quote:uhm met silencer was echt super goed hoor.. weet niet welk spel jij gespeeld hebtOp vrijdag 22 oktober 2010 14:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het net een mp5je , klein vrouwenwapen. En met silencer erop was het helemaal niks. Een wapen moet geluid maken vind ik, hoe meer hoe beter. RPD power.
quote:Ik vond het echt een chill wapen. Kunnen ze wel zeggen dat ie "noob" is, maar dan kan je elk fucking wapen wel noob noemen..Op vrijdag 22 oktober 2010 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm met silencer was echt super goed hoor.. weet niet welk spel jij gespeeld hebtdoor die silencer schoot het wapen van ver nog best recht. en van dicht bij ben je gewoon dood
quote:ik zeg nergens dat het noob is hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik vond het echt een chill wapen. Kunnen ze wel zeggen dat ie "noob" is, maar dan kan je elk fucking wapen wel noob noemen..
quote:Oh, je bent er zo een..Op vrijdag 22 oktober 2010 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Het is een smg, waarmee je dus sneller kan lopen, met de kracht van een assault rifle. Zwaar overpowered en gebruikt door noobs.
quote:Ik gebruik of UMP45 of Famas/M16Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Roces18 het volgende:
UMP is niet bepaald noob, maar ik persoonlijk vind het echt een bagger wapen. Ik gebruik liever AUG HBAR, AK , intervention wel gesilenced alles natuurlijk, want ik speel altijd als ghost
quote:Lol, silenced AUG en Intervention... Zonde silencer kon je er flink wat mee uitrichten, maar als er 2 wapens in MW2 slecht werden van een silencer waren die het wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Roces18 het volgende:
UMP is niet bepaald noob, maar ik persoonlijk vind het echt een bagger wapen. Ik gebruik liever AUG HBAR, AK , intervention wel gesilenced alles natuurlijk, want ik speel altijd als ghost
quote:Ja en vooral hoe die gast faalt met een death machine, uber sprayOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef mash_ het volgende:
blijf het leuk vinden hoe hard hij aan het falen is bij die rc car
quote:is geen killstreak, death machine kan je alleen uit een carepacked krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja en vooral hoe die gast faalt met een death machine, uber spray![]()
Die killstreak word gebruikt door noobs only zeker
quote:Ja weet ik, trouwens de roddels van vandaag:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
is geen killstreak, death machine kan je alleen uit een carepacked krijgen
quote:nog niks van gehoord. lijkt me ook heel erg sterkOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja weet ik, trouwens de roddels van vandaag:
twee gamemodes: RC-racing en football
quote:Als dat gebeurt dan stop ik m'n pre-orderOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja weet ik, trouwens de roddels van vandaag:
twee gamemodes: RC-racing en football
quote:OH NOES! Potentieel extra gratis features in mijn game. NEEEEEEEEEE, snel mijn pre-order cancellen!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan stop ik m'n pre-order
quote:Doe niet stoer, ga fietsen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef Carmichael het volgende:
[..]
OH NOES! Potentieel extra gratis features in mijn game. NEEEEEEEEEE, snel mijn pre-order cancellen!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:15 schreef Carmichael het volgende:
Jij doet stoer met je "ik ga direct mijn pre-order cancellen als dat zo is"
Verder lijkt het me pure onzin. Misschien dat het op de PC als mod verschijnt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |