quote:Waarschijnlijk niet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wil Black Ops pre-orderen via Gamehubs.com. Krijg je de game op dezelfde dag van de release binnen?
quote:Dat heb ik echt nog nergens gehoord of gezienOp donderdag 21 oktober 2010 10:10 schreef Roces18 het volgende:
noobtube kan je niet meer reloaden dacht ik gelezen te hebben, Dus 1 schot. Maar of je het met scavenger kan gebruiken=!
quote:Het is idd de prijs die me aantrekt, maar ik heb geen zin om 15 euro erbij te betalen, want dan kan ik het net zo goed bij de mediamarkt halen. En dan heb ik het gelijk binnen.Op donderdag 21 oktober 2010 11:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.Al is hun UPS delivery wel snel, maar 15 euro of zo...
Anders komt het gewoon met AirMail uit Maleisie (of zo), duurt meestal weekje of iets.Maar heb hem zelf daar ook in pre-order staan, want ok prijs op zich.
quote:"Did you ever give your friend a handjob while he was playing?"
quote:ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Roces18 het volgende:
omg online gamer moet ik echt kijken. Maar ik zit nou op school, dus dat word niks.
En wie hoeveel er ge-preorderd hebben, die in dit topic posten volgens mij bijna iedereen
quote:Online. Zal toch wel dezelfde dag of desnoods de volgende dag binnenkomen. Ik heb het die week toch druk met stage en in het weekend ook een hoop dingen, dus veel kan ik toch niet spelenOp donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef gniffie het volgende:
moet nog pre-orderen, maar doen jullie winkel bellen of online pre-orderen
quote:maar jah misschien al zondag ophalen, ivm koopzondag en domme kassameisjes. Klinkt toch heel geilOp donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Online. Zal toch wel dezelfde dag of desnoods de volgende dag binnenkomen. Ik heb het die week toch druk met stage en in het weekend ook een hoop dingen, dus veel kan ik toch niet spelen.
quote:Keuze die je maakt:DOp donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
maar jah misschien al zondag ophalen, ivm koopzondag en domme kassameisjes. Klinkt toch heel geil
quote:Heb beiden maar gedaan
quote:Ok cool, speel je op xbox of ps? of pc?Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb beiden maar gedaan. als ik die van de winkel al eerder krijg kan ik die van de nog webshop terugsturen, en bij de BS hoef je geen aanbetaling te doen
. Kost maar 2 e om terug te sturen en dat heb ik er wel voor over
quote:xbox. ben dan net klaar met mijn tentamenweken, dus genoeg tijd om noobs te eunenOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ok cool, speel je op xbox of ps? of pc?
Zoals ik al zei maakt het voor mij niet gek veel uit, ik zal hooguit een uurtje per avond kunnen spelen. En in het weekend ben ik druk
quote:Zoals ik?Op donderdag 21 oktober 2010 16:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
xbox. ben dan net klaar met mijn tentamenweken, dus genoeg tijd om noobs te eunen
quote:tjah shooters op de PC zijn ook veel vetter. De auto-aim, lagvoordeel voor hosters en miniscule recoil van de wapens maken CoD echt heel user-friendly.Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Zoals ik?Ik speel altijd shooters op PC haha, dus nu voor 't eerst xbox, zal ff wennen zijn.
quote:Ok, vet. Perks worden bij mij vrijwel zeker Ghost, Sleight of Hand en NinjaOp donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
tjah shooters op de PC zijn ook veel vetter. De auto-aim, lagvoordeel voor hosters en miniscule recoil van de wapens maken CoD echt heel user-friendly.
Echt aimen op iemands hoofd zit er niet in, wie het eerst schiet wint 9 van de 10 keer.
Maar om af te stressen is het gewoon super vet
quote:Lightweight, marathon, steady aim. Lekker rushen, zoals ik counter strike ook speelOp donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ok, vet. Perks worden bij mij vrijwel zeker Ghost, Sleight of Hand en NinjaBij MW2 gebruikte ik ook altijd die perks.
quote:Ik rushte nooit bij CS 1.6Op donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lightweight, marathon, steady aim. Lekker rushen, zoals ik counter strike ook speel![]()
Maar eerst even kijken hoe marathon nu werkt, aangezien je niet meer eindeloos kan sprinten. Enkel iets langer
quote:ik speelde nooit wars, vond dat maar irritant dat afwachtende spelen. Altijd vol rushen, en superhard mijn muziek aan. Was vroeger best goed, maar speel het nu amper meer. Jammer dat cs dood aan het bloeden is (public althans )Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik rushte nooit bij CS 1.6Meestal 5on5 met 4 vrienden en dan pakte ik vrijwel altijd AWM [of awp heet het tegenwoordig geloof ik]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |