Het zijn ook echt twee van die oninteressante, voorspelbare mensen. Vullen elkaar nauwelijks op een positieve manier aan en hebben totaal geen humor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef mitt het volgende:
Barend en Barend heb ik 5 minuten volgehouden, tempoloos.
Nou hij ging ook aardig los toen Gerard Joling zei dat hij Wilfred wel zou doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, alleen Rene kan hem op die manier tot lachen brengen
Ja, toen ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou hij ging ook aardig los toen Gerard Joling zei dat hij Wilfred wel zou doen.
Maar dit was toch niet de eerste uitzending? Ze maakten het toch allang voor het Gesprekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Type-R het volgende:
Beetje een show neer sabelen na de eerste uitzending, joh.
Zowat alle eerste uitzendingen van programma's zijn slecht.
Is dat vrijdag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Heufd het volgende:
Wat baal ik dat ik het vrijdag niet kan zien, maar ik ben er van overtuigd dat Gijp die award in de wacht sleept.
Met Raoul Heertje en Peter Heerschop toch? Mwah..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef Heufd het volgende:
[..]
Jatoch? Wordt een legendarische VI. Sowieso.
In de komende weken zal hun karakter echt niet meer veranderen. Je hebt toch niet de illusie dat Frits ineens transformeert in een geestige, boeiende man?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Type-R het volgende:
Beetje een show neer sabelen na de eerste uitzending, joh.
Zowat alle eerste uitzendingen van programma's zijn slecht.
Ze gaan overschakelen naar René van der Gijp in Carré toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met Raoul Heertje en Peter Heerschop toch? Mwah..
O! Dat is leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ze gaan overschakelen naar René van der Gijp in Carré toch?
Zeker kijken dan!!quote:
Ik weet bijna wel zeker dat René niet gaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ze gaan overschakelen naar René van der Gijp in Carré toch?
Maar dan hebben ze een persoon teveel aan tafel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker dat René niet gaat.
Hij is niet bij VI, dus hij gaat gewoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker dat René niet gaat.
Dat zal, maar ik voorspel dat hij niet bij de uitreiking is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze een persoon teveel aan tafel.
Is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Heufd het volgende:
Net bij RTL Boulevard () zei 'ie dat 'ie het best wel een avondje vol zou kunnen houden, tussen Jan Smit en Jan Kooiman zitten in een apenpakje.
Ik wel. Ze hebben live verbinding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik voorspel dat hij niet bij de uitreiking is.
Linkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Heufd het volgende:
Net bij RTL Boulevard () zei 'ie dat 'ie het best wel een avondje vol zou kunnen houden, tussen Jan Smit en Jan Kooiman zitten in een apenpakje.
Wat een held blijft Gijpie toch!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/index_video.xml
Bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |