quote:misschien gaat carlo ook wel naar de televizier!Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef heloef het volgende:
Het is Carlo wat een kutstreek van DWDD
quote:Carlo is zelf ook genomineerd dus die zal wel gewoon komen als zichzelf.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien gaat carlo ook wel naar de televizier!![]()
had die ene euro al bijna overgemaakt
quote:Dit dus.Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef JaneDoe het volgende:
de stem lijkt best moet ik zeggen, maar hij geeft geen echte gijpgrappen
quote:Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen. Maar het "script" was inderdaad barslecht.
quote:Ach, ik geef alleen maar door.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.
quote:Alsnog beter dan die van Koefnoen want die moesten zo nodig het over politiek gaan hebben laat het dan gewoon over voetbal gaan denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen. Maar het "script" was inderdaad barslecht.
quote:Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
quote:Sinterklaas was er ook?Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen?
quote:VI in teken van Televizier Ring-GalaOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
quote:Gewoon een updateje, wat maakt dat toch uit manUpdate 20:27
Carlo Boszhard bleek in DWDD een imitatie van Van der Gijp te doen. Hij maakte reclame voor zijn programma De TV Kantine, waarop tot en met vrijdag gestemd kan worden voor de Gouden Televizier-Ring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |