heb jij mij daar de laatste maand zien posten ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:28 schreef Graseter het volgende:
Greesie Em waarom was je niet op de TAL meet?
mja en zaterdag maar voor 15 euro gezopen hahaquote:
Zaterdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb jij mij daar de laatste maand zien posten ?
en wanneer was die dan ?
Tjah,quote:
Ik heb nog zitten twijfelen of ik ook nog even naar het Motorrijerke zou gaan, maar vrijdag was het laat zat, en ik had nog even een jetlag te verwerken...quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah,
had ik sowieso geen tijd haha.
eerst naar puishaven (motterrijerke benefiet zooi) en daarna naar breda met een carnavalsorkest
Gelukkigquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Naamtopic! Bedankt voor het medeleven mensen. Pap bleek nachtdienst te hebben dus die was om 1 uur alweer op, zodat ik mijn eigen bed kon terugkapen
.
Was nog wel erg gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten twijfelen of ik ook nog even naar het Motorrijerke zou gaan, maar vrijdag was het laat zat, en ik had nog even een jetlag te verwerken...
Welkom!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Nog een inwoner van Tilburg hier
Susanne, 26, student/stagiaire
Ik nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Ijshockeyfans hier?
Morgen Trappers tegen Eaters.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Wow, scherp hoor Grasje!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg. [ afbeelding ]
Welkomquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Scherp als een mesquote:
Gefeliciteeerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieeee! Nieuwe baan! Ga leidinggevende worden! Donderdag contract tekenen en dan vrijdag opzeggen! Heerlijk.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieeee! Nieuwe baan! Ga leidinggevende worden! Donderdag contract tekenen en dan vrijdag opzeggen! Heerlijk.
Hoiquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef susannetilburg het volgende:
Go Trappersquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Ijshockeyfans hier?
Morgen Trappers tegen Eaters.
Nice, lekker bieren vrijdag dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Joh..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij komt uit Tilburg want in jouw naam staat Tilburg. [ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dus voortaan zitten ook wij met onze vereniging weer in de stadquote:Vanaf heden hebben wij, cv De Roemerleppers, en nieuwe residentie. Wij zijn dan ook blij jullie te kunnen laten weten, dat wij café de Roemer weer onze residentie mogen noemen.
Al onze activiteiten zullen vanaf nu hier ook plaatsvinden
Onze eerste activiteit in ons nieuwe residentie is op zaterdag 13 november. Dit is het 11-11 bal van onze vereniging. Met presentatie van onze raad van 11, een geweldig optreden van Michael Humble en nog meer. Nieuwsgierig? kom gewoon kijken, iedereen welkom vanaf 20:30.
Waar; Cafe de Roemer, Molenbochtstraat 65 in Tilburg.
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
jij maakt wat mee zeg... waarom ga je dan als het politie is je dan nog verdachter gedragen? zal wel iets zijn voorgevallen waardoor ze met man en macht er naar toe komen.
Nee ze willen gewoon kijken wat jij doet en dan als je normaal gedraagt dan komen ze meteen naast je kijken en rijden ze door... Als ze je aanhouden dan duurt het weer wat langer, zijn ze uit de auto en noem maar op...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaar
maar denk inderdaad iemand uit de straat moeten hebben, want ze stonden zo dat ze alles uit onze straat weg konden zien rijden.
Maar dan nog: als ze iemand zoeken ... dan hadden ze ff dat bordje van stop politie aan moeten zetten....
jah is eigenlijk ook weer zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee ze willen gewoon kijken wat jij doet en dan als je normaal gedraagt dan komen ze meteen naast je kijken en rijden ze door... Als ze je aanhouden dan duurt het weer wat langer, zijn ze uit de auto en noem maar op...
osama bin laden blijkt daar in de buurt te wonen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
WTF.
Ik rij de straat uit, kijk naar rechts: koplampen die half de straat in schijnen. Ik had zoiets: zal wel, dus netjes naar links gegaan. Gelijk die koplampen als een magneet achter me aan
ik draai weer de hoek om, blokkeert een busje voor de helft de weg ... dus ik ontwijk het in een reflex en zie tot mn verbazing dat het politie is
Ik dus door rijden en die auto achter me bleef continue achter me. gaf ik gas, die auto ook en visa versadaarna zag ik nog meer politie de wijk in komen. En ik rijd de wijk uit, die auto achter mij ook ... ik geef netjes richitng aan en die auto niet ... ik had echt zoiets van wtf
daarna op reuckertbaan ik naar 70 (wel te hard maar jah) en die auto achter me ook gelijk naar de 70. Dus ik terug naar rechterbaan en gelijk in de rem naar de 50. Dus die auto had geen kans achter me en schoot er met 70 langs. Was ook een politiebusje
die bijrijder keek bij mij naar binnen, daarna gaven ze gas, draaide ze om en zijn ze weer vol gas terug naar onze wijk gegaan
zal me niks verbazenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
osama bin laden blijkt daar in de buurt te wonen.
Niet in de gaten hebben dat een auto een politieauto is. Die markeringen vallen gelukkig nooit zo op en die zwaailichten al helemaal niet..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had eerst niet in gaten dat auto achter me ook politie was. dus vandaar
maar denk inderdaad iemand uit de straat moeten hebben, want ze stonden zo dat ze alles uit onze straat weg konden zien rijden.
Maar dan nog: als ze iemand zoeken ... dan hadden ze ff dat bordje van stop politie aan moeten zetten....
Wie zegt niet dat ze in een gewone auto reden?Zo weet ik dat ze in omg. Nijmegen vaak in een grijze Seat rijden oidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebben dat een auto een politieauto is. Die markeringen vallen gelukkig nooit zo op en die zwaailichten al helemaal niet..
als het donker is (om 5:30) en hij rijdt achter je en schijnt met koplampen recht naar binnen. Tja dan zie je door de verlichting niet de rest van de stripings. En hij hing te dicht op me om het dak te zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebben dat een auto een politieauto is. Die markeringen vallen gelukkig nooit zo op en die zwaailichten al helemaal niet..
Undercover cops maddafakkaa!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
quote:
werkzaamheden ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:11 schreef Graseter het volgende:
Ze hebben de hub van doornlaan afgezet. Ik wil straks nog wel naar huis kunnen.
Ach so,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef Guard het volgende:
[..]
nope:
http://www.omroepbrabant.(...)e+Tilburg+gezet.aspx
Valt wel mee, er zouden 3 krakers in het pand zitten, dus het zal allemaal wel meevallen lijkt me...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach so,
thanks
graseter, dat wordt onderduiken
Dit dusquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef theKiD het volgende:
Krakers.. vies vuil goor profiterend k*nkerk*tvolkAllemaal uitzuigers
Mijn huis! Wat doen ze!?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach so,
thanks
graseter, dat wordt onderduiken
Woon jij in een leegstaand kantoorgebouw?quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef theKiD het volgende:
Krakers.. vies vuil goor profiterend k*nkerk*tvolkAllemaal uitzuigers
grapjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Woon jij in een leegstaand kantoorgebouw?
Dan ben je ook een:
[..]
Het zal wel loslopen, die drie man zullen wel geen veldslag aangaan met de politie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
grapjeals ik maar wel naar huis kan.
Hagelen bedoel je...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:38 schreef Guard het volgende:
Wat een voorspelbaar weer zeg, tis lunchpauze en het begint te gieten
Tis hier idd net of er een windhoos de tuin met kiezels van de buren hier op mijn balkon heeft losgelatenquote:
quote:Dit is:Op woensdag 20 oktober 2010 18:11 schreef Gezicht het volgende:
[een of andere blaatopmerking verwijderd]
quote:Damn. Ik ben vandaag 2x door Oisterwijk gekomen..Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben om de Fok!stok te verplaatsen, hij ligt in de buurt!![]()
FOK!STOK door Nederland #114 OISTERWIJK
Ik zal me trouwens even voorstellen: swollywood, man, 36 jaar en woonachtig in Zwolle.
Sinds begin deze maand werkzaam in Tilburg.![]()
Voorlopig rijd ik dagelijks Zwolle-Tilburg v.v., maar de bedoeling is om begin volgend jaar te gaan verhuizen naar Tilburg.![]()
Zijn er nog wijken waar ik absoluut niet moet gaan wonen? En wijken waar ik juist wel moet gaan wonen?
quote:Pfff, er zijn wel wat wijken die je moet ontwijken ja... ROFLCOPTERRRRRRRRRR SNAPTUM ontWIJKEN! MUHAHAHAHAOp woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Voorlopig rijd ik dagelijks Zwolle-Tilburg v.v., maar de bedoeling is om begin volgend jaar te gaan verhuizen naar Tilburg.![]()
Zijn er nog wijken waar ik absoluut niet moet gaan wonen? En wijken waar ik juist wel moet gaan wonen?
quote:Bestaat die nog de fokstokOp woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben om de Fok!stok te verplaatsen, hij ligt in de buurt!![]()
Ik zal me trouwens even voorstellen: swollywood, man, 36 jaar en woonachtig in Zwolle.
quote:morge kiddieOp donderdag 21 oktober 2010 05:13 schreef theKiD het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd, voor de wekker wakker geworden
quote:weer gezopen?Op donderdag 21 oktober 2010 02:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
Pfff, er zijn wel wat wijken die je moet ontwijken ja... ROFLCOPTERRRRRRRRRR SNAPTUM ontWIJKEN! MUHAHAHAHA
weltruste mensen
quote:uitgaande tijdstip zeg ik: Jah
quote:Inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 17:18 schreef aardappel het volgende:
Hij moest nadenken of de weteringenlaan in de blaak was? De weteringenlaan beslaat onderhand de helft van die wijk
quote:Fokstok?Op donderdag 21 oktober 2010 05:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bestaat die nog de fokstok
Ligt er aan wat voor wijk je zoekt
Ben je van de volksbuurtjes moet je naar broekhoven ...
quote:blaak is prima wijk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef swollywood het volgende:
quote:Succes! Dat is voor aanhangwagen/caravan toch?Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
quote:iphone 4Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Succes! Dat is voor aanhangwagen/caravan toch?
Pff ik ga zo m'n telefoon maar terugbrengen naar de winkel, hopen dat ze 'm op willen sturen. Ben het een beetje zat dat ie vastloopt en nergens op reageert, enige wat helpt is batterij eruit halen. Ik ga niet nog anderhalf jaar met een telefoon lopen waarvan ik regelmatig het deksel los moet peuteren.. geen zin in.
quote:SuccesOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
quote:SuccesOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
quote:het topic dat FOK!ers naar buiten laat gaan
quote:Het is irritant én apartOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Zusje: Welke telefoon ?
Auto: das ook fijn
quote:Ha. Hotmail.Op donderdag 21 oktober 2010 11:05 schreef automatic_ het volgende:
Oke
1) Hotmail.com doet het niet
2) Live mail gedoe ook niet
3) Hotmail.com op mijn telefoon werkt ook niet
4) Maar in mijn mail-cliėnt ding werkt het wel op mijn telefoon
quote:Ok dit geloof ik niet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het topic dat FOK!ers naar buiten laat gaan
quote:toch wel
quote:Nee hoor, hoef ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ha. Hotmail.
Mijn @bartbergmans.com e-mail werkt perfect.
Als je een @broccolinetwork.com of @bartbergmans.com mail wil pm maar ()
quote:nokia n97 miniOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Zusje: Welke telefoon ?
Auto: das ook fijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch wel
zelfs met fotos, in de vrije natuur
quote:Good luckOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
quote:Nee. Stel je voor dat hij gelijk heeft!Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga dan naar het topic luie binnenfok!ker
quote:Heeeee, dat was gewoon een goede grap!
quote:Hmm je zal er wel bij geweest moeten zijnOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
Heeeee, dat was gewoon een goede grap!
quote:PTTOp donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef Graseter het volgende:
Wie werkte ook alweer in dat bejaardentehuis naast het laar?
quote:De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwd
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwdKon je natuurlijk ook niet weten
quote:Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij meeOp donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwdKon je natuurlijk ook niet weten
quote:Gaat hem niet worden! De nieuwere batches hebben andere hardwareOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij mee.
quote:Officieel gefeliciteerd met je nieuwe baan!Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou net contract getekendga er op alles echt flink op vooruit alleen niet op m'n auto...
Rij nu een Focus en ga naar een Alfa Romeo Mito... Eens even kijken hoe we daar de skies in gaan passen...
quote:Dank je wel! Denk wel dat het moet gaan lukkenOp donderdag 21 oktober 2010 16:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Officieel gefeliciteerd met je nieuwe baan!Ik hoop dat je het er naar je zin gaat krijgen
.
quote:Oeh, die vind ik echt niet mooiOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou net contract getekendga er op alles echt flink op vooruit alleen niet op m'n auto...
Rij nu een Focus en ga naar een Alfa Romeo Mito... Eens even kijken hoe we daar de skies in gaan passen...
quote:Dan stuur ik 'm morgen terug naar Nokia, mogen zij hem fixenOp donderdag 21 oktober 2010 16:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden! De nieuwere batches hebben andere hardware
quote:Die van een vriendin van mij is onwijs vaak teruggegaan en zij heeft op den duur een Desire gekregen... Hopelijk heb jij meer gelukOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij mee.
quote:Tja vind de voorkant en binnenkant wel mooi, de kont niet zo... Maar ding rijdt wel als de brandweer... Dikke benzine motor!Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik echt niet mooi
quote:Is ie verzekerd?Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan stuur ik 'm morgen terug naar Nokia, mogen zij hem fixen. Zien we daarna wel weer verder.
quote:Moet je veel rijden voor je werk of niet? Zo ja, waarom geen diesel?Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja vind de voorkant en binnenkant wel mooi, de kont niet zo... Maar ding rijdt wel als de brandweer... Dikke benzine motor!
quote:Volgens mij heb je standaard een jaar garantie via de winkel? Kom al jaren in die winkel en ze hebben nog nooit iets gezegd over verzekeren iig..
quote:Oh een Desire is ook prima, kan ik mooi vliegtuigen spotten vanuit bedOp donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die van een vriendin van mij is onwijs vaak teruggegaan en zij heeft op den duur een Desire gekregen... Hopelijk heb jij meer geluk
quote:Ja, hahahaOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh een Desire is ook prima, kan ik mooi vliegtuigen spotten vanuit bedhahah
.
quote:Niet zo veel meer als ik nu doe, dit ding staat er nogOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Moet je veel rijden voor je werk of niet? Zo ja, waarom geen diesel?
[..]
Volgens mij heb je standaard een jaar garantie via de winkel? Kom al jaren in die winkel en ze hebben nog nooit iets gezegd over verzekeren iig..
[..]
Oh een Desire is ook prima, kan ik mooi vliegtuigen spotten vanuit bedhahah
.
quote:Whatsapp is super!Op donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef Crazy-M het volgende:
volgens mij moet je bij een koop extra verzekeren.
Maar de mini stond niet lekker beschreven.
Vandaag maar ff whatsapp op mn telefoon gezet. Wel leuk om beetje te klooien met collegas
quote:24x7=168Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dank je wel! Denk wel dat het moet gaan lukken. Zitten leuke dingen aan te komen (onder andere 800 uur werken per week ongeveer)!
quote:Heb dan dan dus ook voor 6 man wat vrije tijd gelukkig.Op donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
[onschuldige fluitmodus]
168x6=1008![]()
[/onschuldige fluitmodus]
quote:mja moet nog ff kijken hoe alles werkt
quote:Ja en contacts, afspraken, muziek en alles!Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja moet nog ff kijken hoe alles werkt
ze zeggen dat je ook fotos en zo kan versturen, maar kom er wel uit denk haha
quote:Het idee is leuk, de uitvoering vind ik minder... die klote app ging iedere keer netwerkverbinding maken wanneer ik het niet wou, en aangezien ik een paar weken in het buitenland ging verblijven heb ik het er maar gauw afgegooid, aangezien mobiel internet in het buitenland reteduur is...
quote:dataroaming uitzetten!Op donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Het idee is leuk, de uitvoering vind ik minder... die klote app ging iedere keer netwerkverbinding maken wanneer ik het niet wou, en aangezien ik een paar weken in het buitenland ging verblijven heb ik het er maar gauw afgegooid, aangezien mobiel internet in het buitenland reteduur is...
quote:Nou doe dat dan eventjes!Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef jo-ep het volgende:
Ik zag de TT en ik dacht: hier moet ik mijn gezicht even laten zien
quote:doe zelf!
quote:Top. Net 5 baby's vermoord.Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef jo-ep het volgende:
[..]
doe zelf!
hoe is het hier met de Tilburgers?
quote:Hoe werkt dat?
quote:Dat is wel zo sociaal ja. van mij mogen ze ook alles hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet toch maar echt eens een donorformulier gaan invullen.. zou niet willen dat ze m'n nieren weggooien mocht ik morgen onder een bus komen en morsdood zijn ofzo terwijl ik er iemand mee kan helpen.
quote:schandalig dat je die nu pas invult... je bent de 18 toch al ff gepasseerd volgens mij!Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet toch maar echt eens een donorformulier gaan invullen.. zou niet willen dat ze m'n nieren weggooien mocht ik morgen onder een bus komen en morsdood zijn ofzo terwijl ik er iemand mee kan helpen.
quote:Ik ben het sinds 02-2005Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
quote:Dat werkt nog niet bij alle versies. Bij Symbian (Nokia) in ieder geval nog niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja moet nog ff kijken hoe alles werkt
ze zeggen dat je ook fotos en zo kan versturen, maar kom er wel uit denk haha
quote:Ik ben maandje 18, waar kan ik zo'n ding invullen?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
schandalig dat je die nu pas invult... je bent de 18 toch al ff gepasseerd volgens mij!
quote:iPhone ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat werkt nog niet bij alle versies. Bij Symbian (Nokia) in ieder geval nog niet.
Android wel
quote:www.jaofnee.nl Je hebt een DigiD code nodigOp vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben maandje 18, waar kan ik zo'n ding invullen?
quote:Heb ik die?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
www.jaofnee.nl Je hebt een DigiD code nodig
quote:Je kan hem altijd nog aanvragen
quote:Kostda?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog aanvragen
quote:Thanks,Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat werkt nog niet bij alle versies. Bij Symbian (Nokia) in ieder geval nog niet.
Android wel
quote:volgens mij niet aangezien het een soort vervanging is van sms. Dus je krijgt het altijd gewoon binnen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?En kan je bij whatsapp ook uitzetten dat ie om de zoveel minuten verbinding zoekt? 's Nachts leg ik mn mobiel meestal naast mn wekkerradio maar dat kan nu dus niet want ik schrik dan elke keer wakker van dat geluid.. jeweetwel, zelfde geluid als de boxen van je pc maken als je een smsje binnenkrijgt en je telefoon ligt naast de box.
quote:Zeker! Scheelt veel smsjes nu ik met mn vriendin kan Whatsappen
quote:maar wel ee nbatterij zuiperOp vrijdag 22 oktober 2010 09:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeker! Scheelt veel smsjes nu ik met mn vriendin kan Whatsappen
quote:Ik vind dat wel meevallen hoor
quote:Vanmorgen 5:00 accu 100%Op vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor
Het vreet veeeeeeeeel minder dan MSN aanzetten.
quote:Bij mijn Desire is dat echt niet hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vanmorgen 5:00 accu 100%
Nu: 50%
En alleen whatsapp die eigenlijk draait
quote:Mja gewoon aan Sony Ericson Satio.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mijn Desire is dat echt niet hoor
Lijkt mij dat het (ook) aan andere dingen ligt dan.
quote:http://www.omroepbrabant.(...)w+in+vuilnisbak.aspxMan dumpt zijn vrouw in vuilnisbak
TILBURG - Een man uit Tilburg heeft donderdagmiddag zijn 32-jarige echtgenote bij het grofvuil gezet.
De twee kregen op de Heikantsebaan ruzie, omdat de vrouw uit het huis was gezet. De 42-jarige man sloeg de vrouw in het gezicht, trok haar aan haar haren over de grond en duwde haar in een vuilcontainer. Hun zoontje van anderhalf keek toe Omstander belden de politie. Agenten konden de man aanhouden. Hij zit vast.
quote:Klopt.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef Guard het volgende:
De klok gaat weer niet hard vooruit vanmiddag
quote:Als ik werk zie ik jouw werk.Op zondag 24 oktober 2010 11:10 schreef PierreTT het volgende:
Goeiemorgenalweer aan het werk vanaf 7.30
quote:Dat heb ik daar ook. En ik heb gratis snoepjes.Op zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig, kom maar een keer langs, gratis koffie
quote:Het hoeft niet hoorOp zondag 24 oktober 2010 11:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat heb ik daar ook. En ik heb gratis snoepjes.
quote:Ook koel...Op zondag 24 oktober 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
Maar goed, gratis snoepjes heb ik nietIk heb gratis gesprekken met bejaarden
quote:Dus volgende keer als je je lunch vergeet kun je snoepjes halen bij Graseter?Op zondag 24 oktober 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
Maar goed, gratis snoepjes heb ik nietIk heb gratis gesprekken met bejaarden
quote:Oh prima, moet je volgende keer even zeggen, dan zwaai ik evenOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ook koel...
Als jij op dat balkondak gedoe van het hoogste gebouw gaat staan zie ik jou. (als ik daar ben)
quote:Deze keer wel lunch bij meOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus volgende keer als je je lunch vergeet kun je snoepjes halen bij Graseter?
quote:Mjah probleem is: ik praat er alleen over als ik gedronken heb. Voor de rest hoor je me er eigenlijk nooit over.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:47 schreef Tegan het volgende:
Je moet doen wat je zelf wil. Zegt je gevoel dat je er nog niet klaar mee bent dan moet je gaan. Anders gewoon laten gaan.
quote:thanks. Denk vooral dat ik er nooit over gehad heb omdat ik nooit verwacht had dat ik nabestaande zal tegen komen. Bedoel: Hoe groot is die kans dat zo iets gebeurd ?Op zaterdag 23 oktober 2010 05:13 schreef theKiD het volgende:
Beste remedie is en blijft -voor de meeste dan iig- dingen van je af praten...
Wat je er zelf uiteindelijk mee gaat doen is jou eigen keuze.. Persoonlijk, zou ik, omdat je het blijkbaar nog niet hebt afgesloten, er op in gaan, kan meer goed dan kwaad doen denk ik...![]()
Maar nogmaals, is je eigen keuze, en als het niet lekker voelt, zeker niet doen...
quote:Staat raar omschreven in mn verhaal (de alcohol) maar ik zal het idd niet van haar afhankelijk laten. Ook omdat ze zelf toch al een vriend enzo heeft. Maar jah, ze heeft ergens wel gelijk. Je wilt een leuke gezellige avond, en dan komt tegen het einde toch die wending. Door haar opmerking ben ik er wel over gaan nadenken hoe het komt dat we het er geregeld over hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:46 schreef Guard het volgende:
Je moet het sowieso niet laten afhangen van die meid wat je wel of niet doet.
quote:ja maar die zijn standaard later wakker, kunnen uitslapen en en en ....Op maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En de studerende wens je geen goedemorgen?. Zo op weg naar Tilburg met de auto
.
quote:
quote:Have a good NightOp maandag 25 oktober 2010 08:59 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen.. ik ga nu slapen. Weltrusten
quote:Bij ons is coffeeexpress ofzo net langs geweest.Op maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef Guard het volgende:
zo koffieapparaat doet ut hier weer, tijd voor mijn doppio
quote:Dat bedoel ik nu met studentjes Zusje
quote:Alloa
quote:Ben ik een keer vroeg uit bed!Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu met studentjes Zusje
quote:Vroeg ?
quote:Het is ook nooit goed bij Crazy
quote:Nee, want moest vanmorgen eerst:Op maandag 25 oktober 2010 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij Crazy
quote:Laat me raden ... 10:00 ?
quote:Nee hoor, ik was er om 9.00 gedaan en ben toen met mijn dagelijkse 'zuster'werkzaamheden begonnenOp maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
O en Auto: Jij bent ook een luie student
quote:Das laat
quote:Ok, dus nu geen studentOp maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er om 9.00 gedaan en ben toen met mijn dagelijkse 'zuster'werkzaamheden begonnen
quote:pffft,Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe dan was ik later mijn bed uit
quote:ik om 22:00
quote:Dus daar zit die kwekerijOp maandag 25 oktober 2010 13:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen zat ik op zolder te roeien.
(Ja wij hebben een groot meer op zolder.)
quote:Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:NeuhOp maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissenOp maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ssst, niet doorvertellen dat ik een illegale forel kwekerij op zolder heb!
quote:Vooruit.Op maandag 25 oktober 2010 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Neuh
Doe je maar in het weekend
[..]
Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissen
quote:Mooi, geregeld, bij deze: elke week vismeet
quote:Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Kan ik niet, moet ik naar CV de Kruistrappers
quote:maar in het weekend is het zonde van de tijd ?Op maandag 25 oktober 2010 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....
quote:Ja in het weekend sta ik natuurlij niet om 07.00 naast mijn bedOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kan ik niet, moet ik naar CV de Kruistrappers
[..]
maar in het weekend is het zonde van de tijd ?
quote:Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja in het weekend sta ik natuurlij niet om 07.00 naast mijn bed
quote:Als ik een dag vrij heb ben ik idd ook om 4:45 wakker. Maar in het weekend lig ik tot 9 a 10 uur in bed (slapen) zondags blijf ik meestal wel ff liggen om op telefoon tekenfilmpjes ofzo te kijkenOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...
quote:Nou niet om 07.00 nee, maar veel later als 08.30 / 09.00 wordt het ook niet, dan sta ik ook meestal vrij snel op, snel even boodschappen doen als het nog niet zo druk is en dan heb ik de rest van de dag om dingen te gaan doen...Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...
quote:Haat-liefde verhouding, op het ogenblik zien we elkaar niet zo vaakOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
Guard! Hoe is het met jou en de bioscoop?
quote:Ahh, mannetje toch!Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Haat-liefde verhouding, op het ogenblik zien we elkaar niet zo vaak
quote:Het was een wederzijds besluit om elkaar even niet te zien
quote:Oo kijk, dat is wel goed van jeOp maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Het was een wederzijds besluit om elkaar even niet te zien
quote:YupOp maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo kijk, dat is wel goed van je
quote:Jup, zondag met mijn werk en dinsdagOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup![]()
Jij bent vorige week toch nog geweest?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stuurloos het volgende:
Verkopen ze nog ergens Ras Patat in Tilburg?
quote:GelukkigOp maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee
Dat heb ik ook een tijdje gezocht.. maar niet te krijgen toen.
quote:Ik heb 3 jaar in een snackbar gewerkt, ik weet heel goed wat het isOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt OF geen smaak, OF geen idee wat het is..
quote:In dat geval heb je dus geen smaak..Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in een snackbar gewerkt, ik weet heel goed wat het is
quote:Dat is subjectief, evenals mijn mening dat raspatat niet te rammen isOp maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval heb je dus geen smaak..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is subjectief, evenals mijn mening dat raspatat niet te rammen is
quote:PatatOp maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
I know dat dat subjectief is
Ik vind raspatat echt geweldig! En echt jammer dat het hier bijna nergens te verkrijgen is. EN het is het enige geldige excuus voor mij om een keer het woord "patat" (
) in e3 mond te nemen
quote:Ja, zoveel krijg je ook, maar dat vult niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef PierreTT het volgende:
Als je dat intikt bij Google krijg je alleen gigantische borden van dat spul te zien
quote:Ik ben er niet, sorry!Op maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
Pierre, ren eens naar de bovenste etage van dat hoge gebouw en ga op dat balkonnetje staan.
quote:Alsof je dus een berg komkommer eetOp maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zoveel krijg je ook, maar dat vult niet hoor
quote:Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn bovenderivierse kameraad in barre tijden
quote:Kokommer?Op maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alsof je dus een berg komkommer eet
quote:Ja of iets anders dat totaal niet vult en je kan blijven eten
quote:OooooOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja of iets anders dat totaal niet vult en je kan blijven eten
quote:Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bangOp maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:friet! Cultuurbarbaar
quote:Zuid-Oost, vlakbij het Leijpark!Op maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:meeste wonen rond centrum dacht ikOp maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bang
quote:Point taken, en dat is overigens wel een mooie instellingOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Geen opvoeding hebben noemen we hier "bourgondisch", jah?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Patat is geen cultuur, friet daarentegen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SpeCulaes en PierreTT nemen de plannen door voor de verdere cultivering van Tilburg
quote:Die uitsluitend friet levertOp maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]Ik zie de de Albatros op dat plaatje
quote:Dus we hebben al:
quote:Die hou ik erin.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Juistem!Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus we hebben al:
fokmeet, vismeet en cafetarie meet ?
quote:altijd leuk, op het werk zeggen:Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Werk je niet in Tilburg?Op maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd leuk, op het werk zeggen:
zal ik is je harses op de kaiband tetsen(dan plats zeggen
)
quote:Nee, ik moet elke dag mn paspoort meenemen om boven de sloot te kunnen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |