quote:ah ok. ben benieuwd of het echt is.. zo iets kan iedereen maken die leuk wilt doenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/8TEJn.png
Niet van mij overigens, ik heb geen gemodde console
quote:ik krijg dus 10 euro van je. Want het zit erin....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:09 schreef mash_ het volgende:
dat gaat echt niet gebeuren hoor. dat ze die gane modes er in doen.
quote:we zullen zienOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik krijg dus 10 euro van je. Want het zit erin....
quote:ps3Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
op welk platform speel jij trouwens?
quote:Wat is je gamertag trouwens? Dan kunnen we misschien samen spelen
quote:gamer tag en ps3 gaat niet echt samen heOp vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat is je gamertag trouwens? Dan kunnen we misschien samen spelen
quote:psn/gamertag who caresOp vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
gamer tag en ps3 gaat niet echt samen hemaar me psn is Mash-nl
quote:QFTOp vrijdag 22 oktober 2010 14:03 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik op de xbox360 speel
quote:Dat zijn zombies die kruipenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Had ik al gepost. Wat zijn eigenlijk die crawling zombies?
quote:euhOp vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:ik vind het eigelijk niet kunnen dat sommige winkels dat doenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:Op de achtergrond zie je gewoon de mediamarkt, dus dat betekent dat je gewoon een willekeurige bon hebt gebruikt, de showcase laat zien en er een foto van maakt.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
quote:dude dat is de preorder case.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op de achtergrond zie je gewoon de mediamarkt, dus dat betekent dat je gewoon een willekeurige bon hebt gebruikt, de showcase laat zien en er een foto van maakt.
quote:dude who cares, het is gewoon een showcase achtig geval
quote:Ik ben overgestapt van Pc gaming naar ps3, omdat ik geen zin heb om elke 3 jaar 1500 euro neer te leggen voor een goed systeem dat up-to-date is. Ps3 daarentegen kan je nog veel mee doen. Alleen Black ops word mijn 2e spel daarop dus ik ben vast uber slecht erin hahah.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Soberzo consoles
Gewoon pc gaming met Steam
quote:Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Dat is gewoon een viral. "opzettelijk beelden leaken zodat het media-aandacht krijgen" .Op zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Waar zie je dat staan?! En als je dan toch wil mee praten, de beta is voor de Xbox te downloadenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand intern bij Activision de beelden van de beta online gaat gooien?
quote:Rode Hamer en Sikkel maken met gele omlijningOp zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een viral. "opzettelijk beelden leaken zodat het media-aandacht krijgen" .
Trouwens:
quote:Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas. Is dat nou nog steeds tot je doorgedrongen?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan?! En als je dan toch wil mee praten, de beta is voor de Xbox te downloaden
Cyb....
quote:Zoals herhaaldelijk is gezegd, kan iedereen die beta downloaden op een JTAG xbox 360. En door grote leveranciers en investeerders word de beta vast ook gespeeld.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de beta zoals herhaaldelijk gezegd alleen INTERN wordt gehouden, dwaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |