quote:SuccesOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
quote:het topic dat FOK!ers naar buiten laat gaan
quote:Het is irritant én apartOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Zusje: Welke telefoon ?
Auto: das ook fijn
quote:Ha. Hotmail.Op donderdag 21 oktober 2010 11:05 schreef automatic_ het volgende:
Oke
1) Hotmail.com doet het niet
2) Live mail gedoe ook niet
3) Hotmail.com op mijn telefoon werkt ook niet
4) Maar in mijn mail-cliënt ding werkt het wel op mijn telefoon
quote:Ok dit geloof ik niet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het topic dat FOK!ers naar buiten laat gaan
quote:toch wel
quote:Nee hoor, hoef ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ha. Hotmail.
Mijn @bartbergmans.com e-mail werkt perfect.
Als je een @broccolinetwork.com of @bartbergmans.com mail wil pm maar ()
quote:nokia n97 miniOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Zusje: Welke telefoon ?
Auto: das ook fijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch wel
zelfs met fotos, in de vrije natuur
quote:Good luckOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
quote:Nee. Stel je voor dat hij gelijk heeft!Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga dan naar het topic luie binnenfok!ker
quote:Heeeee, dat was gewoon een goede grap!
quote:Hmm je zal er wel bij geweest moeten zijnOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
Heeeee, dat was gewoon een goede grap!
quote:PTTOp donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef Graseter het volgende:
Wie werkte ook alweer in dat bejaardentehuis naast het laar?
quote:De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwd
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwdKon je natuurlijk ook niet weten
quote:Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij meeOp donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwdKon je natuurlijk ook niet weten
quote:Gaat hem niet worden! De nieuwere batches hebben andere hardwareOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij mee.
quote:Officieel gefeliciteerd met je nieuwe baan!Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou net contract getekendga er op alles echt flink op vooruit alleen niet op m'n auto...
Rij nu een Focus en ga naar een Alfa Romeo Mito... Eens even kijken hoe we daar de skies in gaan passen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |