want ze zitten aan elkaar getaped , en bij extendend mags hoef je minder te reloaden omdat je meer bullets hebt.... japOp zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef wuuht het volgende:
[..]
dual mags zijn 2 magazijnen die aan elkaar getapet zijn' voor een snellere herlaad tijd en extende mags is meer bullets in een mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |