Ja, maar hoe goed is hij dan nog?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van Bommel gaat EK2012 nog wel spelen
Hij kan dat EK dan nog wel aan hoor. Waarschijnlijk stopt ie daarna met voetballen of gaat ie nog een jaar door in Nederland.quote:
Emiel Schelvisquote:
ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolkquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Pan.da het volgende:
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolk![]()
kijk jij maar fijn naar dat oersaaie nikszeggende gebral bij studio voetbal waar wekelijks alleen maar open deuren worden ingetrapt, alle cliche's weer even van onder het stof vandaan worden gehaald en je bij voorbaat zelf al kunt invullen wat er die avond gezegd zal gaan worden...
zoals waterkneus gisteren weer, met dat hands gebeuren...
jack: "zeg het maar jongens, is dit bewust hands?"
waterkneus: "ja ja, de bal komt wel tegen de arm in het strafschopgebied, je kan die arm er moeilijk afzagen"
jack: "...dus?"
waterkneus: "geen strafschop, het wordt tijd voor elektronische hulpmiddelen"
jack: "ja dat is een discussie die je houdt he"
waterkneus: "begin dan in ieder geval met een elektronisch oog op de doellijn"
en dit soort discussietjes keer 20 over elk uitgekauwd onderwerp = SV
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijken
Ik kijk overigens veel liever Holland Sport. Verkeerd ingeschat dus. Verwacht ook niet veel van een Hagenees. We weten immers hoe ze zijn door programma's als Oh Oh Cherso. Het verstand van een pinda.
Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begintquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemen![]()
veel plezier ermee...
ik zit vanavond weer lekker met een pilsje klaar voor het sbs-amusement!
net zo interessant als studio voetbal?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begintKomt zo sullig over. Holland Sport quasi-intellectueel? Ik zou eerst de betekenis van het woord maar opzoeken
![]()
Ik zou het eerder interessant noemen, zo intellectueel is het niet. Maar smaken verschillen uiteraard!
Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
net zo interessant als studio voetbal?![]()
dan vind je mij dus rete interessant, want alles wat in SV wordt verteld kan ik in een adem voor je opsommen:
-nederlandse clubs kunnen niet meer wedijveren met de grote europese clubs
-wk trekt een zware wissel op de fitheid van veel spelers
-feyenoord zit in de problemen
-harm van veldhoven heeft roda op de rails gekregen
-het wordt tijd voor elektonische hulpmiddelen
![]()
Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.quote:
Schelvis is van Sport1 . Dan kunnen ze mooi op maandag het buitenlands voetbal + beelden doornemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.
Inderdaad. Schelvis weet bijvoorbeeld álles van Italiaans voetbal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schelvis is van Sport1 . Dan kunnen ze mooi op maandag het buitenlands voetbal + beelden doornemen
Dat zeg ik! is er ook niet meer, valt me nu pas opquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef JackHerrer het volgende:
Jammer dat de Toto er niet meer is, van alle slechte reclame dingen was die toch het leukst.
We hebben er weer één. Een retard die zijn irrelevante mening geeft. Niet geheel toevallig een user die net geregistreerd is. Als je het niets vindt, dan kijk je het nooit, dus kan je je er niet aan storen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Pan.da het volgende:
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
Ja kijk dan niet,simpelquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef bascross het volgende:
[..]
We hebben er weer één. Een retard die zijn irrelevante mening geeft. Niet geheel toevallig een user die net geregistreerd is. Als je het niets vindt, dan kijk je het nooit, dus kan je je er niet aan storen.
Derksen zat er al lang voordat het VI heette. Geen onzin uitslaan aub.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:15 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.
Het format van VI:
- Genee wordt constant in de zeik genomen door Derksen, die daarop Derksen confronteert met mislukte grappen over zijn drie huwelijken, waarna hij weer serieus doch lichtelijk geïrriteerd in de camera kijkt en het weer ontopic probeert te houden.
- Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen. Het enige dat Dersken doet is zuigen, over muziek praten en zijn liefde voor Veendam en Cambuur verkondigen. In het script staat meermaals het kleineren van Genee.
- Gijp zit in het programma om de lucht te klaren met grappen en grollen. De lolbroek die de bedrukte sfeer ,die er constant heerst tussen Genee en Derksen, moet wegnemen. In bijna elke aflevering komen de grappen over homo's en geslachtsdelen weer op tafel.
- Hans Kraay Jr komt even vertellen hoe het met FC Lienden gaat.
- Peter Heerschop en Viggo Waas komen zo nu en dan langs zodat het nog meer een dolle boel wordt.
- Het uitnodigen van non-voetbalkenners zoals jakhals Eric, Tijl de lama maakt de beestenboel compleet
Ja toen heette het Voetbal Insite.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Derksen zat er al lang voordat het VI heette. Geen onzin uitslaan aub.
Wat denk je dat mijn punt is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja toen heette het Voetbal Insite.
Wat is je punt? Ik mag geen mening geven?
Valt me op dat zodra je een mening hebt over een programma, fans direct op een teentjes getrapt en direct denken dat ik koketteer met pretentieus intelligent zijn. Nee, ik hou ook van flauwe humor, ik hou alleen niet van het programma.
Maar ben blij dat je de moeite hebt genomen om mijn reactie te lezen, het was niet persoonlijk bedoelt hoor. Wees gerust
Dit slaat dus nergens op, want het programma heette eerst Voetbal Insite en toen zat Derksen er ook al. Vandaar dat ik nogmaals zeg: geen onzin uitslaan aub.quote:Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen.
Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn punt is?Jij zegt dit:
[..]
Dit slaat dus nergens op, want het programma heette eerst Voetbal Insite en toen zat Derksen er ook al. Vandaar dat ik nogmaals zeg: geen onzin uitslaan aub.
nee lulhannes, nu gebruik je hele andere woorden......ben je nog een slappe hap figuur ook.....eerst beetje op mensen afgeven en badinerend doen en dan nu je pootje terugtrekken...bleeeehhhh...eng eng engquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja toen heette het Voetbal Insite.
Wat is je punt? Ik mag geen mening geven?
Valt me op dat zodra je een mening hebt over een programma, fans direct op een teentjes getrapt en direct denken dat ik koketteer met pretentieus intelligent zijn. Nee, ik hou ook van flauwe humor, ik hou alleen niet van het programma.
Maar ben blij dat je de moeite hebt genomen om mijn reactie te lezen, het was niet persoonlijk bedoelt hoor. Wees gerust
Vorig seizoen wilde RTL er minder geld in gaan stoppen, oftewel de stekker eruit trekken, toen heeft Derksen ervoor gekozen om het programma voor een groot deel te financieren, op voorwaarde dat de naam VI aan het programma verbonden werd. Derksen zit er dus niet omdat het VI heet, maar het heet VI omdat Derksen er zit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk heb
En eigenlijk is dat niet eens onzin. Want hij zit er omdat hij eigenaar is van het blaadje. Inhoudelijk over voetbal praten is er vaak niet bij![]()
De rest is ook onzin, maar dit sprong er uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens, dat alleen die zin volgens jou onzin is en dat ik voor de rest gelijk heb
En eigenlijk is dat niet eens onzin. Want hij zit er omdat hij eigenaar is van het blaadje. Inhoudelijk over voetbal praten is er vaak niet bij![]()
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Ik gaf idd af op het programma, niet over het klootjesvolk dat er naar kijkt (jouw woorden). Maar als we persoonlijk gaan worden, kaats ik die bal rustig terug hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee lulhannes, nu gebruik je hele andere woorden......ben je nog een slappe hap figuur ook.....eerst beetje op mensen afgeven en badinerend doen en dan nu je pootje terugtrekken...bleeeehhhh...eng eng eng
je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef bascross het volgende:
Ben benieuwd hoe het vrijdag zonder René gaat.
Vooral het het volledig afkraken van de sponsors hoort bij het programmaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Dat zeg ik! is er ook niet meer, valt me nu pas opkun je nagaan
![]()
wel jammer, want de goedkope reclame sletterigheid hoort wel bij VI!
Ze zullen 'm wel een paar keer bellen denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je denk toch niet dat Rene daar tussen al die Bn'ers gaat zittenIk zie hem al zitten met zo blous op half elf
Dat lijkt me ook. Das toch gewoon reclame voor VI? RTL wil vast ook dat Gijp gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef bascross het volgende:
Volgens mij gaat Gijp gewoon naar de Televizier-Ring.
Premiaans en je avatarquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
Ben benieuwd naar Gijp z'n visie op de invalbeurt van Mido
"Dit gaat toch helemaal nergens over Wilfred. Kijk dan Wilfred, kijk dan! Alsof ie net voor de wedstrijd nog even snel een shoarma heeft gegeten"quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
Ben benieuwd naar Gijp z'n visie op de invalbeurt van Mido
ze hebben de reclame blokken anders ingedeeld dit seizoen aantal min is nog hetzelfdequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef Doublepain het volgende:
o en na 10 min al pauze![]()
RTL![]()
Commercie
En Sneijder naar Madridquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Type-R het volgende:
Sneijder die een goed woordje doet voor Afellay, fat change. Die belandt daar regelrecht op de bank als ie zou gaan
Pasveer heeft al meer dan 2 fouten gemaakt hoor. En Luciano grabbelt bij elke hoge bal. Waarschijnlijk door zijn lengte van 1,69 als keeperquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Zo makkelijk om keepers na 2 acties af te serveren.
Gelukkig zijn die zeldzaamquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Wilskracht het volgende:
Johan Derksen krijgt binnenkort een klap van een Excelsior supporter.
Amsterdam in Israël..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Eindhoven moet je in Belgie neerleggen.
+ Adebayor, Jo, Santa cruz.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Man City heeft Tevez en Balotelli en wil Suarez er ook nog even bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |