quote:SuccesOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
quote:het topic dat FOK!ers naar buiten laat gaan
quote:Het is irritant én apartOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Zusje: Welke telefoon ?
Auto: das ook fijn
quote:Ha. Hotmail.Op donderdag 21 oktober 2010 11:05 schreef automatic_ het volgende:
Oke
1) Hotmail.com doet het niet
2) Live mail gedoe ook niet
3) Hotmail.com op mijn telefoon werkt ook niet
4) Maar in mijn mail-cliënt ding werkt het wel op mijn telefoon
quote:Ok dit geloof ik niet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het topic dat FOK!ers naar buiten laat gaan
quote:toch wel
quote:Nee hoor, hoef ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ha. Hotmail.
Mijn @bartbergmans.com e-mail werkt perfect.
Als je een @broccolinetwork.com of @bartbergmans.com mail wil pm maar ()
quote:nokia n97 miniOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Zusje: Welke telefoon ?
Auto: das ook fijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch wel
zelfs met fotos, in de vrije natuur
quote:Good luckOp donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haai!
Ik heb morgen een rijexamen :s ga op voor rijbewijs E...
quote:Nee. Stel je voor dat hij gelijk heeft!Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga dan naar het topic luie binnenfok!ker
quote:Heeeee, dat was gewoon een goede grap!
quote:Hmm je zal er wel bij geweest moeten zijnOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
Heeeee, dat was gewoon een goede grap!
quote:PTTOp donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef Graseter het volgende:
Wie werkte ook alweer in dat bejaardentehuis naast het laar?
quote:De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwd
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwdKon je natuurlijk ook niet weten
quote:Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij meeOp donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
De rest niet eens meer gelezen. Gelukkig heeft Tommy je er maar een paar keer voor gewaarschuwdKon je natuurlijk ook niet weten
quote:Gaat hem niet worden! De nieuwere batches hebben andere hardwareOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij mee.
quote:Officieel gefeliciteerd met je nieuwe baan!Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou net contract getekendga er op alles echt flink op vooruit alleen niet op m'n auto...
Rij nu een Focus en ga naar een Alfa Romeo Mito... Eens even kijken hoe we daar de skies in gaan passen...
quote:Dank je wel! Denk wel dat het moet gaan lukkenOp donderdag 21 oktober 2010 16:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Officieel gefeliciteerd met je nieuwe baan!Ik hoop dat je het er naar je zin gaat krijgen
.
quote:Oeh, die vind ik echt niet mooiOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou net contract getekendga er op alles echt flink op vooruit alleen niet op m'n auto...
Rij nu een Focus en ga naar een Alfa Romeo Mito... Eens even kijken hoe we daar de skies in gaan passen...
quote:Dan stuur ik 'm morgen terug naar Nokia, mogen zij hem fixenOp donderdag 21 oktober 2010 16:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden! De nieuwere batches hebben andere hardware
quote:Die van een vriendin van mij is onwijs vaak teruggegaan en zij heeft op den duur een Desire gekregen... Hopelijk heb jij meer gelukOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, ik weet het. Maar mijn huisgenoot heeft een 2mnd jongere en die heeft er geen last van, dus ik hoop op betere tijden (lees: problemen verholpen na softwareupdate). Verder ben ik er heel blij mee.
quote:Tja vind de voorkant en binnenkant wel mooi, de kont niet zo... Maar ding rijdt wel als de brandweer... Dikke benzine motor!Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik echt niet mooi
quote:Is ie verzekerd?Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan stuur ik 'm morgen terug naar Nokia, mogen zij hem fixen. Zien we daarna wel weer verder.
quote:Moet je veel rijden voor je werk of niet? Zo ja, waarom geen diesel?Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja vind de voorkant en binnenkant wel mooi, de kont niet zo... Maar ding rijdt wel als de brandweer... Dikke benzine motor!
quote:Volgens mij heb je standaard een jaar garantie via de winkel? Kom al jaren in die winkel en ze hebben nog nooit iets gezegd over verzekeren iig..
quote:Oh een Desire is ook prima, kan ik mooi vliegtuigen spotten vanuit bedOp donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die van een vriendin van mij is onwijs vaak teruggegaan en zij heeft op den duur een Desire gekregen... Hopelijk heb jij meer geluk
quote:Ja, hahahaOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh een Desire is ook prima, kan ik mooi vliegtuigen spotten vanuit bedhahah
.
quote:Niet zo veel meer als ik nu doe, dit ding staat er nogOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Moet je veel rijden voor je werk of niet? Zo ja, waarom geen diesel?
[..]
Volgens mij heb je standaard een jaar garantie via de winkel? Kom al jaren in die winkel en ze hebben nog nooit iets gezegd over verzekeren iig..
[..]
Oh een Desire is ook prima, kan ik mooi vliegtuigen spotten vanuit bedhahah
.
quote:Whatsapp is super!Op donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef Crazy-M het volgende:
volgens mij moet je bij een koop extra verzekeren.
Maar de mini stond niet lekker beschreven.
Vandaag maar ff whatsapp op mn telefoon gezet. Wel leuk om beetje te klooien met collegas
quote:24x7=168Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dank je wel! Denk wel dat het moet gaan lukken. Zitten leuke dingen aan te komen (onder andere 800 uur werken per week ongeveer)!
quote:Heb dan dan dus ook voor 6 man wat vrije tijd gelukkig.Op donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
[onschuldige fluitmodus]
168x6=1008![]()
[/onschuldige fluitmodus]
quote:mja moet nog ff kijken hoe alles werkt
quote:Ja en contacts, afspraken, muziek en alles!Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja moet nog ff kijken hoe alles werkt
ze zeggen dat je ook fotos en zo kan versturen, maar kom er wel uit denk haha
quote:Het idee is leuk, de uitvoering vind ik minder... die klote app ging iedere keer netwerkverbinding maken wanneer ik het niet wou, en aangezien ik een paar weken in het buitenland ging verblijven heb ik het er maar gauw afgegooid, aangezien mobiel internet in het buitenland reteduur is...
quote:dataroaming uitzetten!Op donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Het idee is leuk, de uitvoering vind ik minder... die klote app ging iedere keer netwerkverbinding maken wanneer ik het niet wou, en aangezien ik een paar weken in het buitenland ging verblijven heb ik het er maar gauw afgegooid, aangezien mobiel internet in het buitenland reteduur is...
quote:Nou doe dat dan eventjes!Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef jo-ep het volgende:
Ik zag de TT en ik dacht: hier moet ik mijn gezicht even laten zien
quote:doe zelf!
quote:Top. Net 5 baby's vermoord.Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef jo-ep het volgende:
[..]
doe zelf!
hoe is het hier met de Tilburgers?
quote:Hoe werkt dat?
quote:Dat is wel zo sociaal ja. van mij mogen ze ook alles hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet toch maar echt eens een donorformulier gaan invullen.. zou niet willen dat ze m'n nieren weggooien mocht ik morgen onder een bus komen en morsdood zijn ofzo terwijl ik er iemand mee kan helpen.
quote:schandalig dat je die nu pas invult... je bent de 18 toch al ff gepasseerd volgens mij!Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet toch maar echt eens een donorformulier gaan invullen.. zou niet willen dat ze m'n nieren weggooien mocht ik morgen onder een bus komen en morsdood zijn ofzo terwijl ik er iemand mee kan helpen.
quote:Ik ben het sinds 02-2005Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
quote:Dat werkt nog niet bij alle versies. Bij Symbian (Nokia) in ieder geval nog niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja moet nog ff kijken hoe alles werkt
ze zeggen dat je ook fotos en zo kan versturen, maar kom er wel uit denk haha
quote:Ik ben maandje 18, waar kan ik zo'n ding invullen?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
schandalig dat je die nu pas invult... je bent de 18 toch al ff gepasseerd volgens mij!
quote:iPhone ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat werkt nog niet bij alle versies. Bij Symbian (Nokia) in ieder geval nog niet.
Android wel
quote:www.jaofnee.nl Je hebt een DigiD code nodigOp vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben maandje 18, waar kan ik zo'n ding invullen?
quote:Heb ik die?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
www.jaofnee.nl Je hebt een DigiD code nodig
quote:Je kan hem altijd nog aanvragen
quote:Kostda?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog aanvragen
quote:Thanks,Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat werkt nog niet bij alle versies. Bij Symbian (Nokia) in ieder geval nog niet.
Android wel
quote:volgens mij niet aangezien het een soort vervanging is van sms. Dus je krijgt het altijd gewoon binnen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?En kan je bij whatsapp ook uitzetten dat ie om de zoveel minuten verbinding zoekt? 's Nachts leg ik mn mobiel meestal naast mn wekkerradio maar dat kan nu dus niet want ik schrik dan elke keer wakker van dat geluid.. jeweetwel, zelfde geluid als de boxen van je pc maken als je een smsje binnenkrijgt en je telefoon ligt naast de box.
quote:Zeker! Scheelt veel smsjes nu ik met mn vriendin kan Whatsappen
quote:maar wel ee nbatterij zuiperOp vrijdag 22 oktober 2010 09:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeker! Scheelt veel smsjes nu ik met mn vriendin kan Whatsappen
quote:Ik vind dat wel meevallen hoor
quote:Vanmorgen 5:00 accu 100%Op vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor
Het vreet veeeeeeeeel minder dan MSN aanzetten.
quote:Bij mijn Desire is dat echt niet hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vanmorgen 5:00 accu 100%
Nu: 50%
En alleen whatsapp die eigenlijk draait
quote:Mja gewoon aan Sony Ericson Satio.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mijn Desire is dat echt niet hoor
Lijkt mij dat het (ook) aan andere dingen ligt dan.
quote:http://www.omroepbrabant.(...)w+in+vuilnisbak.aspxMan dumpt zijn vrouw in vuilnisbak
TILBURG - Een man uit Tilburg heeft donderdagmiddag zijn 32-jarige echtgenote bij het grofvuil gezet.
De twee kregen op de Heikantsebaan ruzie, omdat de vrouw uit het huis was gezet. De 42-jarige man sloeg de vrouw in het gezicht, trok haar aan haar haren over de grond en duwde haar in een vuilcontainer. Hun zoontje van anderhalf keek toe Omstander belden de politie. Agenten konden de man aanhouden. Hij zit vast.
quote:Klopt.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef Guard het volgende:
De klok gaat weer niet hard vooruit vanmiddag
quote:Als ik werk zie ik jouw werk.Op zondag 24 oktober 2010 11:10 schreef PierreTT het volgende:
Goeiemorgenalweer aan het werk vanaf 7.30
quote:Dat heb ik daar ook. En ik heb gratis snoepjes.Op zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig, kom maar een keer langs, gratis koffie
quote:Het hoeft niet hoorOp zondag 24 oktober 2010 11:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat heb ik daar ook. En ik heb gratis snoepjes.
quote:Ook koel...Op zondag 24 oktober 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
Maar goed, gratis snoepjes heb ik nietIk heb gratis gesprekken met bejaarden
quote:Dus volgende keer als je je lunch vergeet kun je snoepjes halen bij Graseter?Op zondag 24 oktober 2010 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
Maar goed, gratis snoepjes heb ik nietIk heb gratis gesprekken met bejaarden
quote:Oh prima, moet je volgende keer even zeggen, dan zwaai ik evenOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ook koel...
Als jij op dat balkondak gedoe van het hoogste gebouw gaat staan zie ik jou. (als ik daar ben)
quote:Deze keer wel lunch bij meOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus volgende keer als je je lunch vergeet kun je snoepjes halen bij Graseter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |