quote:Mjah probleem is: ik praat er alleen over als ik gedronken heb. Voor de rest hoor je me er eigenlijk nooit over.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:47 schreef Tegan het volgende:
Je moet doen wat je zelf wil. Zegt je gevoel dat je er nog niet klaar mee bent dan moet je gaan. Anders gewoon laten gaan.
quote:thanks. Denk vooral dat ik er nooit over gehad heb omdat ik nooit verwacht had dat ik nabestaande zal tegen komen. Bedoel: Hoe groot is die kans dat zo iets gebeurd ?Op zaterdag 23 oktober 2010 05:13 schreef theKiD het volgende:
Beste remedie is en blijft -voor de meeste dan iig- dingen van je af praten...
Wat je er zelf uiteindelijk mee gaat doen is jou eigen keuze.. Persoonlijk, zou ik, omdat je het blijkbaar nog niet hebt afgesloten, er op in gaan, kan meer goed dan kwaad doen denk ik...![]()
Maar nogmaals, is je eigen keuze, en als het niet lekker voelt, zeker niet doen...
quote:Staat raar omschreven in mn verhaal (de alcohol) maar ik zal het idd niet van haar afhankelijk laten. Ook omdat ze zelf toch al een vriend enzo heeft. Maar jah, ze heeft ergens wel gelijk. Je wilt een leuke gezellige avond, en dan komt tegen het einde toch die wending. Door haar opmerking ben ik er wel over gaan nadenken hoe het komt dat we het er geregeld over hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:46 schreef Guard het volgende:
Je moet het sowieso niet laten afhangen van die meid wat je wel of niet doet.
quote:ja maar die zijn standaard later wakker, kunnen uitslapen en en en ....Op maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En de studerende wens je geen goedemorgen?. Zo op weg naar Tilburg met de auto
.
quote:
quote:Have a good NightOp maandag 25 oktober 2010 08:59 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen.. ik ga nu slapen. Weltrusten
quote:Bij ons is coffeeexpress ofzo net langs geweest.Op maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef Guard het volgende:
zo koffieapparaat doet ut hier weer, tijd voor mijn doppio
quote:Dat bedoel ik nu met studentjes Zusje
quote:Alloa
quote:Ben ik een keer vroeg uit bed!Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu met studentjes Zusje
quote:Vroeg ?
quote:Het is ook nooit goed bij Crazy
quote:Nee, want moest vanmorgen eerst:Op maandag 25 oktober 2010 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij Crazy
quote:Laat me raden ... 10:00 ?
quote:Nee hoor, ik was er om 9.00 gedaan en ben toen met mijn dagelijkse 'zuster'werkzaamheden begonnenOp maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
O en Auto: Jij bent ook een luie student
quote:Das laat
quote:Ok, dus nu geen studentOp maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er om 9.00 gedaan en ben toen met mijn dagelijkse 'zuster'werkzaamheden begonnen
quote:pffft,Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe dan was ik later mijn bed uit
quote:ik om 22:00
quote:Dus daar zit die kwekerijOp maandag 25 oktober 2010 13:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen zat ik op zolder te roeien.
(Ja wij hebben een groot meer op zolder.)
quote:Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:NeuhOp maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat? ik mag ook wel een keer blijven liggen...
quote:Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissenOp maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ssst, niet doorvertellen dat ik een illegale forel kwekerij op zolder heb!
quote:Vooruit.Op maandag 25 oktober 2010 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Neuh
Doe je maar in het weekend
[..]
Alleen als wij elk weekend gratis mogen vissen
quote:Mooi, geregeld, bij deze: elke week vismeet
quote:Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Maar als je nu door de week ook vroeg opstaat heb je ook nog eigentijd voor je naar de unie gaat
quote:Kan ik niet, moet ik naar CV de Kruistrappers
quote:maar in het weekend is het zonde van de tijd ?Op maandag 25 oktober 2010 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik in die tijd moet doen....
quote:Ja in het weekend sta ik natuurlij niet om 07.00 naast mijn bedOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kan ik niet, moet ik naar CV de Kruistrappers
[..]
maar in het weekend is het zonde van de tijd ?
quote:Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...Op maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja in het weekend sta ik natuurlij niet om 07.00 naast mijn bed
quote:Als ik een dag vrij heb ben ik idd ook om 4:45 wakker. Maar in het weekend lig ik tot 9 a 10 uur in bed (slapen) zondags blijf ik meestal wel ff liggen om op telefoon tekenfilmpjes ofzo te kijkenOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...
quote:Nou niet om 07.00 nee, maar veel later als 08.30 / 09.00 wordt het ook niet, dan sta ik ook meestal vrij snel op, snel even boodschappen doen als het nog niet zo druk is en dan heb ik de rest van de dag om dingen te gaan doen...Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet het probleem dat je dan gewoon klaarwakker bent? Heb ik dus wel eigenlijk altijd... Omdat ik iedere dag rond half zeven op sta ben ik dus altijd rond die tijd wakker, kan gewoon niet langer in m'n bed liggen rotten. Zelfs na stappen ben ik rond die tijd wakker, afhankelijk hoe veel ik dan gedronken heb blijf ik nog wel even liggen of niet, maar dan ben ik iig wel altijd voor elf uur eruit...
quote:Haat-liefde verhouding, op het ogenblik zien we elkaar niet zo vaakOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
Guard! Hoe is het met jou en de bioscoop?
quote:Ahh, mannetje toch!Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Haat-liefde verhouding, op het ogenblik zien we elkaar niet zo vaak
quote:Het was een wederzijds besluit om elkaar even niet te zien
quote:Oo kijk, dat is wel goed van jeOp maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Het was een wederzijds besluit om elkaar even niet te zien
quote:YupOp maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo kijk, dat is wel goed van je
quote:Jup, zondag met mijn werk en dinsdagOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup![]()
Jij bent vorige week toch nog geweest?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stuurloos het volgende:
Verkopen ze nog ergens Ras Patat in Tilburg?
quote:GelukkigOp maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee
Dat heb ik ook een tijdje gezocht.. maar niet te krijgen toen.
quote:Ik heb 3 jaar in een snackbar gewerkt, ik weet heel goed wat het isOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt OF geen smaak, OF geen idee wat het is..
quote:In dat geval heb je dus geen smaak..Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in een snackbar gewerkt, ik weet heel goed wat het is
quote:Dat is subjectief, evenals mijn mening dat raspatat niet te rammen isOp maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval heb je dus geen smaak..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is subjectief, evenals mijn mening dat raspatat niet te rammen is
quote:PatatOp maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
I know dat dat subjectief is
Ik vind raspatat echt geweldig! En echt jammer dat het hier bijna nergens te verkrijgen is. EN het is het enige geldige excuus voor mij om een keer het woord "patat" (
) in e3 mond te nemen
quote:Ja, zoveel krijg je ook, maar dat vult niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef PierreTT het volgende:
Als je dat intikt bij Google krijg je alleen gigantische borden van dat spul te zien
quote:Ik ben er niet, sorry!Op maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
Pierre, ren eens naar de bovenste etage van dat hoge gebouw en ga op dat balkonnetje staan.
quote:Alsof je dus een berg komkommer eetOp maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zoveel krijg je ook, maar dat vult niet hoor
quote:Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn bovenderivierse kameraad in barre tijden
quote:Kokommer?Op maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alsof je dus een berg komkommer eet
quote:Ja of iets anders dat totaal niet vult en je kan blijven eten
quote:OooooOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja of iets anders dat totaal niet vult en je kan blijven eten
quote:Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bangOp maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:friet! Cultuurbarbaar
quote:Zuid-Oost, vlakbij het Leijpark!Op maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:meeste wonen rond centrum dacht ikOp maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bang
quote:Point taken, en dat is overigens wel een mooie instellingOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Geen opvoeding hebben noemen we hier "bourgondisch", jah?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Patat is geen cultuur, friet daarentegen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SpeCulaes en PierreTT nemen de plannen door voor de verdere cultivering van Tilburg
quote:Die uitsluitend friet levertOp maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]Ik zie de de Albatros op dat plaatje
quote:Dus we hebben al:
quote:Die hou ik erin.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Juistem!Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus we hebben al:
fokmeet, vismeet en cafetarie meet ?
quote:altijd leuk, op het werk zeggen:Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Werk je niet in Tilburg?Op maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd leuk, op het werk zeggen:
zal ik is je harses op de kaiband tetsen(dan plats zeggen
)
quote:Nee, ik moet elke dag mn paspoort meenemen om boven de sloot te kunnen werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |