quote:Jup, zondag met mijn werk en dinsdagOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup![]()
Jij bent vorige week toch nog geweest?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stuurloos het volgende:
Verkopen ze nog ergens Ras Patat in Tilburg?
quote:GelukkigOp maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee
Dat heb ik ook een tijdje gezocht.. maar niet te krijgen toen.
quote:Ik heb 3 jaar in een snackbar gewerkt, ik weet heel goed wat het isOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt OF geen smaak, OF geen idee wat het is..
quote:In dat geval heb je dus geen smaak..Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in een snackbar gewerkt, ik weet heel goed wat het is
quote:Dat is subjectief, evenals mijn mening dat raspatat niet te rammen isOp maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval heb je dus geen smaak..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is subjectief, evenals mijn mening dat raspatat niet te rammen is
quote:PatatOp maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
I know dat dat subjectief is
Ik vind raspatat echt geweldig! En echt jammer dat het hier bijna nergens te verkrijgen is. EN het is het enige geldige excuus voor mij om een keer het woord "patat" (
) in e3 mond te nemen
quote:Ja, zoveel krijg je ook, maar dat vult niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef PierreTT het volgende:
Als je dat intikt bij Google krijg je alleen gigantische borden van dat spul te zien
quote:Ik ben er niet, sorry!Op maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
Pierre, ren eens naar de bovenste etage van dat hoge gebouw en ga op dat balkonnetje staan.
quote:Alsof je dus een berg komkommer eetOp maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zoveel krijg je ook, maar dat vult niet hoor
quote:Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn bovenderivierse kameraad in barre tijden
quote:Kokommer?Op maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alsof je dus een berg komkommer eet
quote:Ja of iets anders dat totaal niet vult en je kan blijven eten
quote:OooooOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja of iets anders dat totaal niet vult en je kan blijven eten
quote:Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bangOp maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:friet! Cultuurbarbaar
quote:Zuid-Oost, vlakbij het Leijpark!Op maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:meeste wonen rond centrum dacht ikOp maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bang
quote:Point taken, en dat is overigens wel een mooie instellingOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Geen opvoeding hebben noemen we hier "bourgondisch", jah?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Patat is geen cultuur, friet daarentegen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SpeCulaes en PierreTT nemen de plannen door voor de verdere cultivering van Tilburg
quote:Die uitsluitend friet levertOp maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]Ik zie de de Albatros op dat plaatje
quote:Dus we hebben al:
quote:Die hou ik erin.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Juistem!Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus we hebben al:
fokmeet, vismeet en cafetarie meet ?
quote:altijd leuk, op het werk zeggen:Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Werk je niet in Tilburg?Op maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd leuk, op het werk zeggen:
zal ik is je harses op de kaiband tetsen(dan plats zeggen
)
quote:Nee, ik moet elke dag mn paspoort meenemen om boven de sloot te kunnen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |