quote:Dwaas.... Gvd gast, leer eens kijken voordat je begint te blaaten... Dat is idd moeilijk voor Ajax fan.. 1 post onder jeOp zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas. Is dat nou nog steeds tot je doorgedrongen?
quote:Tripleee COMBOOOOOOOOoooooOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef KoningStoma het volgende:
Je hoeft niet elke keer tripplepost te maken. Dan raakt het topic minder snel vol..
quote:Heartbeat zit er niet in, maar veel vette en sommige oude zoals dual mags zitten er wel weer in.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Is er al iets bekend , over het upgraden van je wapen? Is heartbeat sensor in het spel enzo? Bling is er wel dus...
quote:Dual mags is echt waardeloos vind ik dan.. als ik kogels nodig heb pak ik wel een ander wapen of knife. Jammer voor heartbeat, niet dat ik het gebruikte maar vond het net zoals riot wel een leuke toevoeging. Bij heartbeat was alleen het probleem dat ik zo gefocust was op die sensor terwijl 30 procent ninja heeft ofzoOp zaterdag 23 oktober 2010 18:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Heartbeat zit er niet in, maar veel vette en sommige oude zoals dual mags zitten er wel weer in.
quote:Dual mags zijn voor snellere reloads, dus die kan je ook gebruiken in plaats van SoGOp zaterdag 23 oktober 2010 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dual mags is echt waardeloos vind ik dan.. als ik kogels nodig heb pak ik wel een ander wapen of knife. Jammer voor heartbeat, niet dat ik het gebruikte maar vond het net zoals riot wel een leuke toevoeging. Bij heartbeat was alleen het probleem dat ik zo gefocust was op die sensor terwijl 30 procent ninja heeft ofzo
quote:Dit.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dwaas.... Gvd gast, leer eens kijken voordat je begint te blaaten... Dat is idd moeilijk voor Ajax fan.. 1 post onder je
quote:Je begrijpt dat de post van Cyb 2 minuten eerder was dan de JTAG post? En het is leuk dat je hem kan spelen met een JTAG Xbox maar dat maakt de beta niet publiekelijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dwaas.... Gvd gast, leer eens kijken voordat je begint te blaaten... Dat is idd moeilijk voor Ajax fan.. 1 post onder je
quote:Dit.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de post van Cyb 2 minuten eerder was dan de JTAG post? En het is leuk dat je hem kan spelen met een JTAG Xbox maar dat maakt de beta niet publiekelijk.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die een JTAG versie scharen onder een beta.
quote:Dan nog definieer je dat niet als beta. Daar doelde ik op.Op zondag 24 oktober 2010 00:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Het is precies dezelfde versie.
quote:Lees eens de post waar ik allereerst op reageerde. De code is weliswaar beta, maar zoals hij het stelde is het ''deelnemen aan''. En zoals gezegd wordt er geen publiekelijke noch closed beta gehouden. You get the point?
quote:Hadden we het over een publieke beta danOp zaterdag 23 oktober 2010 23:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de post van Cyb 2 minuten eerder was dan de JTAG post? En het is leuk dat je hem kan spelen met een JTAG Xbox maar dat maakt de beta niet publiekelijk.
quote:Het zit diep hèOp zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees eens de post waar ik allereerst op reageerde. De code is weliswaar beta, maar zoals hij het stelde is het ''deelnemen aan''. En zoals gezegd wordt er geen publiekelijke noch closed beta gehouden. You get the point?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die een JTAG versie scharen onder een beta.
quote:Ook grappig ditOp zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan nog definieer je dat niet als beta. Daar doelde ik op.
quote:Op het eerste gezicht ziet het er echt uit, maar ik betwijfel het, de leveranciers zullen het spel vast wel hebben, maar de winkels lijkt me nog niet. Anders is het onmogelijk om alles overzichtelijk te houden, wie het spel doorverkoopt voor 9 november etc.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet waar zijn toch
quote:Wat is dual mags?Op zondag 24 oktober 2010 11:32 schreef Roces18 het volgende:
Eindelijk weapon attachments:
Extendend Mags 500CP = Larger magazines
Dual Mags 500CP = ?
ACOG SIGHT 1000CP= scope
RED DOT SIGHT 1000CP= scope
REFLEX 1000CP= sort scope
MASTERKEY 1000CP= under barrel shotgun
FLAMETROWER 1000CP= being a faggot
INFARED SCOPE 2000CP= enchaned infrared zoom
SILENCER 2000CP= ,,,,
Noobtube 3000CP= being a faggot
Rapid Fire 3000CP= increased fire rate
quote:Ik hoop wel dat ik ze met BLING allebei tegelijk kan gebruiken hoorOp zondag 24 oktober 2010 11:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Noobtube 3000CP= being a faggot
![]()
quote:Wat moet ik me hier bij voorstellen?Op zondag 24 oktober 2010 11:32 schreef Roces18 het volgende:
INFARED SCOPE 2000CP= enchaned infrared zoom
quote:Ik denk een soort ACOG alleen dan met een rood puntje ipv zo'n pijltjeOp zondag 24 oktober 2010 11:54 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
quote:Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?Op zondag 24 oktober 2010 12:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik denk een soort ACOG alleen dan met een rood puntje ipv zo'n pijltje
quote:EnchanedOp zondag 24 oktober 2010 11:54 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
quote:Dit.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?
quote:Dat is volgens mij infrared scope hier.Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het niet net zoiets als Thermal in MW2?
quote:hahaha, in het begin zullen veel mensen hem gebruikenOp zondag 24 oktober 2010 12:50 schreef mash_ het volgende:
het is al een noob wapen voordat het spel uit is? dat gaat snel
quote:noobOp zondag 24 oktober 2010 13:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
AK-47 met Extended Mags en Flamethrower/Grenade Launcher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |