Zoek maar op eBay KId MW2quote:

Game is alleen nog maar geleakt voor xbox.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zal wel kloppen, maar hij had ook xbox gewoon aan hebben kunnen staan met pc op scherm

Dat verschil is echt zo groot, MOH is zo veel trager.
 Dat verschil is echt zo groot, MOH is zo veel trager. 

Nou is MOH (de SP dan) echt kut. En sensitivity kan je natuurlijk zelf veranderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:33 schreef Carmichael het volgende:
Gisteren aan de SP van MOH begonnen, maar toen ik daarna weer even MW2 ging spelen draaide ik 3 rondjes om mijn as met sensitivity op 10Dat verschil is echt zo groot, MOH is zo veel trager.
Alleen daarom al wil ik liever Black Ops, de snelheid is veel hoger en daarom is de game ook intenser. Het ligt mij echt veel beter

Alleen 2e filmpje gekeken omdat internet beetje traag is hier op het werk, maar die is niet nieuw. Dat was een van de eerste filmpjes van dat selecte groepje die een tijdje heeft mogen spelen en 5 minuten mochten capturen ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef Roces18 het volgende:
goeiesmorgens!
en er zijn weer wat nieuwe filmpjes:
deze nog een keer omdat die vet is;

De SP lijkt mij juist wel weer tof, is misschien iets trager maar wel leuk lijkt mij. MP daarentegen lijkt me zwaar saai.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou is MOH (de SP dan) echt kut. En sensitivity kan je natuurlijk zelf veranderen

Eerste is ook oud!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Alleen 2e filmpje gekeken omdat internet beetje traag is hier op het werk, maar die is niet nieuw. Dat was een van de eerste filmpjes van dat selecte groepje die een tijdje heeft mogen spelen en 5 minuten mochten capturen ofzo.

Linksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar zijn al een boel filmpjes van

ff gefixt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
M16 of Famas is overrated, echte bazen spelen met AK-47

Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Erg zin in deze game, MW2 blijft toch wel een van de games waarin ik het sterkst speel, en dus de meeste lol heb.
Reach was leuk voor even, en zal ik ook zeker wel blijven spelen, maar MW2 en straks Black Ops ligt me toch meer.
 ] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde
 ] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde   . Aangezien Bad Company 2 geen ruk aan is vergeleken met Battlefield 2 en CS dood is, [En CS:S helemaal ruk is] heb ik ook erg zin Black Ops =). Word m'n eerste shooter op de xbox360, zal even wennen worden zonder mijn geliefde muis en toetsenbord.
 . Aangezien Bad Company 2 geen ruk aan is vergeleken met Battlefield 2 en CS dood is, [En CS:S helemaal ruk is] heb ik ook erg zin Black Ops =). Word m'n eerste shooter op de xbox360, zal even wennen worden zonder mijn geliefde muis en toetsenbord.

Ik heb nooit shooters gespeeld op de PC, ben vanaf de XBOX pas echt aan het gamen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde
. Aangezien Bad Company 2 geen ruk aan is vergeleken met Battlefield 2 en CS dood is, [En CS:S helemaal ruk is] heb ik ook erg zin Black Ops =). Word m'n eerste shooter op de xbox360, zal even wennen worden zonder mijn geliefde muis en toetsenbord.

Heb CS 6 jaar lang gespeeld totdat ik ging studeren, toen ook overgeschakeld naar de XBOX, je leert het snel genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde

Mooiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb CS 6 jaar lang gespeeld totdat ik ging studeren, toen ook overgeschakeld naar de XBOX, je leert het snel genoeg
 . De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het
 . De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het  ]
 ]

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mooi. De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het
]
 Same here!
  Same here!

Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mooi. De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het
]

nee de ak 47 is gewoon een goeie gunquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
AK-47 is overrated, echte bazen spelen met M16 of Famas

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Het lijkt er op dat ik black ops morgen al binnen ga krijgen, vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..
[ afbeelding ]
Dit is geen grap, het zal hoogstens een foutje zijn, new vegas is namelijk wel zeker verzonden vandaag.
Helaas weet ik dat pas donderdag (postkantoor pakketje ophalen)
gamedumper btw.

Uhm denk het niet maar goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Het lijkt er op dat ik black ops morgen al binnen ga krijgen, vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..
[ afbeelding ]
Dit is geen grap, het zal hoogstens een foutje zijn, new vegas is namelijk wel zeker verzonden vandaag.
Helaas weet ik dat pas donderdag (postkantoor pakketje ophalen)
gamedumper btw.

Uhm dat is ie wel! Anders halen ze dat niet in 3 weken, zie ook al het probleem met GT5quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dan zou je opzich wel een primeur hebben op teh internets, omdat de game officieel nog niet gold is.

) in Velp meestal al voor de releasedatum verkopen dus dan haal ik hem daar wel.
 ) in Velp meestal al voor de releasedatum verkopen dus dan haal ik hem daar wel.

interesant die zweefduikquote:

Ik zal het voor iedereen even fixenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
AK-47 is overrated, echte bazen spelen met M16 of Famas

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |