quote:OooooOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja of iets anders dat totaal niet vult en je kan blijven eten
quote:Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bangOp maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:friet! Cultuurbarbaar
quote:Zuid-Oost, vlakbij het Leijpark!Op maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ik een missionaris ben in zuidelijk Nederland om dit gespuis hier op te voeden...
quote:meeste wonen rond centrum dacht ikOp maandag 25 oktober 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
Waar in Tilburg wonen jullie eigenlijk?
Crazy-M woont daar bij de Reeshof.
De rest?
EDIT: Hihi er staat een plaatje in de OP.![]()
EDIT 2: Stond.![]()
quote:Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check, maar met deze reacties gaan we een hoop negatieve reacties terugkrijgen ben ik bang
quote:Point taken, en dat is overigens wel een mooie instellingOp maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Geen opvoeding hebben noemen we hier "bourgondisch", jah?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ag, ik kan wel wat hebben. Mensen bekeren gaat niet zonder slag of stoot!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Patat is geen cultuur, friet daarentegen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SpeCulaes en PierreTT nemen de plannen door voor de verdere cultivering van Tilburg
quote:Die uitsluitend friet levertOp maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]Ik zie de de Albatros op dat plaatje
quote:Dus we hebben al:
quote:Die hou ik erin.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Juistem!Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus we hebben al:
fokmeet, vismeet en cafetarie meet ?
quote:altijd leuk, op het werk zeggen:Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Geen patat/ friet discussie hier![]()
![]()
We weten allemaal dat het friet is, en dat die bovensloters hun eigen woordje willen hebben om zich verheven te voelen. So be it.
quote:Werk je niet in Tilburg?Op maandag 25 oktober 2010 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd leuk, op het werk zeggen:
zal ik is je harses op de kaiband tetsen(dan plats zeggen
)
quote:Nee, ik moet elke dag mn paspoort meenemen om boven de sloot te kunnen werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |