quote:misschien gaat carlo ook wel naar de televizier!Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef heloef het volgende:
Het is Carlo wat een kutstreek van DWDD
quote:Carlo is zelf ook genomineerd dus die zal wel gewoon komen als zichzelf.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien gaat carlo ook wel naar de televizier!![]()
had die ene euro al bijna overgemaakt
quote:Dit dus.Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef JaneDoe het volgende:
de stem lijkt best moet ik zeggen, maar hij geeft geen echte gijpgrappen
quote:Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen. Maar het "script" was inderdaad barslecht.
quote:Ach, ik geef alleen maar door.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stond jij even voor lul met je nieuwsbericht.
quote:Alsnog beter dan die van Koefnoen want die moesten zo nodig het over politiek gaan hebben laat het dan gewoon over voetbal gaan denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef pberends het volgende:
Je kunt veel zeggen over de imitatie van Carlo, maar het was iig 10 keer beter dan de Gijp-imitatie van Koefnoen. Maar het "script" was inderdaad barslecht.
quote:Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
quote:Sinterklaas was er ook?Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Diezelfde site waar ook op stond dat sinterklaas langs zal komen?
quote:VI in teken van Televizier Ring-GalaOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Op DWDD stond gewoon aangekondigd dat René vd Gijp er zou zitten. Dus voor lul staan? Nee.
quote:Gewoon een updateje, wat maakt dat toch uit manUpdate 20:27
Carlo Boszhard bleek in DWDD een imitatie van Van der Gijp te doen. Hij maakte reclame voor zijn programma De TV Kantine, waarop tot en met vrijdag gestemd kan worden voor de Gouden Televizier-Ring.
quote:Maar, ik vind het wel mooi dat Gijp niet bij DWDD gaat zitten. Hij heeft het ook niet nodig, om zichzelf in 10 minuten tijd in 80 fragmenten voorbij te zien komen. Gewoon 'nee' zeggen, wegblijven en gewoon je eigen route volgen. Mooie man, GijpOp donderdag 21 oktober 2010 00:08 schreef Stofje het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht. Die Carlo en Irene worden sowieso zwaar overschat als het om imitaties gaat. Een imitatie zou een uitvergrote werkelijkheid moeten zijn, maar dat lukt Carlo hier totaal niet. Carlo maakt Gijp oppervlakkig, terwijl Gijp eigenlijk een weergaloze cabaretier is. Kijk eens naar dit YT filmpje. Het gaat hier niet zozeer om de grap (hoewel die best grappig is), maar om de techniek van de grap vertellen.
quote:Hij zou sowieso wel komen. Al is het maar om meer naamsbekendheid te krijgen voor zijn motivatie speeches. Ik snap ook niet waarom mensen twijfelen of hij vrijdag aanwezig zal zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef Stofje het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Maar, ik vind het wel mooi dat Gijp niet bij DWDD gaat zitten. Hij heeft het ook niet nodig, om zichzelf in 10 minuten tijd in 80 fragmenten voorbij te zien komen. Gewoon 'nee' zeggen, wegblijven en gewoon je eigen route volgen. Mooie man, Gijp.
quote:Overal maar doorzeuren over die imitatie, laat gewoon gaan. Carlo deed hem gewoon goed na qua stem en lachen alleen niet de grapjes.
quote:Hij zal vrijdag wel komen, maar hij gaat niet bij DWDD zitten. Anders zou de echte er wel zitten, lijkt me. Op aanraden van Derksen bedankt ie, en gelijk heeft ie.Op donderdag 21 oktober 2010 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zou sowieso wel komen. Al is het maar om meer naamsbekendheid te krijgen voor zijn motivatie speeches. Ik snap ook niet waarom mensen twijfelen of hij vrijdag aanwezig zal zijn.
quote:Argumenten geven lukt allemaal niet zo goed he? Simpel op 'quote' drukken is niet zo moeilijk, maar het waaróm?
quote:Denk je nou werkelijk dat Van der Gijp onder de plak van Derksen zitOp donderdag 21 oktober 2010 00:42 schreef Stofje het volgende:
In twee topics twee posts, Paul. Ik vond het gewoon erg slecht, dat mag ik toch zeggen?
[..]
Hij zal vrijdag wel komen, maar hij gaat niet bij DWDD zitten. Anders zou de echte er wel zitten, lijkt me. Op aanraden van Derksen bedankt ie, en gelijk heeft ie.
quote:Als het niet met woorden lukt dan maar met feiten... http://www.imdb.com/name/nm3182924/ Hij is al eens te gast geweest bij DWDD.Op donderdag 21 oktober 2010 00:57 schreef Stofje het volgende:
Dat denk ik ook niet, het is op aanraden van Derksen gebeurd. Ik weet wel zeker dat DWDD Van der Gijp al een paar keer heeft geprobeerd te strikken, maar hij heeft gewoon geweigerd. Dit is dan de oplossing. Of, eigenlijk, een oplossing, want het was natuurlijk erg slecht.
quote:Derksen ook, maar die wil niet meer als gast komen. Wel als er een media-uitzending is, omdat ie dan spreektijd krijgt. Maar die weigert om voor 5-10 minuten naar de studio te komen in de file. Denk je nou echt dat ze Gijp niet gevraagd zouden hebben om langs te komen? Absoluut, geen twijfel over mogelijk. Maar zowel Derksen als Gijp willen meer spreektijd en die krijgen ze bij DWDD niet. Dan niet, dus.Op donderdag 21 oktober 2010 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet met woorden lukt dan maar met feiten... http://www.imdb.com/name/nm3182924/ Hij is al eens te gast geweest bij DWDD.
quote:Ik denk het niet nee, maar laten we het maar bij houden. Anders wordt het een privé gesprek zonder einde in een daar niet voor bedoeld topicOp donderdag 21 oktober 2010 01:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Derksen ook, maar die wil niet meer als gast komen. Wel als er een media-uitzending is, omdat ie dan spreektijd krijgt. Maar die weigert om voor 5-10 minuten naar de studio te komen in de file. Denk je nou echt dat ze Gijp niet gevraagd zouden hebben om langs te komen? Absoluut, geen twijfel over mogelijk. Maar zowel Derksen als Gijp willen meer spreektijd en die krijgen ze bij DWDD niet. Dan niet, dus.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:40 schreef Paul het volgende:
Carlo deed hem gewoon goed na qua stem en lachen
quote:Mjah, ik kan sowieso zelden lachen om imitaties, maar ik vind dit ook wel vrij armoedig. Het is niet zo slecht als Koefnoen een x-aantal weken geleden, maar allesbehalve vermakelijke tv imo.
quote:Hij doelt op Halina Reijn.Op donderdag 21 oktober 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Ook een beetje kleinzerig van Johan. "En dan zit er tegenover je een tweederangs filmster die gaat zich er ook mee bemoeien!"
Wie zaten er bij VI aan tafel? Frank Lammers, Antonie Kamerling, Viggo Waas..
quote:Heel erg inderdaad. Vooral toen hij nog "gewoon" in het publiek zat vond ik het echt tenenkrommend.Op donderdag 21 oktober 2010 01:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond het toch wat teleurstellend.
quote:De imitatie is op zich wel goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd), maar de teksten zijn verschrikkelijk slecht. Het bleef ook angstvallig stil op zijn 'punchlines.' Gijp ís grappig, nepGijp doet 'grappig'.Op donderdag 21 oktober 2010 01:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mjah, ik kan sowieso zelden lachen om imitaties, maar ik vind dit ook wel vrij armoedig. Het is niet zo slecht als Koefnoen een x-aantal weken geleden, maar allesbehalve vermakelijke tv imo.
quote:Kom je in het officiele topic nou ook nog die onzin posten?
quote:Nee, de imitatie in z'n geheel is vrij bedroevend, maar jij mag het gerust wel goed vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
De imitatie is op zich wel goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd), maar de teksten zijn verschrikkelijk slecht. Het bleef ook angstvallig stil op zijn 'punchlines.' Gijp ís grappig, nepGijp doet 'grappig'.
Overigens geld dat voor die gehele TV Kantine: imitaties geinig, teksten dramatisch.
quote:Dank je. Ik bedoelde overigens 'goed' als in 'vrij aardig'.Op donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, ook de imitatie is vrij bedroevend, maar jij mag het gerust wel goed vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |