Er zitten er ook tussen die hem echt al spelen hoor:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:25 schreef Roces18 het volgende:
Ja beta ... Account kunnen ze toch niet meenemen naar de originele Black Ops..
159 zijn zo stom om voor de launchdate al met hun gedownloade exemplaar online te gaan. Nouja pak 100, de rest zullen wel reviewers zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:03 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
159 mensen hebben het goed voor elkaar..
Dat kunnen wij ook doen, is fake. Hex editquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:03 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
159 mensen hebben het goed voor elkaar..
Spel is (nog) niet te downloaden...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:52 schreef Carmichael het volgende:
[..]
159 zijn zo stom om voor de launchdate al met hun gedownloade exemplaar online te gaan. Nouja pak 100, de rest zullen wel reviewers zijn.
beta wel, en originele spel is gejat bij een drukkerij ofzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef SebasM het volgende:
[..]
Spel is (nog) niet te downloaden...
Verder ook de update gelezen ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
beta wel, en originele spel is gejat bij een drukkerij ofzo.
Lol orderstatus hoef je niet te checken, je krijgt gewoon een mailtje. Je kan hem natuurlijk ook s'ochtends spelen maar dan moet je even langs het postsorteercentrumquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef CrazyAces het volgende:
8 november heletijd Mediaoffer orderstatus checken tot ie veranderd in: "Verzonden" =) In de avond van 9 november spelen
Handig, zo'n e-mail.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol orderstatus hoef je niet te checken, je krijgt gewoon een mailtje. Je kan hem natuurlijk ook s'ochtends spelen maar dan moet je even langs het postsorteercentrumWant de klote postbodes zijn zo sloom als ik weet niet wat.
Ben je dan niet ziek zoals ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Handig, zo'n e-mail.![]()
Ik werk van 8 tot 5, dus kan sowieso pas ~half 7 spelen
8 november forums kijken waar ze hem verkopen, dan naar de winkel. 8 nov spelenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:06 schreef CrazyAces het volgende:
8 november heletijd Mediaoffer orderstatus checken tot ie veranderd in: "Verzonden" =) In de avond van 9 november spelen
Nee hahaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ben je dan niet ziek zoals ikmuahhaha
als je helemaal niks leest en of filmpjes kijkt. hoe weet je dan of het een leuk spel wordquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Nee hahaIk kijk ook geen filmpjes ofzo, lees er niks over, behalve dit forum dan. Dat deed ik vroeger [
] wel altijd, maar dan is de ervaring toch minder de eerste dag(en).
Door trailers te kijken [dus geen leaked footage] en door reacties in dit topicquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je helemaal niks leest en of filmpjes kijkt. hoe weet je dan of het een leuk spel word
Mehquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Roces18 het volgende:
call of duty online split screen , dus gewoon samen met een clanmate ofzo die ergens anders is op het zelfde scherm![]()
http://translate.googleus(...)pYunKuDWvYrtsiBNrCjg
quote:dat is wel vet. ben alleen benieuwd hoe dat werkt? kan je dan 2 online accounts maken ofzo?Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Roces18 het volgende:
call of duty online split screen , dus gewoon samen met een clanmate ofzo die ergens anders is op het zelfde scherm![]()
http://translate.googleus(...)pYunKuDWvYrtsiBNrCjg
quote:waarom zou je split screen doen als je alle2 een ps3 hebt of een xboxOp woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Roces18 het volgende:
gewoon met zijn tweeen een party aanmaken lijkt me, en dan split screen online gaan spelen.
quote:Ja daarom kan je niet met zijn 2en lijkt mij op een account. Je kan volgens mij wel offline met zijn tweeen op dezelfde ps3.Op woensdag 20 oktober 2010 17:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik dacht meer van: er is ee nvriend bij je. en je kan spil screen online doen. Alleen in dat geval moet die vriend wel een eigen account kunnen maken. anders zit je met zijn 2en op 1 account.
quote:Maar volgens mij zeiden ze juist dat je online ook splitscreen kon doen op 1 ps3. nouja we zien het welOp woensdag 20 oktober 2010 17:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja daarom kan je niet met zijn 2en lijkt mij op een account. Je kan volgens mij wel offline met zijn tweeen op dezelfde ps3.
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.hookedgamers.c(...)w_footage_found.html
Al gepost?
quote:Ja volgens mij ook, maar hoe doe je dat? Je kan niet met zijn tweeen inloggen op een ps3 ??Op woensdag 20 oktober 2010 17:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar volgens mij zeiden ze juist dat je online ook splitscreen kon doen op 1 ps3. nouja we zien het wel
quote:Ja geen idee. dat vroeg ik me dus ook afOp woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar hoe doe je dat? Je kan niet met zijn tweeen inloggen op een ps3 ??
quote:Ik dacht dat het bij World at War met 4 man was? Ook had ik op meerdere sites gezien dat het om '4 man coop' ging, dus ga er maar vanuit dat dat kloptOp woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef truedestiny het volgende:
even een vraagje tussendoor. zombie offline is met 2 toch?! maar kan je dat ook online doen en dan met zijn 4en?
quote:op de ps3 nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij World at War met 4 man was? Ook had ik op meerdere sites gezien dat het om '4 man coop' ging, dus ga er maar vanuit dat dat klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Goede vraag, alsjeblieft niet zeg!Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Parvus het volgende:
Zitten er nou noobtubes in Black Ops? Anders koop ik uit voorzorg ff 3 nieuwe controllers :/
quote:Dan doe je gewoon mee als Guest, waarbij geen gegevens worden opgeslagen van Player 2.Op woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar hoe doe je dat? Je kan niet met zijn tweeen inloggen op een ps3 ??
quote:Ze zitten erin, maar ze zijn niet echt noob meer, aangezien ze niet worden aangevuld met Scavenger en One Man Army er ook uit is.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Parvus het volgende:
Zitten er nou noobtubes in Black Ops? Anders koop ik uit voorzorg ff 3 nieuwe controllers :/
quote:en je hebt geen danger close meerOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze zitten erin, maar ze zijn niet echt noob meer, aangezien ze niet worden aangevuld met Scavenger en One Man Army er ook uit is.
Bovendien is het nu een dure attachment, ipv de eerste attachment die je krijgt
quote:Idd, en als je wederom ziek word gewoon Flak Jacket aanOp woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, dus het is in ieder geval redelijk balanced
quote:Unlimited sprintOp woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef gniffie het volgende:
baal als een beest dat marathon niet meer unlimited sprint is
quote:is de rpg ook een attachment dan? net als in MW1?Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze zitten erin, maar ze zijn niet echt noob meer, aangezien ze niet worden aangevuld met Scavenger en One Man Army er ook uit is.
Bovendien is het nu een dure attachment, ipv de eerste attachment die je krijgt
quote:sowieso marathonOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Unlimited sprint
Dream on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |