abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87730189
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

ff gefixt.
:') Had ik kunnen verwachten. Njah, ieder zijn eigen smaak toch.
pi_87730408
Erg zin in deze game, MW2 blijft toch wel een van de games waarin ik het sterkst speel, en dus de meeste lol heb.

Reach was leuk voor even, en zal ik ook zeker wel blijven spelen, maar MW2 en straks Black Ops ligt me toch meer.
Geen referral hier.
pi_87730762
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Erg zin in deze game, MW2 blijft toch wel een van de games waarin ik het sterkst speel, en dus de meeste lol heb.

Reach was leuk voor even, en zal ik ook zeker wel blijven spelen, maar MW2 en straks Black Ops ligt me toch meer.
Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2 :') ] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde :) . Aangezien Bad Company 2 geen ruk aan is vergeleken met Battlefield 2 en CS dood is, [En CS:S helemaal ruk is] heb ik ook erg zin Black Ops =). Word m'n eerste shooter op de xbox360, zal even wennen worden zonder mijn geliefde muis en toetsenbord.
pi_87732320
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Jarenlang Counter-Strike [1.5/1.6] en Battlefield 2 gedaan, dus toen ik voor het eerst CoD speelde [MW2 :') ] dacht ik dat ik gewoon laatste zou worden. Niet dus, volgens mij won ik het eerste potje dat ik speelde :) . Aangezien Bad Company 2 geen ruk aan is vergeleken met Battlefield 2 en CS dood is, [En CS:S helemaal ruk is] heb ik ook erg zin Black Ops =). Word m'n eerste shooter op de xbox360, zal even wennen worden zonder mijn geliefde muis en toetsenbord.
Ik heb nooit shooters gespeeld op de PC, ben vanaf de XBOX pas echt aan het gamen.
Geen referral hier.
pi_87732724
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Heb CS 6 jaar lang gespeeld totdat ik ging studeren, toen ook overgeschakeld naar de XBOX, je leert het snel genoeg :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_87733143
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:13 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Heb CS 6 jaar lang gespeeld totdat ik ging studeren, toen ook overgeschakeld naar de XBOX, je leert het snel genoeg :)
Mooi :) . De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het :) ]
pi_87733571
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Mooi :) . De reden waarom ik nu op de xbox verder ga, is omdat ik gewoon weinig tijd meer heb/wil hebben om te gamen. Op de PC zijn shooters meestal wat serieuzer, en op de consoles meer voor plezier. [Zo zie ik het :) ]
:Y Same here!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_87733686
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
En daar wil ik best wat muis/keyboard precisie voor inleveren.
En gelukkig went een controller snel genoeg.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_87733838
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
AK-47 is overrated, echte bazen spelen met M16 of Famas
nee de ak 47 is gewoon een goeie gun
pi_87733861
Ik heb echt altijd PC gegamed, wel eens bij vrienden met controller gedaan, maar ik faal echt episch hard met controllers :')

Daarom was de laatste console die ik bezat de PS1 waarop ik alleen Tekken speelde toen ik 5 was :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_87734471
Ik ga volgende week mn PS3+Black Ops bij bol.com bestellen.
pi_87734891
Het lijkt er op dat ik black ops morgen al binnen ga krijgen, vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..

Dit is geen grap, het zal hoogstens een foutje zijn, new vegas is namelijk wel zeker verzonden vandaag.

Helaas weet ik dat pas donderdag (postkantoor pakketje ophalen)

gamedumper btw.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87735180
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Het lijkt er op dat ik black ops morgen al binnen ga krijgen, vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..

[ afbeelding ]

Dit is geen grap, het zal hoogstens een foutje zijn, new vegas is namelijk wel zeker verzonden vandaag.

gamedumper btw.
:o

Pics als je hem hebt :P
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_87735915
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[ afbeelding ]

gamedumper btw.
Uhm denk het niet maar goed :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87736021
Dan zou je opzich wel een primeur hebben op teh internets, omdat de game officieel nog niet gold is.
pi_87736078
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dan zou je opzich wel een primeur hebben op teh internets, omdat de game officieel nog niet gold is.
Uhm dat is ie wel! Anders halen ze dat niet in 3 weken, zie ook al het probleem met GT5
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87736278
Ja hij is wel klaar, maar dat geeft activision niet toe :P
pi_87736866
Maar goed, zal waarschijnlijk inderdaad alleen fallout zijn, al zou het wel erg tof zijn als ik morgen wel cod heb :D
pi_87736949
Ik heb hem gepreorderd maar schijnt dat ze bij de Intertoys ( :') ) in Velp meestal al voor de releasedatum verkopen dus dan haal ik hem daar wel.
Add Powerkiwi op XBL
pi_87737196
Waar zit de intertoys als je vanaf het station komt? :D

Ik kom er die maandag toch langs.
pi_87739464
quote:
interesant die zweefduik
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:23:07 #198
286575 Roces18
Chef de party
pi_87741429
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef CrazyAces het volgende:
AK-47 is overrated, echte bazen spelen met M16 of Famas
Ik zal het voor iedereen even fixen

AK-47,M16 en Famas zijn overrated, echte bazen spelen met AUG HBAR of een AK-74u *O*
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 20 oktober 2010 @ 08:29:13 #199
286575 Roces18
Chef de party
pi_87741520
Dat filmpje wat een onzin vertellen ze daar. Ze zeggen dat het oude killstreak systeem spelers aanmoedigde om te gaan campen. Maar dat is nu helemaal zo, als je er in je eentje 16 moet halen. :?

Die flak jacket laat je character er wel echt goed uit zien. Met extra padding enzo.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_87742032

159 mensen hebben het goed voor elkaar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')