quote:Dat deed ik ook wel hoorOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik speelde nooit wars, vond dat maar irritant dat afwachtende spelen. Altijd vol rushen, en superhard mijn muziek aan. Was vroeger best goed, maar speel het nu amper meer. Jammer dat cs dood aan het bloeden is (public althans )
quote:Perks:Op donderdag 21 oktober 2010 16:38 schreef Roces18 het volgende:
Zo ga ik het spelen(niet allemaal kopieren hea) JAWEL
quote:ziek dat je dat al hebt uitgedachtOp donderdag 21 oktober 2010 16:38 schreef Roces18 het volgende:
Zo ga ik het spelen(niet allemaal kopieren hea)
Perks:
TIER 1: Hardline voor in het begin en daarna Ghost
TIER 2: Warlord
TIER 3: Ninja of tactical mask
Killstreaks:
UAV
Sentry Gun
Attack dogs
Eerste Wapen:
AUG HBAR , Enfield , Commando of GALIL
Tweede wapen:
Crossbow of ZC95
Specials:
-Nova gas of decoy
-Camera Spike of claymore
-Semtex
quote:whahaha echt grappig, allemaal noobs die dat willen hahaha
quote:ach ja, zo gedaanOp donderdag 21 oktober 2010 16:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
ziek dat je dat al hebt uitgedacht, heb me nog niet echt ingelezen in al die extra granaten en wapens.
Iig killstreaks weet ik wel:
3: uav
4: uav jammer
7: helicopter
quote:Dus enige burst assault rifle = M16?Op donderdag 21 oktober 2010 16:45 schreef KoningStoma het volgende:
Famas is geen burst. Tenzij je er voor kan kiezen, maar ik heb alleen nog maar automatisch gezien.
quote:ikke maar ik ben 15 dus ik moet em ophalen met me moeder of vaderOp donderdag 21 oktober 2010 12:42 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje: Hoeveel vd fokkers hier hebben al een preorder gedaan voor dit spel BO?
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef gniffie het volgende:
Als secondary weapon natuurlijk de RPG Rocket Launcher. Hoe kan ik dat geile beest nou vergeten
quote:Eigenlijk mag je dan niet spelen hehOp donderdag 21 oktober 2010 17:00 schreef wuuht het volgende:
[..]
ikke maar ik ben 15 dus ik moet em ophalen met me moeder of vader![]()
quote:slowchatten? er zijn 2 posts waarin misschien een beetje offtopic word gegaan, maar om nou meteen te gaan zeuren. Je hoeft hier ook niks te lezen namelijk..Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen jullie ergens anders gaan slowchatten? Lijkt net een kindertent hier.
quote:Je plaatst alleen maar oude filmpjes en praat poep. En dat is inderdaad niet de eerste keer.Op donderdag 21 oktober 2010 17:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
slowchatten? er zijn 2 posts waarin misschien een beetje offtopic word gegaan, maar om nou meteen te gaan zeuren. Je hoeft hier ook niks te lezen namelijk..![]()
quote:Man blijf lekker uit dit topic anders, ga een boek lezen ofzo sagerijn. We hebben het hier over de perks, en die filmpjes zijn zeker niet oud en je hoeft ze ook echt niet te kijken. Dus blijf maar lekker weg!Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je plaatst alleen maar oude filmpjes en praat poep. En dat is inderdaad niet de eerste keer.
quote:ja idd blijf maar lekker wegOp donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je plaatst alleen maar oude filmpjes en praat poep. En dat is inderdaad niet de eerste keer.
quote:Nou opschieten dan? Wegwezen!Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man blijf lekker uit dit topic anders, ga een boek lezen ofzo sagerijn. We hebben het hier over de perks, en die filmpjes zijn zeker niet oud en je hoeft ze ook echt niet te kijken. Dus blijf maar lekker weg!
quote:wat zijn jullie lekker offtopicOp donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou opschieten dan? Wegwezen!
quote:en daarom zouden je ouders je moeten verbieden dit spel online te spelenOp donderdag 21 oktober 2010 17:00 schreef wuuht het volgende:
[..]
ikke maar ik ben 15 dus ik moet em ophalen met me moeder of vader![]()
quote:Klopt, maar de winkels kunnen er toch niks tegen doen. Want dan zeggen die ouders van ; ja we kopen hem voor onszelf en dan kunnen ze niks verbieden... En buiten dat om, het enigste wat ze interesseert is geldOp donderdag 21 oktober 2010 17:25 schreef Shasty het volgende:
[..]
en daarom zouden je ouders je moeten verbieden dit spel online te spelen
De community zou zoveel beter zijn als de leeftijdsgrenzen voor dit spel ook daadwerkelijk werden aangehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |