je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef bascross het volgende:
Ben benieuwd hoe het vrijdag zonder René gaat.
Vooral het het volledig afkraken van de sponsors hoort bij het programmaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Dat zeg ik! is er ook niet meer, valt me nu pas opkun je nagaan
![]()
wel jammer, want de goedkope reclame sletterigheid hoort wel bij VI!
Ze zullen 'm wel een paar keer bellen denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zittenIk zie hem al zitten met zo blous op half elf
Dat lijkt me ook. Das toch gewoon reclame voor VI? RTL wil vast ook dat Gijp gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef bascross het volgende:
Volgens mij gaat Gijp gewoon naar de Televizier-Ring.
Premiaans en je avatarquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
Ben benieuwd naar Gijp z'n visie op de invalbeurt van Mido
"Dit gaat toch helemaal nergens over Wilfred. Kijk dan Wilfred, kijk dan! Alsof ie net voor de wedstrijd nog even snel een shoarma heeft gegeten"quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
Ben benieuwd naar Gijp z'n visie op de invalbeurt van Mido
ze hebben de reclame blokken anders ingedeeld dit seizoen aantal min is nog hetzelfdequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef Doublepain het volgende:
o en na 10 min al pauze![]()
RTL![]()
Commercie
En Sneijder naar Madridquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Type-R het volgende:
Sneijder die een goed woordje doet voor Afellay, fat change. Die belandt daar regelrecht op de bank als ie zou gaan
Pasveer heeft al meer dan 2 fouten gemaakt hoor. En Luciano grabbelt bij elke hoge bal. Waarschijnlijk door zijn lengte van 1,69 als keeperquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Zo makkelijk om keepers na 2 acties af te serveren.
Gelukkig zijn die zeldzaamquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Wilskracht het volgende:
Johan Derksen krijgt binnenkort een klap van een Excelsior supporter.
Amsterdam in Israël..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Eindhoven moet je in Belgie neerleggen.
+ Adebayor, Jo, Santa cruz.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Man City heeft Tevez en Balotelli en wil Suarez er ook nog even bij
man, dit is toch niet te vergelijken kwa amusementswaarde, informatief, originaliteit etc etc. ach ac ach....heerlijk programma, VI in deze format!quote:
Nee dan nog liever 10 kut jaren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Is er dan niet ergens in het oostblok een mister Jordanië die 50 miljoen voor Feyenoord wil aftikken en de club overneemt? Heb je wel een club met 50.000 man elke week op de tribune, dat haal je bij Vitesse niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |