abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87664489

Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Berdien iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel).

De hoofdrolspelers:

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gillette Pro Klassement
Jupiler League Club van de Week
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Muzikale bijdrage van Danny Vera

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL Gemist of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Voetbal International').

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Twitter) (YouTube)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
Johan Derksen #19 Baas der bazen
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic

Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90

Openingspost:
Deze OP is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), Veerboot (tekst en animated gifs) en ASroma (bijnamen).

Nieuw topic aanmaken? Klik hier
pi_87664508
VI gisterenavond even teruggekeken. Dat VI Radio wordt er ook weer flink in geïntegreerd. Dat begint nu toch wel wat storend te worden.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:08:00 #3
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87664577
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

van Bommel gaat EK2012 nog wel spelen ;)
Ja, maar hoe goed is hij dan nog?
Die Lebenslust bringt dich um.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 11:16:57 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87664860
Bijna 100 w/
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_87664891
Gijp, Genee en Derksen _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87664913
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, maar hoe goed is hij dan nog?
Hij kan dat EK dan nog wel aan hoor. Waarschijnlijk stopt ie daarna met voetballen of gaat ie nog een jaar door in Nederland.
pi_87667487
Hopelijk komt Kraay binnenkort nog eens kijken :9
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87667530
Wie is er te gast vanavond?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_87667869
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is er te gast vanavond?
Emiel Schelvis
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87667926
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Emiel Schelvis
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_87668373
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat filmpje begint wel een beetje "Was dat niet die man die..." te worden :P arme Schelvis.
pi_87668527
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87668915
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Pan.da het volgende:
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolk :')

kijk jij maar fijn naar dat oersaaie nikszeggende gebral bij studio voetbal waar wekelijks alleen maar open deuren worden ingetrapt, alle cliche's weer even van onder het stof vandaan worden gehaald en je bij voorbaat zelf al kunt invullen wat er die avond gezegd zal gaan worden...

zoals waterkneus gisteren weer, met dat hands gebeuren...
jack: "zeg het maar jongens, is dit bewust hands?"
waterkneus: "ja ja, de bal komt wel tegen de arm in het strafschopgebied, je kan die arm er moeilijk afzagen"
jack: "...dus?"
waterkneus: "geen strafschop, het wordt tijd voor elektronische hulpmiddelen"
jack: "ja dat is een discussie die je houdt he"
waterkneus: "begin dan in ieder geval met een elektronisch oog op de doellijn"

en dit soort discussietjes keer 20 over elk uitgekauwd onderwerp = SV

:')

:Z :Z :Z :Z :{
pi_87669122
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolk :')

kijk jij maar fijn naar dat oersaaie nikszeggende gebral bij studio voetbal waar wekelijks alleen maar open deuren worden ingetrapt, alle cliche's weer even van onder het stof vandaan worden gehaald en je bij voorbaat zelf al kunt invullen wat er die avond gezegd zal gaan worden...

zoals waterkneus gisteren weer, met dat hands gebeuren...
jack: "zeg het maar jongens, is dit bewust hands?"
waterkneus: "ja ja, de bal komt wel tegen de arm in het strafschopgebied, je kan die arm er moeilijk afzagen"
jack: "...dus?"
waterkneus: "geen strafschop, het wordt tijd voor elektronische hulpmiddelen"
jack: "ja dat is een discussie die je houdt he"
waterkneus: "begin dan in ieder geval met een elektronisch oog op de doellijn"

en dit soort discussietjes keer 20 over elk uitgekauwd onderwerp = SV

:Z :Z :Z :Z :{
Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijken ;)
Ik kijk overigens veel liever Holland Sport. Verkeerd ingeschat dus. Verwacht ook niet veel van een Hagenees. We weten immers hoe ze zijn door programma's als Oh Oh Cherso. Het verstand van een pinda.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87669235
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijken ;)
Ik kijk overigens veel liever Holland Sport. Verkeerd ingeschat dus. Verwacht ook niet veel van een Hagenees. We weten immers hoe ze zijn door programma's als Oh Oh Cherso. Het verstand van een pinda.
jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemen :')
veel plezier ermee...

ik zit vanavond weer lekker met een pilsje klaar voor het sbs-amusement! _O_
pi_87669527
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

_O-.

Is dat filmpje al voorbij gekomen bij VI?
pi_87670067
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemen :')
veel plezier ermee...

ik zit vanavond weer lekker met een pilsje klaar voor het sbs-amusement! _O_
Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begint :) Komt zo sullig over. Holland Sport quasi-intellectueel? Ik zou eerst de betekenis van het woord maar opzoeken :')

Ik zou het eerder interessant noemen, zo intellectueel is het niet. Maar smaken verschillen uiteraard!
pi_87670229
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begint :) Komt zo sullig over. Holland Sport quasi-intellectueel? Ik zou eerst de betekenis van het woord maar opzoeken :')

Ik zou het eerder interessant noemen, zo intellectueel is het niet. Maar smaken verschillen uiteraard!
net zo interessant als studio voetbal? :')
dan vind je mij dus rete interessant, want alles wat in SV wordt verteld kan ik in een adem voor je opsommen:
-nederlandse clubs kunnen niet meer wedijveren met de grote europese clubs
-wk trekt een zware wissel op de fitheid van veel spelers
-feyenoord zit in de problemen
-harm van veldhoven heeft roda op de rails gekregen
-het wordt tijd voor elektonische hulpmiddelen

:') :W
pi_87671499
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

net zo interessant als studio voetbal? :')
dan vind je mij dus rete interessant, want alles wat in SV wordt verteld kan ik in een adem voor je opsommen:
-nederlandse clubs kunnen niet meer wedijveren met de grote europese clubs
-wk trekt een zware wissel op de fitheid van veel spelers
-feyenoord zit in de problemen
-harm van veldhoven heeft roda op de rails gekregen
-het wordt tijd voor elektonische hulpmiddelen

:') :W
Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.

Het format van VI:

- Genee wordt constant in de zeik genomen door Derksen, die daarop Derksen confronteert met mislukte grappen over zijn drie huwelijken, waarna hij weer serieus doch lichtelijk geïrriteerd in de camera kijkt en het weer ontopic probeert te houden.
- Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen. Het enige dat Dersken doet is zuigen, over muziek praten en zijn liefde voor Veendam en Cambuur verkondigen. In het script staat meermaals het kleineren van Genee.
- Gijp zit in het programma om de lucht te klaren met grappen en grollen. De lolbroek die de bedrukte sfeer ,die er constant heerst tussen Genee en Derksen, moet wegnemen. In bijna elke aflevering komen de grappen over homo's en geslachtsdelen weer op tafel.
- Hans Kraay Jr komt even vertellen hoe het met FC Lienden gaat.
- Peter Heerschop en Viggo Waas komen zo nu en dan langs zodat het nog meer een dolle boel wordt.
- Het uitnodigen van non-voetbalkenners zoals jakhals Eric, Tijl de lama maakt de beestenboel compleet
pi_87671549
-double post-
pi_87671558
-triple post-
pi_87671697
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Emiel Schelvis
Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.
pi_87671779
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.
Schelvis is van Sport1 . Dan kunnen ze mooi op maandag het buitenlands voetbal + beelden doornemen :Y
Groetjes, Ezio.
pi_87671872
Jammer dat de Toto er niet meer is, van alle slechte reclame dingen was die toch het leukst.
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:27:02 #27
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87671902
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Schelvis is van Sport1 . Dan kunnen ze mooi op maandag het buitenlands voetbal + beelden doornemen :Y
Inderdaad. Schelvis weet bijvoorbeeld álles van Italiaans voetbal.

Volgens hemzelf dan.
pi_87672221
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef JackHerrer het volgende:
Jammer dat de Toto er niet meer is, van alle slechte reclame dingen was die toch het leukst.
Dat zeg ik! is er ook niet meer, valt me nu pas op :') kun je nagaan :')

wel jammer, want de goedkope reclame sletterigheid hoort wel bij VI!
pi_87673570
VI is het beste voetbalpraatprogamma wat er is
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:10:13 #31
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87673589
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Pan.da het volgende:
We hebben er weer één. Een retard die zijn irrelevante mening geeft. Niet geheel toevallig een user die net geregistreerd is. Als je het niets vindt, dan kijk je het nooit, dus kan je je er niet aan storen.

:W
Bedankt Hans.
pi_87673689
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef bascross het volgende:

[..]

We hebben er weer één. Een retard die zijn irrelevante mening geeft. Niet geheel toevallig een user die net geregistreerd is. Als je het niets vindt, dan kijk je het nooit, dus kan je je er niet aan storen.

:W
Ja kijk dan niet,simpel :Z
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:14:15 #33
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87673767
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:15 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.

Het format van VI:

- Genee wordt constant in de zeik genomen door Derksen, die daarop Derksen confronteert met mislukte grappen over zijn drie huwelijken, waarna hij weer serieus doch lichtelijk geïrriteerd in de camera kijkt en het weer ontopic probeert te houden.
- Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen. Het enige dat Dersken doet is zuigen, over muziek praten en zijn liefde voor Veendam en Cambuur verkondigen. In het script staat meermaals het kleineren van Genee.
- Gijp zit in het programma om de lucht te klaren met grappen en grollen. De lolbroek die de bedrukte sfeer ,die er constant heerst tussen Genee en Derksen, moet wegnemen. In bijna elke aflevering komen de grappen over homo's en geslachtsdelen weer op tafel.
- Hans Kraay Jr komt even vertellen hoe het met FC Lienden gaat.
- Peter Heerschop en Viggo Waas komen zo nu en dan langs zodat het nog meer een dolle boel wordt.
- Het uitnodigen van non-voetbalkenners zoals jakhals Eric, Tijl de lama maakt de beestenboel compleet
Derksen zat er al lang voordat het VI heette. Geen onzin uitslaan aub.
Bedankt Hans.
pi_87674524
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef bascross het volgende:

[..]

Derksen zat er al lang voordat het VI heette. Geen onzin uitslaan aub.
Ja toen heette het Voetbal Insite.
Wat is je punt? Ik mag geen mening geven?
Valt me op dat zodra je een mening hebt over een programma, fans direct op een teentjes getrapt en direct denken dat ik koketteer met pretentieus intelligent zijn. Nee, ik hou ook van flauwe humor, ik hou alleen niet van het programma. :')

Maar ben blij dat je de moeite hebt genomen om mijn reactie te lezen, het was niet persoonlijk bedoelt hoor. Wees gerust :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:55:39 #35
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87675457
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Valt me op dat zodra je een mening hebt over een programma, fans direct op een teentjes getrapt en direct denken dat ik koketteer met pretentieus intelligent zijn. Nee, ik hou ook van flauwe humor, ik hou alleen niet van het programma. :')

Maar ben blij dat je de moeite hebt genomen om mijn reactie te lezen, het was niet persoonlijk bedoelt hoor. Wees gerust :')
Wat denk je dat mijn punt is? :') Jij zegt dit:

quote:
Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen.
Dit slaat dus nergens op, want het programma heette eerst Voetbal Insite en toen zat Derksen er ook al. Vandaar dat ik nogmaals zeg: geen onzin uitslaan aub.
Bedankt Hans.
pi_87675532
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef bascross het volgende:

[..]

Wat denk je dat mijn punt is? :') Jij zegt dit:
[..]

Dit slaat dus nergens op, want het programma heette eerst Voetbal Insite en toen zat Derksen er ook al. Vandaar dat ik nogmaals zeg: geen onzin uitslaan aub.
Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk heb :')
En eigenlijk is dat niet eens onzin. Want hij zit er omdat hij eigenaar is van het blaadje. Inhoudelijk over voetbal praten is er vaak niet bij ;(
pi_87675679
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef Pan.da het volgende:

[..]

nee lulhannes, nu gebruik je hele andere woorden......ben je nog een slappe hap figuur ook.....eerst beetje op mensen afgeven en badinerend doen en dan nu je pootje terugtrekken...bleeeehhhh...eng eng eng
pi_87675706
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk heb :')
En eigenlijk is dat niet eens onzin. Want hij zit er omdat hij eigenaar is van het blaadje. Inhoudelijk over voetbal praten is er vaak niet bij ;(
Vorig seizoen wilde RTL er minder geld in gaan stoppen, oftewel de stekker eruit trekken, toen heeft Derksen ervoor gekozen om het programma voor een groot deel te financieren, op voorwaarde dat de naam VI aan het programma verbonden werd. Derksen zit er dus niet omdat het VI heet, maar het heet VI omdat Derksen er zit.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:07:22 #39
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87675882
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Pan.da het volgende:

[..]

De rest is ook onzin, maar dit sprong er uit. ^O^
Bedankt Hans.
pi_87676014
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nee lulhannes, nu gebruik je hele andere woorden......ben je nog een slappe hap figuur ook.....eerst beetje op mensen afgeven en badinerend doen en dan nu je pootje terugtrekken...bleeeehhhh...eng eng eng
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Ik gaf idd af op het programma, niet over het klootjesvolk dat er naar kijkt (jouw woorden). Maar als we persoonlijk gaan worden, kaats ik die bal rustig terug hoor.

Maar badinerend klinkt zo quasi-intellectueel. Lijkt wel alsof je Holland Sport kijkt :')
pi_87676138
Zin in vanavond. :)
pi_87676552
Continu serieus gaan praten over voetbal :'). Waar gaat het bij voetbal eigenlijk over? Zijn toch belangrijkere dingen in leven? Voor sommige mensen zit het kennelijk heel erg hoog en kijken uit naar Studio Voetbal en Holland Sport. VI neemt het allemaal niet zo serieus en is ondanks dat ook nog informatief.
pi_87677894
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Zin in vanavond. :)
Wie is te gast Emile SHelvis?
pi_87678550
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Wie is te gast Emile SHelvis?
Zo te lezen wel. :P
pi_87678568
Marc van Hintum
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:10:43 #46
30919 mitt
Michael Corleone
pi_87678754
Zal het ook wel even over het echec Vitesse gaan.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_87678781
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef stefan-WoW het volgende:
Marc van Hintum
Er staat vrijdag te gast.
pi_87679356
Kan wel zijn dat het SBS-niveau is, want SBS wilde dit programma ook graag binnenhalen en trok uit vergelding Hansie terug. Maar er moet ook televisie voor de gewone man zijn zoals ik en de andere kijkers in dit topic. Niet iedereen is een pseudo-intellectueel die alleen elitaire programma's van hoog niveau wil bekijken.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:26:01 #49
159761 Arn0
Abbey Road
pi_87679399
Geen doordekken trouwens, gisteren?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_87679883
VI en SV vallen vaak in herhaling, maar ik kan er geen genoeg van krijgen.
Natuurlijk is VI het leukste, maar ik moet op zich ook wel lachen om SV (al is het niet omdat de personen aan tafel het zo bedoelen).

Zo is het zooo extreem obvious dat Waterreus elke seconde het over PSV wil hebben, en zinnen gebruikt als "ik heb dit al eens gezegd en nu doe ik het weer", en gisteren ook Jack van Gelder (out of the blue): "Nu even over Ajax!" Dat is gewoon droog komisch.

Het feit dat VI een beter programma is blijkt ook wel uit het feit dat ze iemand als Tom van 't Hek nooit uitnodigen.

Ik moet wel zeggen dat ik vorig seizoen de maandag-afleveringen met Hansie-bashen het leukste vond. ;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:03:50 #51
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87680822
Ben benieuwd hoe het vrijdag zonder René gaat.
Bedankt Hans.
pi_87682403
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef bascross het volgende:
Ben benieuwd hoe het vrijdag zonder René gaat.
je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zitten _O- Ik zie hem al zitten met zo blous op half elf
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:55:10 #53
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87682751
Volgens mij gaat Gijp gewoon naar de Televizier-Ring.
Bedankt Hans.
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:08:05 #54
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_87683277
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Dat zeg ik! is er ook niet meer, valt me nu pas op :') kun je nagaan :')

wel jammer, want de goedkope reclame sletterigheid hoort wel bij VI!
Vooral het het volledig afkraken van de sponsors hoort bij het programma :)

pi_87684719
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zitten _O- Ik zie hem al zitten met zo blous op half elf
Ze zullen 'm wel een paar keer bellen denk ik.
sig verwijderd door FA
pi_87684926
Who is the guest? :?
pi_87687365
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef bascross het volgende:
Volgens mij gaat Gijp gewoon naar de Televizier-Ring.
Dat lijkt me ook. Das toch gewoon reclame voor VI? RTL wil vast ook dat Gijp gaat.
pi_87687450
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Who is the guest? :?
Marc van Hintum
¯ _(ツ)_/¯
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:31:58 #59
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_87687477
Ben benieuwd naar Gijp z'n visie op de invalbeurt van Mido :P
pi_87687615
Gelukkig bespreken ze bij SV alleen vermeende ellebogen, nu is er nog genoeg onbesproken stof voor Gijp!
pi_87687627
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
Premiaans en je avatar :').
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:39:08 #62
311468 Van_Poppel
pi_87687799
Genee is aan het zuigen :D
pi_87687888
Johan op z'n pik getrapt door een wijsneus van boven _O_
pi_87687909
Kiloknaller Mido :')
¯ _(ツ)_/¯
pi_87687913
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
"Dit gaat toch helemaal nergens over Wilfred. Kijk dan Wilfred, kijk dan! Alsof ie net voor de wedstrijd nog even snel een shoarma heeft gegeten"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87687971
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:41 schreef Type-R het volgende:
Kiloknaller Mido :')
DIe was wel slecht ja. Genee is iets te vrolijk vandaag :P
pi_87688007
_O-
pi_87688023
o en na 10 min al pauze :')
RTL :')
Commercie :')
pi_87688024
whehehe Johan :')

nu al een leukere uitzending dan heel SV gisteren :Y :')
pi_87688198
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef Doublepain het volgende:
o en na 10 min al pauze :')
RTL :')
Commercie :')
ze hebben de reclame blokken anders ingedeeld dit seizoen aantal min is nog hetzelfde
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:50:13 #71
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_87688340
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_87688347
_O-
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:50:26 #73
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_87688355
Die plaatjes :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_87688360
Haha Gijp :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:50:56 #76
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_87688388
Die van der Gijp :D _O-
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_87688391
Lol, die South Park poppekes
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_87688512
Sneijder die een goed woordje doet voor Afellay, fat chance. Die belandt daar regelrecht op de bank als ie zou gaan
¯ _(ツ)_/¯
pi_87688554
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Type-R het volgende:
Sneijder die een goed woordje doet voor Afellay, fat change. Die belandt daar regelrecht op de bank als ie zou gaan
En Sneijder naar Madrid
pi_87689236
Zo makkelijk om keepers na 2 acties af te serveren. :O
pi_87689341
oh oh, ik fleur weer helemaal op zeg....dit is toch voetbal-amusement van het hoogste niveau! Hier wordt tenminste lekker normaal geouwehoerd ipv al die obligate cliche teksten bij sv!

^O^
pi_87689386
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Zo makkelijk om keepers na 2 acties af te serveren. :O
Pasveer heeft al meer dan 2 fouten gemaakt hoor. En Luciano grabbelt bij elke hoge bal. Waarschijnlijk door zijn lengte van 1,69 als keeper :'). Al is mijn kritiek over keepers wel iets afgezwakt na de samenvattingen op Sporza die ik zaterdag zag in Belgie is het nog 10 keer zo erg :P
pi_87690010
Johan Derksen krijgt binnenkort een klap van een Excelsior supporter.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_87690068
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Wilskracht het volgende:
Johan Derksen krijgt binnenkort een klap van een Excelsior supporter.
Gelukkig zijn die zeldzaam
pi_87690431
hahaha praaaachtig.....ff ajax compleet afserveren in 1 minuut tijd, lijkt de versnelde ronde wel :')

martin jood :r
pi_87690449
nu pas de tranen uit mn ogen geveegd, verdomme hee
"heel oud-ajax stond daar op t veld" _O-
pi_87690564
Mido en Cvitanich in de spits na de winterstop! :')
pi_87690657
Johan snapt het echt niet.
pi_87690675
Wat een bazenspandoek , kut duitsers!!!!
pi_87690681
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Johan snapt het echt niet.
Johan speelt weer een toneelstukje.
pi_87690686
Frank Rijkaard heeft toch al de hoofdprijs zijn nieuwe vrouw.
pi_87690738
Eindhoven moet je in Belgie neerleggen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 21:37:58 #94
80791 crew  Paul
pi_87690882
Ze hebben er aardig de vaart in
pi_87690971
Man City heeft Tevez en Balotelli en wil Suarez er ook nog even bij :')
pi_87690983
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Eindhoven moet je in Belgie neerleggen.
Amsterdam in Israël..
pi_87690984
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef Paul het volgende:
Ze hebben er aardig de vaart in
Kan Jack nog wat van leren.
pi_87691031
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Man City heeft Tevez en Balotelli en wil Suarez er ook nog even bij :')
+ Adebayor, Jo, Santa cruz.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 21:41:43 #99
80791 crew  Paul
pi_87691109
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

true
pi_87691130
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

man, dit is toch niet te vergelijken kwa amusementswaarde, informatief, originaliteit etc etc. ach ac ach....heerlijk programma, VI in deze format! ^O^
pi_87691194
Is er dan niet ergens in het oostblok een mister Jordanië die 50 miljoen voor Feyenoord wil aftikken en de club overneemt? Heb je wel een club met 50.000 man elke week op de tribune, dat haal je bij Vitesse niet.
pi_87691222
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Is er dan niet ergens in het oostblok een mister Jordanië die 50 miljoen voor Feyenoord wil aftikken en de club overneemt? Heb je wel een club met 50.000 man elke week op de tribune, dat haal je bij Vitesse niet.
Nee dan nog liever 10 kut jaren.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:45:36 #103
311468 Van_Poppel
pi_87691305
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Die wannabee-miljardair van Vitesse hoefde slechts vier miljoen af te tikken.
pi_87691440
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

+ Adebayor, Jo, Santa cruz.
Ja en Silva, Milner en Wright-Phillips voor de vleugels nog en Bellamy verhuurt. In theorie kunnen ze wel met 11 aanvallende spelers spelen :P
pi_87691492
Het is heel moeilijk om de plek op de zere vinger te leggen. _O-
pi_87691497
Net wat van die Balotelli bekeken, leuke spelert... Suarez wou toch alleen maar naar een club waar die echt wat aan had?
pi_87691533
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Leuke versprekingen maakt ie toch altijd :)
pi_87691553
Van der Gijp genuanceerd over Duitsers
pi_87691584
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Net wat van die Balotelli bekeken, leuke spelert... Suarez wou toch alleen maar naar een club waar die echt wat aan had?
Waar hij wat aan had?. Als je absolute top bedoelt dan zit je na deze investeringen wel goed bij Man City. Ze staan dan ook gewoon 2e in Engeland momenteel.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:51:04 #110
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_87691588
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Van der Gijp genuanceerd over Duitsers
_O_
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_87691804
Wat een verhaal over Co :').
sig verwijderd door FA
pi_87691915
Zit er nou een mongool in het publiek met een plaksnor? :') Opeens trok hij hem er af
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_87691929
pi_87691943
Wat een boefje daar in het publiek, met z'n plaksnor :')
pi_87691978
_O-
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 21:58:06 #116
80791 crew  Paul
pi_87692008
Dat mensen echt nog lachen om dat vallen van Blatter ;(
pi_87692073
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef Paul het volgende:
Dat mensen echt nog lachen om dat vallen van Blatter ;(
Dat is toch die man...? Ja toch?!?
pi_87692127
Gijp gaat erheen hoor :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:00:41 #120
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_87692160
Dat wordt geweldig :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 22:00:43 #121
80791 crew  Paul
pi_87692162
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat is toch die man...? Ja toch?!?
hahaha ;(
pi_87692182
hij ga er echt heen! _O-
nu moet ik gewoon naar de televizierring kijken :{
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:01:06 #123
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_87692183
Iemand al een mp4
¯ _(ツ)_/¯
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:01:18 #124
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87692190
goed bezig danny, even weer een nummer verkrachten ):O
.
pi_87692197
Dat die gasten van Danny Vera het nog niet moe zijn om iedere Maandag/Vrijdag daar te staan.
pi_87692227
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Amsterdam in Israël..
Dat snap ik weer niet ligt Israel dicht bij Amsterdam
pi_87692234
Pff Leo..
pi_87692244
Leo :P
pi_87692248
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat wordt geweldig :D
zn begrafenispak ligt al bij de stomerij :P
pi_87692252
Leo :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:02:44 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87692259
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die gaat daar echt niet heen
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Wedden voor een euro?
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

is goed
Waar blijft die euro? :)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:03:04 #132
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_87692271
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Pff Leo..
Niets is sterker dan dat ene woord
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 22:03:19 #133
80791 crew  Paul
pi_87692283
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
hij ga er echt heen! _O-
Waarom, denk dat Gijp alleen ff 3 sec in beeld is ofzo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 22:04:12 #134
80791 crew  Paul
pi_87692342
AARRGH IK ZIE BARBARA PRESENTEREN GELIJK FLASHBACKS NAAR VOETBAL INTERNATIONAL
pi_87692359
haha, vrijdag zeker kijken.....met de live-verbinding naar de televizierstudio _O-
pi_87692379
Wat lullig als Gijp straks verliest van Jantje Smit
pi_87692386
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Dat snap ik weer niet ligt Israel dicht bij Amsterdam
Ja.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:05:21 #138
311468 Van_Poppel
pi_87692411
Mag ie ook speechen wanneer hij heeft gewonnen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:06:01 #139
311468 Van_Poppel
pi_87692447
Ik denk dat hij z'n prijs gaat opdragen aan Manolev...
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:06:27 #140
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_87692474
Is toch heerlijk man zo'n gala, moet je gewoon doen joh. Ja toch? Is niks mis mee joh.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_87692482
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:07:42 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87692537
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Mag ie ook speechen wanneer hij heeft gewonnen?
Dat wordt dan een briljante speech kunnen we die vrijdag tenminste nog een beetje lachen want van die autocue grappen van Chantal wordt je ook niet vrolijk.
C'est la vie
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:07:42 #143
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_87692538
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Niemand had het door :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_87692605
Gijp wint 100%, nooit wat gezien van die andere tokkies
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:10:55 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87692698
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Gijp wint 100%, nooit wat gezien van die andere tokkies
Denk dat het dat vervelende kutkind uit Volendam wordt helaas...
C'est la vie
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 22:12:02 #146
80791 crew  Paul
pi_87692757
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Award___.html?p=4,1
quote:
René van der Gijp verdient Talent Award'
van onze redactie
AMSTERDAM - Als het aan onze lezers ligt gaat Voetbal International-tafelheer René van der Gijp er met de Talent Award vandoor tijdens de uitreiking van de Televizier Ring.

Dit blijkt uit onze poll op prive.nl, waar men alvast een keuze kon maken uit de drie genomineerden voor de Talent Award. In totaal werden er 3983 stemmen uitgebracht. René, die in het tv-programma Johan Derksen en Wifred Genee bijstaat, kreeg 43 procent van de stemmen.

Op een tweede plek eindigde So You Think You Can Dance-jurylid Jan Kooijman (34 procent) en zanger Jan Smit werd derde met 23 procent. Hij presenteert bij de TROS de hypnoseshow Ik Weet Wat Jij Deed.

Jan won al in 2005 een een Televizier Ring voor zijn reallifesoap Gewoon Jan Smit.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:13:08 #147
311468 Van_Poppel
pi_87692811
Ik vrees voor de SMS-ende huppelkutjes :(
pi_87692831
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Kooijman en Smit zijn maar bagger, Gijpie moet hem winnen. ^O^
pi_87692958
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Met zijn hypnotiseren _O-
pi_87692980
gijp gaat zeker winnen.
en dan maandag DE trofee showen in de uitzending..... _O- :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:18:06 #151
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_87693090
Ze zijn er snel bij
Mp4 van vandaag,

http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
¯ _(ツ)_/¯
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:18:35 #152
311468 Van_Poppel
pi_87693117
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef HaagsPietje het volgende:
gijp gaat zeker winnen.
en dan maandag DE trofee showen in de uitzending..... _O- :')
Ik hoop het...het zou in één slag dat verloren potje op 11 juli goed maken!
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:19:15 #153
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87693172
Hij kan de entree van Roelof Luinge met prijs toch niet overtreffen
pi_87693271
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik hoop het...het zou in één slag dat verloren potje op 11 juli goed maken!
zullen ze aanstaande maandag dezelfde route aanhouden als met de huldiging van Oranje???
Arme woonbootbewoners...... :P
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:23:17 #156
311468 Van_Poppel
pi_87693360
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

zullen ze aanstaande maandag dezelfde route aanhouden als met de huldiging van Oranje???
Arme woonbootbewoners...... :P
Zou SBS de rechten al hebben gekocht?
pi_87693607
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

[..]

als hij er vrijdag echt is, maak ik em over
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:28:59 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87693669
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees voor de SMS-ende huppelkutjes :(
Ja bij Smit zal dat wel meevallen maar bij Kooijman zal dat wel eens de doorslag kunnen geven. ;(
C'est la vie
pi_87694158
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Zou SBS de rechten al hebben gekocht?
mogen als enige op de boot filmen :Y
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:44:33 #160
311468 Van_Poppel
pi_87694536
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

mogen als enige op de boot filmen :Y
Zou mooi zijn..dan mag Hansie weer 's een diepte-interview afnemen. :P
pi_87698466
Mensen Luciano is toch een prima keeper?Komt altijd goed zijn doel uit en heeft ook dit seizoen weer vaak de 0 gehouden, winnaar van de zilvere schoen geweest en staat hoog in het VI spelers klassement maar Derksen vind het maar niks omdat zogenaamd geen 1 keeper er wat van kan in Nederland?!
pi_87699537

:D :P
pi_87699559
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:11 schreef forzaudinese het volgende:
Mensen Luciano is toch een prima keeper?Komt altijd goed zijn doel uit en heeft ook dit seizoen weer vaak de 0 gehouden, winnaar van de zilvere schoen geweest en staat hoog in het VI spelers klassement maar Derksen vind het maar niks omdat zogenaamd geen 1 keeper er wat van kan in Nederland?!
1 tegen 1 is hij geweldig, maar bij een situatie als een hoge corner komt hij door zijn lengte niet bij de bal. En probeert hij hem vaak weg te stompen. Iets wat wel heel vaak maar half lukt waardoor er zomaar een doelpunt kan vallen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:02:52 #164
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_87699846
Interesse voor Willem Janssen :P, van Twente, Feyenoord :? en PSV dan wel Ajax 8-) _O_
Ja ja
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:08:39 #165
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87699960
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:48 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

hahahaha BAAS! :D _O_
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_87699972
lol
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:13:38 #167
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87700051
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:48 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wat een koning _O-
.
pi_87700080
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

1 tegen 1 is hij geweldig, maar bij een situatie als een hoge corner komt hij door zijn lengte niet bij de bal. En probeert hij hem vaak weg te stompen. Iets wat wel heel vaak maar half lukt waardoor er zomaar een doelpunt kan vallen.
Toch vind ik Luciano na Stekelenburg de beste keeper van Nederland.Zie hem bijna nooit fouten maken waaruit een doelpunt komt en als die er dan 1 maakt dan hersteld hij hem meestal meteen weer.
Typisch een keeper die gewoon punten pakt voor zijn club en zijn team op sleeptouw neemt door zijn uitstraling

Nee vind het gewoon goedkoop scoren van Derksen!
pi_87700427
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn er snel bij
Mp4 van vandaag,

http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Tnx mate!
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87700482
Hij durfde 'm ook niet om te houden en keek wat beschamend om zich heen _O-
pi_87700542
Misschien stond buiten beeld een of andere productiemedewerker boos naar hem te seinen ;(
pi_87700593
Waanzinnig om jezelf erop te betrappen dat je 'blij' bent met een nietszeggende ja-knikker als Van Hintum te gast; In de zin dat het ook Tijl had kunnen zijn.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87704119
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 01:57 schreef Lo-Fi het volgende:
Waanzinnig om jezelf erop te betrappen dat je 'blij' bent met een nietszeggende ja-knikker als Van Hintum te gast; In de zin dat het ook Tijl had kunnen zijn.
van hintum is inderdaad een typische SV gast :{
Tja, Hansie Hansie.... :'(
pi_87704368
Van Hintum is echt het type Studio Voetbal. Ik heb de man nog nooit op een uitgesproken mening kunnen betrappen. Wat doet hij eigenlijk tegenwoordig? Hij zit daar alleen een beetje de mooiboy uit te hangen en algemeenheden over tafel te gooien. Nodig dan een dorpsidioot als Jan Everse uit. Tijdens VI oranje had hij wel wat rake opmerkingen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_87704779
546.000 kijkers. :)
pi_87705993
Over VI Oranje gesproken:

Nog één keer de allerbeste momenten: _O_ _O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:00:43 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87707239
Overtrokken betoog over Van Raaij, Westerhof heeft de schulden met rare acties nog veel verder vergroot
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_87707496
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Van Hintum is echt het type Studio Voetbal. Ik heb de man nog nooit op een uitgesproken mening kunnen betrappen. Wat doet hij eigenlijk tegenwoordig? Hij zit daar alleen een beetje de mooiboy uit te hangen en algemeenheden over tafel te gooien. Nodig dan een dorpsidioot als Jan Everse uit. Tijdens VI oranje had hij wel wat rake opmerkingen.
Je mag ook je eigen woorden gebruiken ipv Johan Derksen zijn cliché s uit te braken.
pi_87710658
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
hij ga er echt heen! _O-
Duh, tuurlijk gaat ie.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:17:35 #181
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_87715364
Wie is die nieuwe geile barchick?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:54:16 #183
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_87716853
Waar zijn de borsten..
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_87718416
We vinden tegenwoordig iedereen ook wel een chick geloof ik. Ze heeft at best een middelmatig hoofd, geen tieten, het lichaam van een meisje uit de brugklas en de uitstraling van een verveelde cassière bij de Lidl.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:34:52 #185
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_87718461
Tsja als ik inderdaad zo die foto's bekijk neem ik ook mijn woorden terug.
pi_87719057
En het is ook nog het vriendinnetje van kampsjaak Vera als ik het goed begrijp. Die zal dus wel geëist hebben dat zij ook een centje meepikt.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_87719179
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Zipportal het volgende:
546.000 kijkers. :)
En Barend & Barend?
pi_87719491
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En het is ook nog het vriendinnetje van kampsjaak Vera als ik het goed begrijp. Die zal dus wel geëist hebben dat zij ook een centje meepikt.
:D.
pi_87719514
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je mag ook je eigen woorden gebruiken ipv Johan Derksen zijn cliché s uit te braken.
Ik laat me toch zeker niet de les lezen door een zich achter een gedateerde pc verschuilende snotaap.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_87719546
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En Barend & Barend?
Wat was die intro trouwens belachelijk slecht zeg. Toen die 2 nog buiten liepen. :Z

Het overdreven bedacht ook in R'dam opnemen en waarsch. iedere week 23x subtiel hinten naar het feit dat ze 'Amsterdammers' zijn. :')
pi_87719621
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Wat was die intro trouwens belachelijk slecht zeg. Toen die 2 nog buiten liepen. :Z
"Wat gek hè pa, twee Amsterdammers in Rotterdam, hihihi!"
pi_87719702
Gister niet kunnen kijken, ;( was het een leuke aflevering?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87720164
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

"Wat gek hè pa, twee Amsterdammers in Rotterdam, hihihi!"
Erg triest inderdaad. :')
pi_87720223
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Friesz het volgende:

Weer 10 heerlijke minuten van mijn leven! _O_
pi_87720767
quote:

Viel me destijds ook al op, maar ik heb Johan nog nooit zo hard zien lachen als @ 5:50 (toen René vertelde over Suurbier)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:39:52 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87723416
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En Barend & Barend?
344.000
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_87723860
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

344.000
Kunnen ze misschien beter een herhaling van The A-Team uitzenden
pi_87724134
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kunnen ze misschien beter een herhaling van The A-Team uitzenden
Is nog hoog als je het vergelijkt met Deadliest Warrior.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:01:11 #199
30919 mitt
Michael Corleone
pi_87724169
Belooft wel een toffe uitzending te worden vrijdag.

Barend en Barend heb ik 5 minuten volgehouden, tempoloos.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_87724261
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:29 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Viel me destijds ook al op, maar ik heb Johan nog nooit zo hard zien lachen als @ 5:50 (toen René vertelde over Suurbier)
Ja, alleen Rene kan hem op die manier tot lachen brengen :7
pi_87724509
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef mitt het volgende:
Barend en Barend heb ik 5 minuten volgehouden, tempoloos.
Het zijn ook echt twee van die oninteressante, voorspelbare mensen. Vullen elkaar nauwelijks op een positieve manier aan en hebben totaal geen humor.

Gaan veel te lang door over bijzaken en doen er werkelijk alles aan om de gasten en de paar kijkers te pleasen.

Ik kijk het iig nooit meer.
pi_87724656
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Ja, alleen Rene kan hem op die manier tot lachen brengen :7
Nou hij ging ook aardig los toen Gerard Joling zei dat hij Wilfred wel zou doen. :P
pi_87724705
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nou hij ging ook aardig los toen Gerard Joling zei dat hij Wilfred wel zou doen. :P
Ja, toen ook :P Zelfs als de vrouw van Wilfred ernaast zou staan.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:16:30 #204
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_87724736
Beetje een show neer sabelen na de eerste uitzending, joh.

Zowat alle eerste uitzendingen van programma's zijn slecht.
¯ _(ツ)_/¯
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:18:39 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87724818
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Type-R het volgende:

Maar dit was toch niet de eerste uitzending? Ze maakten het toch allang voor het Gesprek
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:19:28 #206
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_87724845
Wat baal ik dat ik het vrijdag niet kan zien, maar ik ben er van overtuigd dat Gijp die award in de wacht sleept.
pi_87724880
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Heufd het volgende:
Wat baal ik dat ik het vrijdag niet kan zien, maar ik ben er van overtuigd dat Gijp die award in de wacht sleept.
Is dat vrijdag?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:23:23 #208
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_87724986
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:20 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Is dat vrijdag?
Jatoch? Wordt een legendarische VI. Sowieso.
pi_87725040
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef Heufd het volgende:

[..]

Jatoch? Wordt een legendarische VI. Sowieso.
Met Raoul Heertje en Peter Heerschop toch? Mwah..
pi_87725130
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Type-R het volgende:

In de komende weken zal hun karakter echt niet meer veranderen. Je hebt toch niet de illusie dat Frits ineens transformeert in een geestige, boeiende man? :')

Bepaalde gasten kunnen hun programma misschien soms deels redden, maar veel zal dit zeker niet worden.
pi_87725245
Ik zou als persoon uit de sportwereld wel liever bij Frits aanschuiven dan bij VI. Alleen maar lieve vraagjes en 'is de paus katholiek?'. 'Ja'. 'Hihihihi!".
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:29:26 #212
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_87725248
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Met Raoul Heertje en Peter Heerschop toch? Mwah..
Ze gaan overschakelen naar René van der Gijp in Carré toch?
pi_87725304
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Heufd het volgende:

[..]

O! Dat is leuk. :9
pi_87725334
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

O! Dat is leuk. :9
Zeker kijken dan!! :7
pi_87725347
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Heufd het volgende:

[..]

Ik weet bijna wel zeker dat René niet gaat.
pi_87725376
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze een persoon teveel aan tafel.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:32:16 #217
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87725386
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Hij is niet bij VI, dus hij gaat gewoon.
Bedankt Hans.
pi_87725429
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze een persoon teveel aan tafel.
Dat zal, maar ik voorspel dat hij niet bij de uitreiking is.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:34:42 #219
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_87725496
Net bij RTL Boulevard ( :') ) zei 'ie dat 'ie het best wel een avondje vol zou kunnen houden, tussen Jan Smit en Jan Kooiman zitten in een apenpakje.
pi_87725524
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Heufd het volgende:
Net bij RTL Boulevard ( :') ) zei 'ie dat 'ie het best wel een avondje vol zou kunnen houden, tussen Jan Smit en Jan Kooiman zitten in een apenpakje.
Is toch heerlijk man.
pi_87725536
zou leuk zijn als hij Maarten Spanjer meeneemt kan die weer een award weggooien uit een taxi :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:35:56 #222
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87725545
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat zal, maar ik voorspel dat hij niet bij de uitreiking is.
Ik wel. Ze hebben live verbinding. w/
Bedankt Hans.
pi_87725575
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Heufd het volgende:
Link :P
pi_87725648
pi_87725736
quote:
Wat een held blijft Gijpie toch! :D

[ Bericht 12% gewijzigd door ThaTim op 19-10-2010 19:46:48 ]
pi_87727131
ik ga vrijdag zeker kijken! met bitterballen! ^O^
pi_87729209
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Evertjan het volgende:
zou leuk zijn als hij Maarten Spanjer meeneemt kan die weer een award weggooien uit een taxi :P
dat was rijk de gooijer
pi_87729447
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat was rijk de gooijer
volgens gaf Rijk hem aan Maarten die hem toen uit het raam gooide maar kan het ook mis hebben O-)
pi_87731224
Ik verwacht echt dat Gijp vrijdag gaat winnen! :D

Verder hoop ik dat Wie Is De Mol die ring wint, maar dat zal wel niet ;) Misschien moeten ze René laten mee doen als kandidaat (of als mol). "Laat gaan joh, die Mol, kan jou het schelen.." :P
pi_87731967
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht echt dat Gijp vrijdag gaat winnen! :D

Verder hoop ik dat Wie Is De Mol die ring wint, maar dat zal wel niet ;) Misschien moeten ze René laten mee doen als kandidaat (of als mol). "Laat gaan joh, die Mol, kan jou het schelen.." :P
weet jij wanneer dat weer begint, wie is de mol? tof programma vind ik dat...
pi_87732401
Ja ik vind het ook vet, het zou al helemaal leuk zijn als Johan Derksen mee zou doen :P (dat doet ie natuurlijk niet, maar in mijn fantasie is het top-tv)

Ik denk ergens in januari/februari ofzo.
pi_87734689
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Evertjan het volgende:

[..]

volgens gaf Rijk hem aan Maarten die hem toen uit het raam gooide maar kan het ook mis hebben O-)
inderdaad ;)

dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:57:17 #233
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87734714
Was er afgelopen zondag geen Doordekken?
pi_87734943
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:57 schreef Morendo het volgende:
Was er afgelopen zondag geen Doordekken?
Jawel
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:08:58 #235
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87735095
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Jawel
Dan zijn ze weer lekker traag met uploaden. :')
pi_87735373
Nou, we kunnen vrijdag iig lachen om Cadú :').
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:22:09 #237
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87735450
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:19 schreef pberends het volgende:
Nou, we kunnen vrijdag iig lachen om Cadú :').
Ja, die gaf toch een doelpunt Cad(ea)ú?
pi_87753656
Ik hoop dat Hansie mee gaat naar de uitreiking, dan zou het pas echt koning zijn als Johan hem vanuit de studio gaat dissen.
pi_87755179
Gijpie vanavond in DWDD.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87755564
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
Gijpie vanavond in DWDD.
Geniaal. :D
pi_87755608
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
Gijpie vanavond in DWDD.
VI in teken van Televizier Ring-Gala

quote:
Update 15:38
Van der Gijp is woensdagavond ook in De Wereld Draait Door (DWDD) te gast om 19.30 uur op Nederland 3.
*O*.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:04:24 #243
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87756702
quote:

Prachtig filmpje, al mis ik één moment. Toen één of andere Afrikaanse speler de bal in de tweede ring schoot en Van der Gijp met de trieste mededeling kwam dat een toeschouwer daardoor zijn vuvuzela had ingeslikt. _O-
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:17:07 #244
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_87761927
Haha, dadelijk Gijp eens kijken in DWDD. Zou wel mooi zijn als het in 100e topic over VI bekend wordt dat Gijp die award binnehaalt.
pi_87763021
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Prachtig filmpje, al mis ik één moment. Toen één of andere Afrikaanse speler de bal in de tweede ring schoot en Van der Gijp met de trieste mededeling kwam dat een toeschouwer daardoor zijn vuvuzela had ingeslikt. _O-
dat remspoorverhaal blijft mooi, arme henk de gier
en bolle jakhals met bek vol tanden na keffende derksen _O_
pi_87763467
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:17 schreef Heufd het volgende:
Haha, dadelijk Gijp eens kijken in DWDD. Zou wel mooi zijn als het in 100e topic over VI bekend wordt dat Gijp die award binnehaalt.
Daar doen we het voor. ;)
pi_87765435
Het lijkt meer op Carlo Boszhard.
sig verwijderd door FA
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:44:04 #248
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87765471
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Is het ook. :r
pi_87765482
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
TIS carlo boszhard _O-
pi_87765532
kan je nagaan hoe gijp wordt ingezet om kijkers te lokken
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:45:30 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87765546
Het is Carlo wat een kutstreek van DWDD :(
C'est la vie
pi_87765679
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef heloef het volgende:
Het is Carlo wat een kutstreek van DWDD :(
misschien gaat carlo ook wel naar de televizier! :P
had die ene euro al bijna overgemaakt
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:59:25 #253
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87766328
DWDD, wat een kut programma. :')
Bedankt Hans.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:59:51 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87766360
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

misschien gaat carlo ook wel naar de televizier! :P
had die ene euro al bijna overgemaakt
Carlo is zelf ook genomineerd dus die zal wel gewoon komen als zichzelf.
C'est la vie
pi_87766497
de stem lijkt best moet ik zeggen, maar hij geeft geen echte gijpgrappen
pi_87766516
Vindt het wel stoer eigenlijk hoe hij hem na doet lig dubbel hier om die lach.
pi_87766606
gerda smit! _O-
pi_87766626
Nu begint het dom te worden.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:04:43 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87766629
En daar is Irene!
C'est la vie
pi_87767173
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef JaneDoe het volgende:
de stem lijkt best moet ik zeggen, maar hij geeft geen echte gijpgrappen
Dit dus.
pi_87767216
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen :'). Maar het "script" was inderdaad barslecht.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:14:35 #262
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87767248
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen :'). Maar het "script" was inderdaad barslecht.
Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht. _O-
pi_87767309
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ach, ik geef alleen maar door.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:16:12 #264
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87767343
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

:?

Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
Bedankt Hans.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:18:14 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87767457
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Alsnog beter dan die van Koefnoen want die moesten zo nodig het over politiek gaan hebben laat het dan gewoon over voetbal gaan denk ik.
C'est la vie
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:18:23 #266
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87767467
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:

[..]

Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen? ;(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:26:30 #267
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87767915
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen? ;(
Sinterklaas was er ook? :')
Bedankt Hans.
pi_87767989
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:

[..]

VI in teken van Televizier Ring-Gala

quote:
Update 20:27
Carlo Boszhard bleek in DWDD een imitatie van Van der Gijp te doen. Hij maakte reclame voor zijn programma De TV Kantine, waarop tot en met vrijdag gestemd kan worden voor de Gouden Televizier-Ring.
Gewoon een updateje, wat maakt dat toch uit man :P
pi_87767996
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef bascross het volgende:

[..]

woensdag 20 oktober 2010 @ 20:41:03 #270
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87768693
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef bascross het volgende:

[..]

Sinterklaas bestaat niet. :')
pi_87768910
Trieste TV kantine. :N
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:46:18 #272
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87768973
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Sinterklaas bestaat niet. :')
Jawel. Hij was bij DWDD.
Bedankt Hans.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:47:21 #273
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87769011
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef bascross het volgende:

[..]

Jawel. Hij was bij DWDD.
Van der Gijp ook. ;(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:27:20 #274
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87774280
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Van der Gijp ook. ;(
Nee, dat was Van der Gijp niet. :')
Bedankt Hans.
pi_87778967
Pff, wtf was dat bij DWDD. Over andermans rug even succes behalen. :')
pi_87779028
Even een crosspost:

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:08 schreef Stofje het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht. Die Carlo en Irene worden sowieso zwaar overschat als het om imitaties gaat. Een imitatie zou een uitvergrote werkelijkheid moeten zijn, maar dat lukt Carlo hier totaal niet. Carlo maakt Gijp oppervlakkig, terwijl Gijp eigenlijk een weergaloze cabaretier is. Kijk eens naar dit YT filmpje. Het gaat hier niet zozeer om de grap (hoewel die best grappig is), maar om de techniek van de grap vertellen.

Maar, ik vind het wel mooi dat Gijp niet bij DWDD gaat zitten. Hij heeft het ook niet nodig, om zichzelf in 10 minuten tijd in 80 fragmenten voorbij te zien komen. Gewoon 'nee' zeggen, wegblijven en gewoon je eigen route volgen. Mooie man, Gijp O+.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 oktober 2010 @ 00:35:58 #277
80791 crew  Paul
pi_87779072
Stofje, wat ben je toch een jankerd
pi_87779105
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:35 schreef Paul het volgende:
Leg eens uit, Paul :).
pi_87779190
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef Stofje het volgende:
Even een crosspost:
[..]

Maar, ik vind het wel mooi dat Gijp niet bij DWDD gaat zitten. Hij heeft het ook niet nodig, om zichzelf in 10 minuten tijd in 80 fragmenten voorbij te zien komen. Gewoon 'nee' zeggen, wegblijven en gewoon je eigen route volgen. Mooie man, Gijp O+.
Hij zou sowieso wel komen. Al is het maar om meer naamsbekendheid te krijgen voor zijn motivatie speeches. Ik snap ook niet waarom mensen twijfelen of hij vrijdag aanwezig zal zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 oktober 2010 @ 00:40:47 #280
80791 crew  Paul
pi_87779192
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:37 schreef Stofje het volgende:

[..]

Leg eens uit, Paul :).
Overal maar doorzeuren over die imitatie, laat gewoon gaan. Carlo deed hem gewoon goed na qua stem en lachen alleen niet de grapjes.
pi_87779231
In twee topics twee posts, Paul. Ik vond het gewoon erg slecht, dat mag ik toch zeggen?
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hij zou sowieso wel komen. Al is het maar om meer naamsbekendheid te krijgen voor zijn motivatie speeches. Ik snap ook niet waarom mensen twijfelen of hij vrijdag aanwezig zal zijn.
Hij zal vrijdag wel komen, maar hij gaat niet bij DWDD zitten. Anders zou de echte er wel zitten, lijkt me. Op aanraden van Derksen bedankt ie, en gelijk heeft ie.
pi_87779344
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:35 schreef Paul het volgende:
pi_87779373
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Argumenten geven lukt allemaal niet zo goed he? Simpel op 'quote' drukken is niet zo moeilijk, maar het waaróm?
pi_87779508
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:42 schreef Stofje het volgende:
In twee topics twee posts, Paul. Ik vond het gewoon erg slecht, dat mag ik toch zeggen?
[..]

Hij zal vrijdag wel komen, maar hij gaat niet bij DWDD zitten. Anders zou de echte er wel zitten, lijkt me. Op aanraden van Derksen bedankt ie, en gelijk heeft ie.
Denk je nou werkelijk dat Van der Gijp onder de plak van Derksen zit :'). Daarbij heeft DWDD Van der Gijp helemaal niet uitgenodigd, maar boden ze de tv kantine de mogelijkheid tot gratis publiciteit. Wat ze dan ook deden als één van hun mede genomineerde die leuk te persifleren was. (al zijn ze daar niet helemaal in geslaagd.)
pi_87779535
Dat denk ik ook niet, het is op aanraden van Derksen gebeurd. Ik weet wel zeker dat DWDD Van der Gijp al een paar keer heeft geprobeerd te strikken, maar hij heeft gewoon geweigerd. Dit is dan de oplossing. Of, eigenlijk, een oplossing, want het was natuurlijk erg slecht.
pi_87779557
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:57 schreef Stofje het volgende:
Dat denk ik ook niet, het is op aanraden van Derksen gebeurd. Ik weet wel zeker dat DWDD Van der Gijp al een paar keer heeft geprobeerd te strikken, maar hij heeft gewoon geweigerd. Dit is dan de oplossing. Of, eigenlijk, een oplossing, want het was natuurlijk erg slecht.
Als het niet met woorden lukt dan maar met feiten... http://www.imdb.com/name/nm3182924/ Hij is al eens te gast geweest bij DWDD.
pi_87779586
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als het niet met woorden lukt dan maar met feiten... http://www.imdb.com/name/nm3182924/ Hij is al eens te gast geweest bij DWDD.
Derksen ook, maar die wil niet meer als gast komen. Wel als er een media-uitzending is, omdat ie dan spreektijd krijgt. Maar die weigert om voor 5-10 minuten naar de studio te komen in de file. Denk je nou echt dat ze Gijp niet gevraagd zouden hebben om langs te komen? Absoluut, geen twijfel over mogelijk. Maar zowel Derksen als Gijp willen meer spreektijd en die krijgen ze bij DWDD niet. Dan niet, dus.

edit, linkje erbij:
pi_87779641
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:01 schreef Stofje het volgende:

[..]

Derksen ook, maar die wil niet meer als gast komen. Wel als er een media-uitzending is, omdat ie dan spreektijd krijgt. Maar die weigert om voor 5-10 minuten naar de studio te komen in de file. Denk je nou echt dat ze Gijp niet gevraagd zouden hebben om langs te komen? Absoluut, geen twijfel over mogelijk. Maar zowel Derksen als Gijp willen meer spreektijd en die krijgen ze bij DWDD niet. Dan niet, dus.
Ik denk het niet nee, maar laten we het maar bij houden. Anders wordt het een privé gesprek zonder einde in een daar niet voor bedoeld topic ;)
pi_87779732
Ook een beetje kleinzerig van Johan. "En dan zit er tegenover je een tweederangs filmster die gaat zich er ook mee bemoeien! :( "
Wie zaten er bij VI aan tafel? Frank Lammers, Antonie Kamerling, Viggo Waas.. :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 2010 @ 01:19:19 #290
862 Arcee
Look closer
pi_87779890
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:40 schreef Paul het volgende:
Carlo deed hem gewoon goed na qua stem en lachen
:Y

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 oktober 2010 @ 01:22:03 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87779928
Ik vond het toch wat teleurstellend.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87779981
quote:
Mjah, ik kan sowieso zelden lachen om imitaties, maar ik vind dit ook wel vrij armoedig. Het is niet zo slecht als Koefnoen een x-aantal weken geleden, maar allesbehalve vermakelijke tv imo.
pi_87786958
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Ook een beetje kleinzerig van Johan. "En dan zit er tegenover je een tweederangs filmster die gaat zich er ook mee bemoeien! :( "
Wie zaten er bij VI aan tafel? Frank Lammers, Antonie Kamerling, Viggo Waas.. :P
Hij doelt op Halina Reijn. :')
pi_87787210
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond het toch wat teleurstellend.
Heel erg inderdaad. Vooral toen hij nog "gewoon" in het publiek zat vond ik het echt tenenkrommend. :r
pi_87788104
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:25 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Mjah, ik kan sowieso zelden lachen om imitaties, maar ik vind dit ook wel vrij armoedig. Het is niet zo slecht als Koefnoen een x-aantal weken geleden, maar allesbehalve vermakelijke tv imo.
De imitatie is op zich wel goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd), maar de teksten zijn verschrikkelijk slecht. Het bleef ook angstvallig stil op zijn 'punchlines.' Gijp ís grappig, nepGijp doet 'grappig'.

Overigens geld dat voor die gehele TV Kantine: imitaties geinig, teksten dramatisch.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:21:01 #296
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87788107
quote:
Kom je in het officiele topic nou ook nog die onzin posten? :') Ik heb je nog nooit gezien in dit topic en nu er ineens een belachelijk slechte imitatie van Gijp wordt gedaan, kom je het overal melden.

Kut troll.
Bedankt Hans.
pi_87788242
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef marcodej het volgende:

[..]

De imitatie is op zich wel goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd), maar de teksten zijn verschrikkelijk slecht. Het bleef ook angstvallig stil op zijn 'punchlines.' Gijp ís grappig, nepGijp doet 'grappig'.

Overigens geld dat voor die gehele TV Kantine: imitaties geinig, teksten dramatisch.
Nee, de imitatie in z'n geheel is vrij bedroevend, maar jij mag het gerust wel goed vinden.
pi_87788282
Overigens vond Gijp het zelf wel, hoorde ik vanochtend bij Edwin Evers.

http://eversstaatop.radio(...)alent-award-goes-to/

Weer een geweldig interview overigens. :D Elke nacht gaat hij pas om 04:00 naar bed. :D "Tegen die tijd dat ik sta te pissen om naar bed te gaan, sta jij te pissen voordat je je gaat aankleden." _O-
pi_87788314
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nee, ook de imitatie is vrij bedroevend, maar jij mag het gerust wel goed vinden.

Dank je. Ik bedoelde overigens 'goed' als in 'vrij aardig'.
pi_87788397
Vanavond een heerlijk voetbal avondje met 3 winnende nederlandse clubs! :D

Alle Nederlandse tegenstanders moeten ze absoluut kunnen hebben!
pi_87788616
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:27 schreef marcodej het volgende:
Overigens vond Gijp het zelf wel, hoorde ik vanochtend bij Edwin Evers.

http://eversstaatop.radio(...)alent-award-goes-to/

Weer een geweldig interview overigens. :D Elke nacht gaat hij pas om 04:00 naar bed. :D "Tegen die tijd dat ik sta te pissen om naar bed te gaan, sta jij te pissen voordat je je gaat aankleden." _O-
Die Paul de Leeuw diss _O- !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')