quote:dude dat is de preorder case.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op de achtergrond zie je gewoon de mediamarkt, dus dat betekent dat je gewoon een willekeurige bon hebt gebruikt, de showcase laat zien en er een foto van maakt.
quote:dude who cares, het is gewoon een showcase achtig geval
quote:Ik ben overgestapt van Pc gaming naar ps3, omdat ik geen zin heb om elke 3 jaar 1500 euro neer te leggen voor een goed systeem dat up-to-date is. Ps3 daarentegen kan je nog veel mee doen. Alleen Black ops word mijn 2e spel daarop dus ik ben vast uber slecht erin hahah.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Soberzo consoles
Gewoon pc gaming met Steam
quote:Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Dat is gewoon een viral. "opzettelijk beelden leaken zodat het media-aandacht krijgen" .Op zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Waar zie je dat staan?! En als je dan toch wil mee praten, de beta is voor de Xbox te downloadenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Rode Hamer en Sikkel maken met gele omlijningOp zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een viral. "opzettelijk beelden leaken zodat het media-aandacht krijgen" .
Trouwens:
quote:Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas. Is dat nou nog steeds tot je doorgedrongen?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan?! En als je dan toch wil mee praten, de beta is voor de Xbox te downloaden
Cyb....
quote:Zoals herhaaldelijk is gezegd, kan iedereen die beta downloaden op een JTAG xbox 360. En door grote leveranciers en investeerders word de beta vast ook gespeeld.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas.
quote:Dwaas.... Gvd gast, leer eens kijken voordat je begint te blaaten... Dat is idd moeilijk voor Ajax fan.. 1 post onder jeOp zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas. Is dat nou nog steeds tot je doorgedrongen?
quote:Tripleee COMBOOOOOOOOoooooOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef KoningStoma het volgende:
Je hoeft niet elke keer tripplepost te maken. Dan raakt het topic minder snel vol..
quote:Heartbeat zit er niet in, maar veel vette en sommige oude zoals dual mags zitten er wel weer in.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Is er al iets bekend , over het upgraden van je wapen? Is heartbeat sensor in het spel enzo? Bling is er wel dus...
quote:Dual mags is echt waardeloos vind ik dan.. als ik kogels nodig heb pak ik wel een ander wapen of knife. Jammer voor heartbeat, niet dat ik het gebruikte maar vond het net zoals riot wel een leuke toevoeging. Bij heartbeat was alleen het probleem dat ik zo gefocust was op die sensor terwijl 30 procent ninja heeft ofzoOp zaterdag 23 oktober 2010 18:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Heartbeat zit er niet in, maar veel vette en sommige oude zoals dual mags zitten er wel weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |