dat was rijk de gooijerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Evertjan het volgende:
zou leuk zijn als hij Maarten Spanjer meeneemt kan die weer een award weggooien uit een taxi
weet jij wanneer dat weer begint, wie is de mol? tof programma vind ik dat...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht echt dat Gijp vrijdag gaat winnen!
Verder hoop ik dat Wie Is De Mol die ring wint, maar dat zal wel nietMisschien moeten ze René laten mee doen als kandidaat (of als mol). "Laat gaan joh, die Mol, kan jou het schelen.."
inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens gaf Rijk hem aan Maarten die hem toen uit het raam gooide maar kan het ook mis hebben
Jawelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:57 schreef Morendo het volgende:
Was er afgelopen zondag geen Doordekken?
Ja, die gaf toch een doelpunt Cad(ea)ú?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:19 schreef pberends het volgende:
Nou, we kunnen vrijdag iig lachen om Cadú.
VI in teken van Televizier Ring-Galaquote:
quote:Update 15:38
Van der Gijp is woensdagavond ook in De Wereld Draait Door (DWDD) te gast om 19.30 uur op Nederland 3.
Prachtig filmpje, al mis ik één moment. Toen één of andere Afrikaanse speler de bal in de tweede ring schoot en Van der Gijp met de trieste mededeling kwam dat een toeschouwer daardoor zijn vuvuzela had ingeslikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Friesz het volgende:
Over VI Oranje gesproken:
Nog één keer de allerbeste momenten:![]()
![]()
quote:dat remspoorverhaal blijft mooi, arme henk de gierOp woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig filmpje, al mis ik één moment. Toen één of andere Afrikaanse speler de bal in de tweede ring schoot en Van der Gijp met de trieste mededeling kwam dat een toeschouwer daardoor zijn vuvuzela had ingeslikt.
quote:Daar doen we het voor.Op woensdag 20 oktober 2010 18:17 schreef Heufd het volgende:
Haha, dadelijk Gijp eens kijken in DWDD. Zou wel mooi zijn als het in 100e topic over VI bekend wordt dat Gijp die award binnehaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |