quote:waarom zou je split screen doen als je alle2 een ps3 hebt of een xboxOp woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Roces18 het volgende:
gewoon met zijn tweeen een party aanmaken lijkt me, en dan split screen online gaan spelen.
quote:Ja daarom kan je niet met zijn 2en lijkt mij op een account. Je kan volgens mij wel offline met zijn tweeen op dezelfde ps3.Op woensdag 20 oktober 2010 17:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik dacht meer van: er is ee nvriend bij je. en je kan spil screen online doen. Alleen in dat geval moet die vriend wel een eigen account kunnen maken. anders zit je met zijn 2en op 1 account.
quote:Maar volgens mij zeiden ze juist dat je online ook splitscreen kon doen op 1 ps3. nouja we zien het welOp woensdag 20 oktober 2010 17:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja daarom kan je niet met zijn 2en lijkt mij op een account. Je kan volgens mij wel offline met zijn tweeen op dezelfde ps3.
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.hookedgamers.c(...)w_footage_found.html
Al gepost?
quote:Ja volgens mij ook, maar hoe doe je dat? Je kan niet met zijn tweeen inloggen op een ps3 ??Op woensdag 20 oktober 2010 17:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar volgens mij zeiden ze juist dat je online ook splitscreen kon doen op 1 ps3. nouja we zien het wel
quote:Ja geen idee. dat vroeg ik me dus ook afOp woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar hoe doe je dat? Je kan niet met zijn tweeen inloggen op een ps3 ??
quote:Ik dacht dat het bij World at War met 4 man was? Ook had ik op meerdere sites gezien dat het om '4 man coop' ging, dus ga er maar vanuit dat dat kloptOp woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef truedestiny het volgende:
even een vraagje tussendoor. zombie offline is met 2 toch?! maar kan je dat ook online doen en dan met zijn 4en?
quote:op de ps3 nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij World at War met 4 man was? Ook had ik op meerdere sites gezien dat het om '4 man coop' ging, dus ga er maar vanuit dat dat klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Goede vraag, alsjeblieft niet zeg!Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Parvus het volgende:
Zitten er nou noobtubes in Black Ops? Anders koop ik uit voorzorg ff 3 nieuwe controllers :/
quote:Dan doe je gewoon mee als Guest, waarbij geen gegevens worden opgeslagen van Player 2.Op woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar hoe doe je dat? Je kan niet met zijn tweeen inloggen op een ps3 ??
quote:Ze zitten erin, maar ze zijn niet echt noob meer, aangezien ze niet worden aangevuld met Scavenger en One Man Army er ook uit is.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Parvus het volgende:
Zitten er nou noobtubes in Black Ops? Anders koop ik uit voorzorg ff 3 nieuwe controllers :/
quote:en je hebt geen danger close meerOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze zitten erin, maar ze zijn niet echt noob meer, aangezien ze niet worden aangevuld met Scavenger en One Man Army er ook uit is.
Bovendien is het nu een dure attachment, ipv de eerste attachment die je krijgt
quote:Idd, en als je wederom ziek word gewoon Flak Jacket aanOp woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, dus het is in ieder geval redelijk balanced
quote:Unlimited sprintOp woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef gniffie het volgende:
baal als een beest dat marathon niet meer unlimited sprint is
quote:is de rpg ook een attachment dan? net als in MW1?Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze zitten erin, maar ze zijn niet echt noob meer, aangezien ze niet worden aangevuld met Scavenger en One Man Army er ook uit is.
Bovendien is het nu een dure attachment, ipv de eerste attachment die je krijgt
quote:sowieso marathonOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Unlimited sprint
Dream on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |