Ik hoop het...het zou in één slag dat verloren potje op 11 juli goed maken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef HaagsPietje het volgende:
gijp gaat zeker winnen.
en dan maandag DE trofee showen in de uitzending.....![]()
zullen ze aanstaande maandag dezelfde route aanhouden als met de huldiging van Oranje???quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het...het zou in één slag dat verloren potje op 11 juli goed maken!
Zou SBS de rechten al hebben gekocht?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zullen ze aanstaande maandag dezelfde route aanhouden als met de huldiging van Oranje???
Arme woonbootbewoners......
Ja bij Smit zal dat wel meevallen maar bij Kooijman zal dat wel eens de doorslag kunnen geven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees voor de SMS-ende huppelkutjes
mogen als enige op de boot filmenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou SBS de rechten al hebben gekocht?
1 tegen 1 is hij geweldig, maar bij een situatie als een hoge corner komt hij door zijn lengte niet bij de bal. En probeert hij hem vaak weg te stompen. Iets wat wel heel vaak maar half lukt waardoor er zomaar een doelpunt kan vallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:11 schreef forzaudinese het volgende:
Mensen Luciano is toch een prima keeper?Komt altijd goed zijn doel uit en heeft ook dit seizoen weer vaak de 0 gehouden, winnaar van de zilvere schoen geweest en staat hoog in het VI spelers klassement maar Derksen vind het maar niks omdat zogenaamd geen 1 keeper er wat van kan in Nederland?!
hahahaha BAAS!quote:
Toch vind ik Luciano na Stekelenburg de beste keeper van Nederland.Zie hem bijna nooit fouten maken waaruit een doelpunt komt en als die er dan 1 maakt dan hersteld hij hem meestal meteen weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 tegen 1 is hij geweldig, maar bij een situatie als een hoge corner komt hij door zijn lengte niet bij de bal. En probeert hij hem vaak weg te stompen. Iets wat wel heel vaak maar half lukt waardoor er zomaar een doelpunt kan vallen.
Tnx mate!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn er snel bij
Mp4 van vandaag,
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
van hintum is inderdaad een typische SV gastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:57 schreef Lo-Fi het volgende:
Waanzinnig om jezelf erop te betrappen dat je 'blij' bent met een nietszeggende ja-knikker als Van Hintum te gast; In de zin dat het ook Tijl had kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |