ik ben heel erg benieuwd naar slaughterhousequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://i52.tinypic.com/2cs9ll0.png
Zoveel MP levels zijn er niet lijkt het
Is die gast al gebanned of hoe werkt dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:21 schreef KoningStoma het volgende:
Deze persoon zijn gt
[ afbeelding ]
Bioscoop der doden een zombiemapquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:21 schreef KoningStoma het volgende:
Deze persoon zijn gt
[ afbeelding ]
Nee, black ops heeft van nieuwe maps , en als je de gewone editie koopt krijg je alleen die. Maar als je hardened of special edition koopt dan krijg je ook de zombie maps van world at war erbij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ziet er wel lachen uit. Om deze optie te krijgen moet je toch de hardened edition kopen toch? Of zit hij ook bij het standaard spel?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 05:18 schreef Crazy-M het volgende:
Kan niet wachten tot 9 nov
Ben blij dat ik Moh maar gedownload heb, wat een slecht spel. Je mist echt het COD gevoel
Dus maar even MOH spelen tot 9 nov, en dan van pc verwijderen en niet meer naar kijken
Zelfde als WaW denk ik. Maar snap niet waarom ze hem als laatste killstreak hebben staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens, als je een sniper bent, en er komt een killstreak van de vijand, de attack dogs.. Wat moet je doen dan? Als je cold blooded hebt enzo zullen de honden je alsnog vinden dan ? Of moet je wegrennen?
WaW heb ik na 2 weken weg geflikkerd, wat een kutspel was dat. Dus ik weet niet hoe het gaat.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde als WaW denk ik. Maar snap niet waarom ze hem als laatste killstreak hebben staan
jah ik verwacht in een oorlogsspel de actie om me heen (wat COD heeft)quote:
ja dan moet je ook niet campen bij je basis, daar is natuurlijk niemand.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik verwacht in een oorlogsspel de actie om me heen (wat COD heeft)
Dus jah, dacht ik probeer het nog is, maar mis toch echt heel de actie
ik heb het over de SPquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dan moet je ook niet campen bij je basis, daar is natuurlijk niemand.
ja de SP is wat ik heb gezien rustig, beetje sniperen enzo. Maar jaquote:
Astro 40'squote:Op maandag 18 oktober 2010 10:40 schreef Roces18 het volgende:
Weten jullie voor black ops misschien een goedkopere headset ?:
gioteck 24,95 bluetooth
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006206741/index.html
Madcatz Bluetooth Headset ps3 13,99
http://www.cdwow.nl/games(...)3/dp/4658387#bc=f24e
of gewoon met snoer 27,99:
http://www.bol.com/nl/p/c(...)006590721/index.html
![]()
![]()
![]()
Dit topic gaat over CoD: BO, niet over headsets. Hiervoor kun je een apart topic openen of een bestaand topic opzoeken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:40 schreef Roces18 het volgende:
Weten jullie voor black ops misschien een goedkopere headset ?:
gioteck 24,95 bluetooth
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006206741/index.html
Madcatz Bluetooth Headset ps3 13,99
http://www.cdwow.nl/games(...)3/dp/4658387#bc=f24e
of gewoon met snoer 27,99:
http://www.bol.com/nl/p/c(...)006590721/index.html
![]()
![]()
![]()
Daarom ben ik nog wel huiverig voor deze game, CoD3 viel tegen, WaW viel tegen. Dus ja, misschien nu ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
WaW heb ik na 2 weken weg geflikkerd, wat een kutspel was dat. Dus ik weet niet hoe het gaat.....
Beta naam was First Strike, dus het leek net alsof je een andere game aant spelen wasquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:58 schreef KoningStoma het volgende:
Wie weet?
Ik lees net dat de beta servers offline zijn. We zullen denk ik niet veel nieuwe filmpjes meer zien.
Geen idee. Ik denk dat je wel gebanned wordt als je een spel drie weken voor de release gaat spelen terwijl je op live bent aangemeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Is die gast al gebanned of hoe werkt dat?
*HAP*quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
Is ie nu al in de winkel dan?Ik ga de game hoe dan ook kopen. Als ik hem download dan is dat alleen om hem eerder te kunnen spelen.
Aan het feit dat het dezelfde PC's zijn, WO II wapens en dezelfde voice-acting als in WaW, zou ik eerder zeggen dat dit een WaW mod is dan dat het een BlackOps zombie is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Powerrkiwi het volgende:
http://vimeo.com/15940618
Zombie video.
Het was niet zo zeer om te trollen; het was eerder sarcastisch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
*HAP*
Denk na man, een maand van te voren in de winkel
Leek mij ook echt een MP40, daarnaast gaven de vlaggen met hakenkruizen ook aardig wat weg geloof ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Aan het feit dat het dezelfde PC's zijn, WO II wapens en dezelfde voice-acting als in WaW, zou ik eerder zeggen dat dit een WaW mod is dan dat het een BlackOps zombie is.
Tenminste, het lijkt me een MP40 die hij gebruikt. De shotgun is echter onbekend. Wat is het, wat is het
deze 2 game modes lijken me zo fucking vet hequote:
Eens, gungame heb ik een aantal keer als mod op cod4 gespeeld en dat is echt gaaf, zolang je niet halverwege het potje joint, maar dat geldt eigenlijk voor elke gamemode wel.. Sharpshooter lijkt mij minder.. Iemand trouwens enig idee of de wapens elk potje anders zijn??quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
deze 2 game modes lijken me zo fucking vet hedaar komt het gewoon op skill aan met verschillende wapens, niet dat gezeik van gasten die veel te goed zijn met een of ander wapen (quickscopers
)
xbox360iso?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
Is ie nu al in de winkel dan?Ik ga de game hoe dan ook kopen. Als ik hem download dan is dat alleen om hem eerder te kunnen spelen.
De shotgun is de Ithaca, en dit is echt black ops. Zombie animaties zijn anders en het rennen met een pistol is hetzelfde als in black ops. En hij speelt op xbox, en op xbox kun je de maps niet modden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Leek mij ook echt een MP40, daarnaast gaven de vlaggen met hakenkruizen ook aardig wat weg geloof ik.
Zal wel kloppen, maar hij had ook xbox gewoon aan hebben kunnen staan met pc op schermquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Powerrkiwi het volgende:
[..]
De shotgun is de Ithaca, en dit is echt black ops. Zombie animaties zijn anders en het rennen met een pistol is hetzelfde als in black ops. En hij speelt op xbox, en op xbox kun je de maps niet modden.
Hahahahahahahaha die gast is er al tussen uit genaaidquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Shasty het volgende:
http://www.hookedgamers.c(...)n_leak_imminent.html
[ afbeelding ]
incoming
wat kom jij elke keer weer achterlijk uit de hoekquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha die gast is er al tussen uit genaaid! Omdat er kindertjes waren die op twitter gingen vragen of de game al gold was. Kregen ze nee als antwoord en toen lieten ze deze pic ook al zien
Want?! Omdat ik er iets meer vanaf weet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:23 schreef Shasty het volgende:
[..]
wat kom jij elke keer weer achterlijk uit de hoek
Die van MW2 was iig wel hard de pineutquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
Het is nog maar de vraag of die gast de pineut is. Er gaan zoveel geruchten rond op die forums dat je er een boek over kan schrijven
Bron?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die van MW2 was iig wel hard de pineut
en op elke post roep jij dat het nep isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! Omdat ik er iets meer vanaf weet?
Never mind, 3 Posts in dit topic die amper iets toevoegen
Zoek maar op eBay KId MW2quote:
Game is alleen nog maar geleakt voor xbox.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zal wel kloppen, maar hij had ook xbox gewoon aan hebben kunnen staan met pc op scherm
Nou is MOH (de SP dan) echt kut. En sensitivity kan je natuurlijk zelf veranderenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:33 schreef Carmichael het volgende:
Gisteren aan de SP van MOH begonnen, maar toen ik daarna weer even MW2 ging spelen draaide ik 3 rondjes om mijn as met sensitivity op 10Dat verschil is echt zo groot, MOH is zo veel trager.
Alleen daarom al wil ik liever Black Ops, de snelheid is veel hoger en daarom is de game ook intenser. Het ligt mij echt veel beter
Alleen 2e filmpje gekeken omdat internet beetje traag is hier op het werk, maar die is niet nieuw. Dat was een van de eerste filmpjes van dat selecte groepje die een tijdje heeft mogen spelen en 5 minuten mochten capturen ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef Roces18 het volgende:
goeiesmorgens!
en er zijn weer wat nieuwe filmpjes:
deze nog een keer omdat die vet is;
De SP lijkt mij juist wel weer tof, is misschien iets trager maar wel leuk lijkt mij. MP daarentegen lijkt me zwaar saai.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou is MOH (de SP dan) echt kut. En sensitivity kan je natuurlijk zelf veranderen
Eerste is ook oud!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Alleen 2e filmpje gekeken omdat internet beetje traag is hier op het werk, maar die is niet nieuw. Dat was een van de eerste filmpjes van dat selecte groepje die een tijdje heeft mogen spelen en 5 minuten mochten capturen ofzo.
Linksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar zijn al een boel filmpjes van
ff gefixt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
M16 of Famas is overrated, echte bazen spelen met AK-47
Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Erg zin in deze game, MW2 blijft toch wel een van de games waarin ik het sterkst speel, en dus de meeste lol heb.
Reach was leuk voor even, en zal ik ook zeker wel blijven spelen, maar MW2 en straks Black Ops ligt me toch meer.
Ik heb nooit shooters gespeeld op de PC, ben vanaf de XBOX pas echt aan het gamen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde
. Aangezien Bad Company 2 geen ruk aan is vergeleken met Battlefield 2 en CS dood is, [En CS:S helemaal ruk is] heb ik ook erg zin Black Ops =). Word m'n eerste shooter op de xbox360, zal even wennen worden zonder mijn geliefde muis en toetsenbord.
Heb CS 6 jaar lang gespeeld totdat ik ging studeren, toen ook overgeschakeld naar de XBOX, je leert het snel genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde
. Aangezien Bad Company 2 geen ruk aan is vergeleken met Battlefield 2 en CS dood is, [En CS:S helemaal ruk is] heb ik ook erg zin Black Ops =). Word m'n eerste shooter op de xbox360, zal even wennen worden zonder mijn geliefde muis en toetsenbord.
Mooiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb CS 6 jaar lang gespeeld totdat ik ging studeren, toen ook overgeschakeld naar de XBOX, je leert het snel genoeg
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mooi. De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het
]
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mooi. De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het
]
nee de ak 47 is gewoon een goeie gunquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
AK-47 is overrated, echte bazen spelen met M16 of Famas
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Het lijkt er op dat ik black ops morgen al binnen ga krijgen, vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..
[ afbeelding ]
Dit is geen grap, het zal hoogstens een foutje zijn, new vegas is namelijk wel zeker verzonden vandaag.
Helaas weet ik dat pas donderdag (postkantoor pakketje ophalen)
gamedumper btw.
Uhm denk het niet maar goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Het lijkt er op dat ik black ops morgen al binnen ga krijgen, vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..
[ afbeelding ]
Dit is geen grap, het zal hoogstens een foutje zijn, new vegas is namelijk wel zeker verzonden vandaag.
Helaas weet ik dat pas donderdag (postkantoor pakketje ophalen)
gamedumper btw.
Uhm dat is ie wel! Anders halen ze dat niet in 3 weken, zie ook al het probleem met GT5quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dan zou je opzich wel een primeur hebben op teh internets, omdat de game officieel nog niet gold is.
interesant die zweefduikquote:
Ik zal het voor iedereen even fixenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
AK-47 is overrated, echte bazen spelen met M16 of Famas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |