Ja, maar hoe goed is hij dan nog?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van Bommel gaat EK2012 nog wel spelen
Hij kan dat EK dan nog wel aan hoor. Waarschijnlijk stopt ie daarna met voetballen of gaat ie nog een jaar door in Nederland.quote:
Emiel Schelvisquote:
ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolkquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Pan.da het volgende:
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolk![]()
kijk jij maar fijn naar dat oersaaie nikszeggende gebral bij studio voetbal waar wekelijks alleen maar open deuren worden ingetrapt, alle cliche's weer even van onder het stof vandaan worden gehaald en je bij voorbaat zelf al kunt invullen wat er die avond gezegd zal gaan worden...
zoals waterkneus gisteren weer, met dat hands gebeuren...
jack: "zeg het maar jongens, is dit bewust hands?"
waterkneus: "ja ja, de bal komt wel tegen de arm in het strafschopgebied, je kan die arm er moeilijk afzagen"
jack: "...dus?"
waterkneus: "geen strafschop, het wordt tijd voor elektronische hulpmiddelen"
jack: "ja dat is een discussie die je houdt he"
waterkneus: "begin dan in ieder geval met een elektronisch oog op de doellijn"
en dit soort discussietjes keer 20 over elk uitgekauwd onderwerp = SV
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijken
Ik kijk overigens veel liever Holland Sport. Verkeerd ingeschat dus. Verwacht ook niet veel van een Hagenees. We weten immers hoe ze zijn door programma's als Oh Oh Cherso. Het verstand van een pinda.
Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begintquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemen![]()
veel plezier ermee...
ik zit vanavond weer lekker met een pilsje klaar voor het sbs-amusement!
net zo interessant als studio voetbal?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begintKomt zo sullig over. Holland Sport quasi-intellectueel? Ik zou eerst de betekenis van het woord maar opzoeken
![]()
Ik zou het eerder interessant noemen, zo intellectueel is het niet. Maar smaken verschillen uiteraard!
Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
net zo interessant als studio voetbal?![]()
dan vind je mij dus rete interessant, want alles wat in SV wordt verteld kan ik in een adem voor je opsommen:
-nederlandse clubs kunnen niet meer wedijveren met de grote europese clubs
-wk trekt een zware wissel op de fitheid van veel spelers
-feyenoord zit in de problemen
-harm van veldhoven heeft roda op de rails gekregen
-het wordt tijd voor elektonische hulpmiddelen
![]()
Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.quote:
Schelvis is van Sport1 . Dan kunnen ze mooi op maandag het buitenlands voetbal + beelden doornemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.
Inderdaad. Schelvis weet bijvoorbeeld álles van Italiaans voetbal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schelvis is van Sport1 . Dan kunnen ze mooi op maandag het buitenlands voetbal + beelden doornemen
Dat zeg ik! is er ook niet meer, valt me nu pas opquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef JackHerrer het volgende:
Jammer dat de Toto er niet meer is, van alle slechte reclame dingen was die toch het leukst.
We hebben er weer één. Een retard die zijn irrelevante mening geeft. Niet geheel toevallig een user die net geregistreerd is. Als je het niets vindt, dan kijk je het nooit, dus kan je je er niet aan storen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Pan.da het volgende:
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
Ja kijk dan niet,simpelquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef bascross het volgende:
[..]
We hebben er weer één. Een retard die zijn irrelevante mening geeft. Niet geheel toevallig een user die net geregistreerd is. Als je het niets vindt, dan kijk je het nooit, dus kan je je er niet aan storen.
Derksen zat er al lang voordat het VI heette. Geen onzin uitslaan aub.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:15 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.
Het format van VI:
- Genee wordt constant in de zeik genomen door Derksen, die daarop Derksen confronteert met mislukte grappen over zijn drie huwelijken, waarna hij weer serieus doch lichtelijk geïrriteerd in de camera kijkt en het weer ontopic probeert te houden.
- Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen. Het enige dat Dersken doet is zuigen, over muziek praten en zijn liefde voor Veendam en Cambuur verkondigen. In het script staat meermaals het kleineren van Genee.
- Gijp zit in het programma om de lucht te klaren met grappen en grollen. De lolbroek die de bedrukte sfeer ,die er constant heerst tussen Genee en Derksen, moet wegnemen. In bijna elke aflevering komen de grappen over homo's en geslachtsdelen weer op tafel.
- Hans Kraay Jr komt even vertellen hoe het met FC Lienden gaat.
- Peter Heerschop en Viggo Waas komen zo nu en dan langs zodat het nog meer een dolle boel wordt.
- Het uitnodigen van non-voetbalkenners zoals jakhals Eric, Tijl de lama maakt de beestenboel compleet
Ja toen heette het Voetbal Insite.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Derksen zat er al lang voordat het VI heette. Geen onzin uitslaan aub.
Wat denk je dat mijn punt is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja toen heette het Voetbal Insite.
Wat is je punt? Ik mag geen mening geven?
Valt me op dat zodra je een mening hebt over een programma, fans direct op een teentjes getrapt en direct denken dat ik koketteer met pretentieus intelligent zijn. Nee, ik hou ook van flauwe humor, ik hou alleen niet van het programma.
Maar ben blij dat je de moeite hebt genomen om mijn reactie te lezen, het was niet persoonlijk bedoelt hoor. Wees gerust
Dit slaat dus nergens op, want het programma heette eerst Voetbal Insite en toen zat Derksen er ook al. Vandaar dat ik nogmaals zeg: geen onzin uitslaan aub.quote:Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen.
Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn punt is?Jij zegt dit:
[..]
Dit slaat dus nergens op, want het programma heette eerst Voetbal Insite en toen zat Derksen er ook al. Vandaar dat ik nogmaals zeg: geen onzin uitslaan aub.
nee lulhannes, nu gebruik je hele andere woorden......ben je nog een slappe hap figuur ook.....eerst beetje op mensen afgeven en badinerend doen en dan nu je pootje terugtrekken...bleeeehhhh...eng eng engquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja toen heette het Voetbal Insite.
Wat is je punt? Ik mag geen mening geven?
Valt me op dat zodra je een mening hebt over een programma, fans direct op een teentjes getrapt en direct denken dat ik koketteer met pretentieus intelligent zijn. Nee, ik hou ook van flauwe humor, ik hou alleen niet van het programma.
Maar ben blij dat je de moeite hebt genomen om mijn reactie te lezen, het was niet persoonlijk bedoelt hoor. Wees gerust
Vorig seizoen wilde RTL er minder geld in gaan stoppen, oftewel de stekker eruit trekken, toen heeft Derksen ervoor gekozen om het programma voor een groot deel te financieren, op voorwaarde dat de naam VI aan het programma verbonden werd. Derksen zit er dus niet omdat het VI heet, maar het heet VI omdat Derksen er zit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk heb
En eigenlijk is dat niet eens onzin. Want hij zit er omdat hij eigenaar is van het blaadje. Inhoudelijk over voetbal praten is er vaak niet bij![]()
De rest is ook onzin, maar dit sprong er uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk heb
En eigenlijk is dat niet eens onzin. Want hij zit er omdat hij eigenaar is van het blaadje. Inhoudelijk over voetbal praten is er vaak niet bij![]()
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Ik gaf idd af op het programma, niet over het klootjesvolk dat er naar kijkt (jouw woorden). Maar als we persoonlijk gaan worden, kaats ik die bal rustig terug hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee lulhannes, nu gebruik je hele andere woorden......ben je nog een slappe hap figuur ook.....eerst beetje op mensen afgeven en badinerend doen en dan nu je pootje terugtrekken...bleeeehhhh...eng eng eng
je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef bascross het volgende:
Ben benieuwd hoe het vrijdag zonder René gaat.
Vooral het het volledig afkraken van de sponsors hoort bij het programmaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Dat zeg ik! is er ook niet meer, valt me nu pas opkun je nagaan
![]()
wel jammer, want de goedkope reclame sletterigheid hoort wel bij VI!
Ze zullen 'm wel een paar keer bellen denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zittenIk zie hem al zitten met zo blous op half elf
Dat lijkt me ook. Das toch gewoon reclame voor VI? RTL wil vast ook dat Gijp gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef bascross het volgende:
Volgens mij gaat Gijp gewoon naar de Televizier-Ring.
Premiaans en je avatarquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
Ben benieuwd naar Gijp z'n visie op de invalbeurt van Mido
"Dit gaat toch helemaal nergens over Wilfred. Kijk dan Wilfred, kijk dan! Alsof ie net voor de wedstrijd nog even snel een shoarma heeft gegeten"quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
Ben benieuwd naar Gijp z'n visie op de invalbeurt van Mido
ze hebben de reclame blokken anders ingedeeld dit seizoen aantal min is nog hetzelfdequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef Doublepain het volgende:
o en na 10 min al pauze![]()
RTL![]()
Commercie
En Sneijder naar Madridquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Type-R het volgende:
Sneijder die een goed woordje doet voor Afellay, fat change. Die belandt daar regelrecht op de bank als ie zou gaan
Pasveer heeft al meer dan 2 fouten gemaakt hoor. En Luciano grabbelt bij elke hoge bal. Waarschijnlijk door zijn lengte van 1,69 als keeperquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Zo makkelijk om keepers na 2 acties af te serveren.
Gelukkig zijn die zeldzaamquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Wilskracht het volgende:
Johan Derksen krijgt binnenkort een klap van een Excelsior supporter.
Amsterdam in Israël..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Eindhoven moet je in Belgie neerleggen.
+ Adebayor, Jo, Santa cruz.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Man City heeft Tevez en Balotelli en wil Suarez er ook nog even bij
man, dit is toch niet te vergelijken kwa amusementswaarde, informatief, originaliteit etc etc. ach ac ach....heerlijk programma, VI in deze format!quote:
Nee dan nog liever 10 kut jaren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Is er dan niet ergens in het oostblok een mister Jordanië die 50 miljoen voor Feyenoord wil aftikken en de club overneemt? Heb je wel een club met 50.000 man elke week op de tribune, dat haal je bij Vitesse niet.
Die wannabee-miljardair van Vitesse hoefde slechts vier miljoen af te tikken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Is er dan niet ergens in het oostblok een mister Jordanië die 50 miljoen voor Feyenoord wil aftikken en de club overneemt? Heb je wel een club met 50.000 man elke week op de tribune, dat haal je bij Vitesse niet.
Ja en Silva, Milner en Wright-Phillips voor de vleugels nog en Bellamy verhuurt. In theorie kunnen ze wel met 11 aanvallende spelers spelenquote:
Leuke versprekingen maakt ie toch altijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Het is heel moeilijk om de plek op de zere vinger te leggen.
Waar hij wat aan had?. Als je absolute top bedoelt dan zit je na deze investeringen wel goed bij Man City. Ze staan dan ook gewoon 2e in Engeland momenteel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Net wat van die Balotelli bekeken, leuke spelert... Suarez wou toch alleen maar naar een club waar die echt wat aan had?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Van der Gijp genuanceerd over Duitsers
Dat is toch die man...? Ja toch?!?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef Paul het volgende:
Dat mensen echt nog lachen om dat vallen van Blatter
hahahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is toch die man...? Ja toch?!?
Dat snap ik weer niet ligt Israel dicht bij Amsterdamquote:
quote:
quote:
Waar blijft die euro?quote:
Waarom, denk dat Gijp alleen ff 3 sec in beeld is ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
hij ga er echt heen!![]()
nu moet ik gewoon naar de televizierring kijken
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat snap ik weer niet ligt Israel dicht bij Amsterdam
Dat wordt dan een briljante speech kunnen we die vrijdag tenminste nog een beetje lachen want van die autocue grappen van Chantal wordt je ook niet vrolijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Mag ie ook speechen wanneer hij heeft gewonnen?
Niemand had het doorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Het is heel moeilijk om de plek op de zere vinger te leggen.
Denk dat het dat vervelende kutkind uit Volendam wordt helaas...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Gijp wint 100%, nooit wat gezien van die andere tokkies
quote:René van der Gijp verdient Talent Award'
van onze redactie
AMSTERDAM - Als het aan onze lezers ligt gaat Voetbal International-tafelheer René van der Gijp er met de Talent Award vandoor tijdens de uitreiking van de Televizier Ring.
Dit blijkt uit onze poll op prive.nl, waar men alvast een keuze kon maken uit de drie genomineerden voor de Talent Award. In totaal werden er 3983 stemmen uitgebracht. René, die in het tv-programma Johan Derksen en Wifred Genee bijstaat, kreeg 43 procent van de stemmen.
Op een tweede plek eindigde So You Think You Can Dance-jurylid Jan Kooijman (34 procent) en zanger Jan Smit werd derde met 23 procent. Hij presenteert bij de TROS de hypnoseshow Ik Weet Wat Jij Deed.
Jan won al in 2005 een een Televizier Ring voor zijn reallifesoap Gewoon Jan Smit.
Kooijman en Smit zijn maar bagger, Gijpie moet hem winnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk dat het dat vervelende kutkind uit Volendam wordt helaas...
Met zijn hypnotiserenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk dat het dat vervelende kutkind uit Volendam wordt helaas...
Ik hoop het...het zou in één slag dat verloren potje op 11 juli goed maken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef HaagsPietje het volgende:
gijp gaat zeker winnen.
en dan maandag DE trofee showen in de uitzending.....![]()
zullen ze aanstaande maandag dezelfde route aanhouden als met de huldiging van Oranje???quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het...het zou in één slag dat verloren potje op 11 juli goed maken!
Zou SBS de rechten al hebben gekocht?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zullen ze aanstaande maandag dezelfde route aanhouden als met de huldiging van Oranje???
Arme woonbootbewoners......
Ja bij Smit zal dat wel meevallen maar bij Kooijman zal dat wel eens de doorslag kunnen geven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees voor de SMS-ende huppelkutjes
mogen als enige op de boot filmenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou SBS de rechten al hebben gekocht?
1 tegen 1 is hij geweldig, maar bij een situatie als een hoge corner komt hij door zijn lengte niet bij de bal. En probeert hij hem vaak weg te stompen. Iets wat wel heel vaak maar half lukt waardoor er zomaar een doelpunt kan vallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:11 schreef forzaudinese het volgende:
Mensen Luciano is toch een prima keeper?Komt altijd goed zijn doel uit en heeft ook dit seizoen weer vaak de 0 gehouden, winnaar van de zilvere schoen geweest en staat hoog in het VI spelers klassement maar Derksen vind het maar niks omdat zogenaamd geen 1 keeper er wat van kan in Nederland?!
hahahaha BAAS!quote:
Toch vind ik Luciano na Stekelenburg de beste keeper van Nederland.Zie hem bijna nooit fouten maken waaruit een doelpunt komt en als die er dan 1 maakt dan hersteld hij hem meestal meteen weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 tegen 1 is hij geweldig, maar bij een situatie als een hoge corner komt hij door zijn lengte niet bij de bal. En probeert hij hem vaak weg te stompen. Iets wat wel heel vaak maar half lukt waardoor er zomaar een doelpunt kan vallen.
Tnx mate!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn er snel bij
Mp4 van vandaag,
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
van hintum is inderdaad een typische SV gastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:57 schreef Lo-Fi het volgende:
Waanzinnig om jezelf erop te betrappen dat je 'blij' bent met een nietszeggende ja-knikker als Van Hintum te gast; In de zin dat het ook Tijl had kunnen zijn.
Je mag ook je eigen woorden gebruiken ipv Johan Derksen zijn cliché s uit te braken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Van Hintum is echt het type Studio Voetbal. Ik heb de man nog nooit op een uitgesproken mening kunnen betrappen. Wat doet hij eigenlijk tegenwoordig? Hij zit daar alleen een beetje de mooiboy uit te hangen en algemeenheden over tafel te gooien. Nodig dan een dorpsidioot als Jan Everse uit. Tijdens VI oranje had hij wel wat rake opmerkingen.
Duh, tuurlijk gaat ie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
hij ga er echt heen!![]()
nu moet ik gewoon naar de televizierring kijken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En het is ook nog het vriendinnetje van kampsjaak Vera als ik het goed begrijp. Die zal dus wel geëist hebben dat zij ook een centje meepikt.
Ik laat me toch zeker niet de les lezen door een zich achter een gedateerde pc verschuilende snotaap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag ook je eigen woorden gebruiken ipv Johan Derksen zijn cliché s uit te braken.
Wat was die intro trouwens belachelijk slecht zeg. Toen die 2 nog buiten liepen.quote:
"Wat gek hè pa, twee Amsterdammers in Rotterdam, hihihi!"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat was die intro trouwens belachelijk slecht zeg. Toen die 2 nog buiten liepen.
Erg triest inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Wat gek hè pa, twee Amsterdammers in Rotterdam, hihihi!"
Weer 10 heerlijke minuten van mijn leven!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Friesz het volgende:
Over VI Oranje gesproken:
Nog één keer de allerbeste momenten:![]()
![]()
Viel me destijds ook al op, maar ik heb Johan nog nooit zo hard zien lachen als @ 5:50 (toen René vertelde over Suurbier)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Friesz het volgende:
![]()
344.000quote:
Is nog hoog als je het vergelijkt met Deadliest Warrior.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien beter een herhaling van The A-Team uitzenden
Ja, alleen Rene kan hem op die manier tot lachen brengenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Viel me destijds ook al op, maar ik heb Johan nog nooit zo hard zien lachen als @ 5:50 (toen René vertelde over Suurbier)
Het zijn ook echt twee van die oninteressante, voorspelbare mensen. Vullen elkaar nauwelijks op een positieve manier aan en hebben totaal geen humor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef mitt het volgende:
Barend en Barend heb ik 5 minuten volgehouden, tempoloos.
Nou hij ging ook aardig los toen Gerard Joling zei dat hij Wilfred wel zou doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, alleen Rene kan hem op die manier tot lachen brengen
Ja, toen ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou hij ging ook aardig los toen Gerard Joling zei dat hij Wilfred wel zou doen.
Maar dit was toch niet de eerste uitzending? Ze maakten het toch allang voor het Gesprekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Type-R het volgende:
Beetje een show neer sabelen na de eerste uitzending, joh.
Zowat alle eerste uitzendingen van programma's zijn slecht.
Is dat vrijdag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Heufd het volgende:
Wat baal ik dat ik het vrijdag niet kan zien, maar ik ben er van overtuigd dat Gijp die award in de wacht sleept.
Met Raoul Heertje en Peter Heerschop toch? Mwah..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef Heufd het volgende:
[..]
Jatoch? Wordt een legendarische VI. Sowieso.
In de komende weken zal hun karakter echt niet meer veranderen. Je hebt toch niet de illusie dat Frits ineens transformeert in een geestige, boeiende man?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Type-R het volgende:
Beetje een show neer sabelen na de eerste uitzending, joh.
Zowat alle eerste uitzendingen van programma's zijn slecht.
Ze gaan overschakelen naar René van der Gijp in Carré toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met Raoul Heertje en Peter Heerschop toch? Mwah..
O! Dat is leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ze gaan overschakelen naar René van der Gijp in Carré toch?
Zeker kijken dan!!quote:
Ik weet bijna wel zeker dat René niet gaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ze gaan overschakelen naar René van der Gijp in Carré toch?
Maar dan hebben ze een persoon teveel aan tafel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker dat René niet gaat.
Hij is niet bij VI, dus hij gaat gewoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker dat René niet gaat.
Dat zal, maar ik voorspel dat hij niet bij de uitreiking is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze een persoon teveel aan tafel.
Is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Heufd het volgende:
Net bij RTL Boulevard () zei 'ie dat 'ie het best wel een avondje vol zou kunnen houden, tussen Jan Smit en Jan Kooiman zitten in een apenpakje.
Ik wel. Ze hebben live verbinding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik voorspel dat hij niet bij de uitreiking is.
Linkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Heufd het volgende:
Net bij RTL Boulevard () zei 'ie dat 'ie het best wel een avondje vol zou kunnen houden, tussen Jan Smit en Jan Kooiman zitten in een apenpakje.
Wat een held blijft Gijpie toch!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/index_video.xml
Bovenaan.
dat was rijk de gooijerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Evertjan het volgende:
zou leuk zijn als hij Maarten Spanjer meeneemt kan die weer een award weggooien uit een taxi
weet jij wanneer dat weer begint, wie is de mol? tof programma vind ik dat...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht echt dat Gijp vrijdag gaat winnen!
Verder hoop ik dat Wie Is De Mol die ring wint, maar dat zal wel nietMisschien moeten ze René laten mee doen als kandidaat (of als mol). "Laat gaan joh, die Mol, kan jou het schelen.."
inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens gaf Rijk hem aan Maarten die hem toen uit het raam gooide maar kan het ook mis hebben
Jawelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:57 schreef Morendo het volgende:
Was er afgelopen zondag geen Doordekken?
Ja, die gaf toch een doelpunt Cad(ea)ú?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:19 schreef pberends het volgende:
Nou, we kunnen vrijdag iig lachen om Cadú.
VI in teken van Televizier Ring-Galaquote:
quote:Update 15:38
Van der Gijp is woensdagavond ook in De Wereld Draait Door (DWDD) te gast om 19.30 uur op Nederland 3.
Prachtig filmpje, al mis ik één moment. Toen één of andere Afrikaanse speler de bal in de tweede ring schoot en Van der Gijp met de trieste mededeling kwam dat een toeschouwer daardoor zijn vuvuzela had ingeslikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Friesz het volgende:
![]()
quote:dat remspoorverhaal blijft mooi, arme henk de gierOp woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig filmpje, al mis ik één moment. Toen één of andere Afrikaanse speler de bal in de tweede ring schoot en Van der Gijp met de trieste mededeling kwam dat een toeschouwer daardoor zijn vuvuzela had ingeslikt.
quote:Daar doen we het voor.Op woensdag 20 oktober 2010 18:17 schreef Heufd het volgende:
Haha, dadelijk Gijp eens kijken in DWDD. Zou wel mooi zijn als het in 100e topic over VI bekend wordt dat Gijp die award binnehaalt.
quote:misschien gaat carlo ook wel naar de televizier!Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef heloef het volgende:
Het is Carlo wat een kutstreek van DWDD
quote:Carlo is zelf ook genomineerd dus die zal wel gewoon komen als zichzelf.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien gaat carlo ook wel naar de televizier!![]()
had die ene euro al bijna overgemaakt
quote:Dit dus.Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef JaneDoe het volgende:
de stem lijkt best moet ik zeggen, maar hij geeft geen echte gijpgrappen
quote:Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen. Maar het "script" was inderdaad barslecht.
quote:Ach, ik geef alleen maar door.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.
quote:Alsnog beter dan die van Koefnoen want die moesten zo nodig het over politiek gaan hebben laat het dan gewoon over voetbal gaan denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen. Maar het "script" was inderdaad barslecht.
quote:Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
quote:Sinterklaas was er ook?Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen?
quote:VI in teken van Televizier Ring-GalaOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
quote:Gewoon een updateje, wat maakt dat toch uit manUpdate 20:27
Carlo Boszhard bleek in DWDD een imitatie van Van der Gijp te doen. Hij maakte reclame voor zijn programma De TV Kantine, waarop tot en met vrijdag gestemd kan worden voor de Gouden Televizier-Ring.
quote:Maar, ik vind het wel mooi dat Gijp niet bij DWDD gaat zitten. Hij heeft het ook niet nodig, om zichzelf in 10 minuten tijd in 80 fragmenten voorbij te zien komen. Gewoon 'nee' zeggen, wegblijven en gewoon je eigen route volgen. Mooie man, GijpOp donderdag 21 oktober 2010 00:08 schreef Stofje het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht. Die Carlo en Irene worden sowieso zwaar overschat als het om imitaties gaat. Een imitatie zou een uitvergrote werkelijkheid moeten zijn, maar dat lukt Carlo hier totaal niet. Carlo maakt Gijp oppervlakkig, terwijl Gijp eigenlijk een weergaloze cabaretier is. Kijk eens naar dit YT filmpje. Het gaat hier niet zozeer om de grap (hoewel die best grappig is), maar om de techniek van de grap vertellen.
quote:Hij zou sowieso wel komen. Al is het maar om meer naamsbekendheid te krijgen voor zijn motivatie speeches. Ik snap ook niet waarom mensen twijfelen of hij vrijdag aanwezig zal zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef Stofje het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Maar, ik vind het wel mooi dat Gijp niet bij DWDD gaat zitten. Hij heeft het ook niet nodig, om zichzelf in 10 minuten tijd in 80 fragmenten voorbij te zien komen. Gewoon 'nee' zeggen, wegblijven en gewoon je eigen route volgen. Mooie man, Gijp.
quote:Overal maar doorzeuren over die imitatie, laat gewoon gaan. Carlo deed hem gewoon goed na qua stem en lachen alleen niet de grapjes.
quote:Hij zal vrijdag wel komen, maar hij gaat niet bij DWDD zitten. Anders zou de echte er wel zitten, lijkt me. Op aanraden van Derksen bedankt ie, en gelijk heeft ie.Op donderdag 21 oktober 2010 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zou sowieso wel komen. Al is het maar om meer naamsbekendheid te krijgen voor zijn motivatie speeches. Ik snap ook niet waarom mensen twijfelen of hij vrijdag aanwezig zal zijn.
quote:Argumenten geven lukt allemaal niet zo goed he? Simpel op 'quote' drukken is niet zo moeilijk, maar het waaróm?
quote:Denk je nou werkelijk dat Van der Gijp onder de plak van Derksen zitOp donderdag 21 oktober 2010 00:42 schreef Stofje het volgende:
In twee topics twee posts, Paul. Ik vond het gewoon erg slecht, dat mag ik toch zeggen?
[..]
Hij zal vrijdag wel komen, maar hij gaat niet bij DWDD zitten. Anders zou de echte er wel zitten, lijkt me. Op aanraden van Derksen bedankt ie, en gelijk heeft ie.
quote:Als het niet met woorden lukt dan maar met feiten... http://www.imdb.com/name/nm3182924/ Hij is al eens te gast geweest bij DWDD.Op donderdag 21 oktober 2010 00:57 schreef Stofje het volgende:
Dat denk ik ook niet, het is op aanraden van Derksen gebeurd. Ik weet wel zeker dat DWDD Van der Gijp al een paar keer heeft geprobeerd te strikken, maar hij heeft gewoon geweigerd. Dit is dan de oplossing. Of, eigenlijk, een oplossing, want het was natuurlijk erg slecht.
quote:Derksen ook, maar die wil niet meer als gast komen. Wel als er een media-uitzending is, omdat ie dan spreektijd krijgt. Maar die weigert om voor 5-10 minuten naar de studio te komen in de file. Denk je nou echt dat ze Gijp niet gevraagd zouden hebben om langs te komen? Absoluut, geen twijfel over mogelijk. Maar zowel Derksen als Gijp willen meer spreektijd en die krijgen ze bij DWDD niet. Dan niet, dus.Op donderdag 21 oktober 2010 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet met woorden lukt dan maar met feiten... http://www.imdb.com/name/nm3182924/ Hij is al eens te gast geweest bij DWDD.
quote:Ik denk het niet nee, maar laten we het maar bij houden. Anders wordt het een privé gesprek zonder einde in een daar niet voor bedoeld topicOp donderdag 21 oktober 2010 01:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Derksen ook, maar die wil niet meer als gast komen. Wel als er een media-uitzending is, omdat ie dan spreektijd krijgt. Maar die weigert om voor 5-10 minuten naar de studio te komen in de file. Denk je nou echt dat ze Gijp niet gevraagd zouden hebben om langs te komen? Absoluut, geen twijfel over mogelijk. Maar zowel Derksen als Gijp willen meer spreektijd en die krijgen ze bij DWDD niet. Dan niet, dus.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:40 schreef Paul het volgende:
Carlo deed hem gewoon goed na qua stem en lachen
quote:Mjah, ik kan sowieso zelden lachen om imitaties, maar ik vind dit ook wel vrij armoedig. Het is niet zo slecht als Koefnoen een x-aantal weken geleden, maar allesbehalve vermakelijke tv imo.
quote:Hij doelt op Halina Reijn.Op donderdag 21 oktober 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Ook een beetje kleinzerig van Johan. "En dan zit er tegenover je een tweederangs filmster die gaat zich er ook mee bemoeien!"
Wie zaten er bij VI aan tafel? Frank Lammers, Antonie Kamerling, Viggo Waas..
quote:Heel erg inderdaad. Vooral toen hij nog "gewoon" in het publiek zat vond ik het echt tenenkrommend.Op donderdag 21 oktober 2010 01:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond het toch wat teleurstellend.
quote:De imitatie is op zich wel goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd), maar de teksten zijn verschrikkelijk slecht. Het bleef ook angstvallig stil op zijn 'punchlines.' Gijp ís grappig, nepGijp doet 'grappig'.Op donderdag 21 oktober 2010 01:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mjah, ik kan sowieso zelden lachen om imitaties, maar ik vind dit ook wel vrij armoedig. Het is niet zo slecht als Koefnoen een x-aantal weken geleden, maar allesbehalve vermakelijke tv imo.
quote:Kom je in het officiele topic nou ook nog die onzin posten?
quote:Nee, de imitatie in z'n geheel is vrij bedroevend, maar jij mag het gerust wel goed vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
De imitatie is op zich wel goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd), maar de teksten zijn verschrikkelijk slecht. Het bleef ook angstvallig stil op zijn 'punchlines.' Gijp ís grappig, nepGijp doet 'grappig'.
Overigens geld dat voor die gehele TV Kantine: imitaties geinig, teksten dramatisch.
quote:Dank je. Ik bedoelde overigens 'goed' als in 'vrij aardig'.Op donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, ook de imitatie is vrij bedroevend, maar jij mag het gerust wel goed vinden.
quote:Die Paul de Leeuw dissOp donderdag 21 oktober 2010 12:27 schreef marcodej het volgende:
Overigens vond Gijp het zelf wel, hoorde ik vanochtend bij Edwin Evers.
http://eversstaatop.radio(...)alent-award-goes-to/
Weer een geweldig interview overigens.Elke nacht gaat hij pas om 04:00 naar bed.
"Tegen die tijd dat ik sta te pissen om naar bed te gaan, sta jij te pissen voordat je je gaat aankleden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |